romanowar Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 (edited) Chi vuole iscriversi alla Fantalega 2012/13 può farlo indicando il proprio nome qui sotto. L'obiettivo è quello di arrivare a 16 partecipanti. Saremo ovviamente compliant alle indicazioni ricevute dall'autorità competente in materia di quote rosa che, anche quest'anno, impongono la partecipaizone di ALMENO due esponenti del gentilsesso. Pertanto, nel caso in cui non si arrivi a suddetto numero minimo, il sottoscritto iscriverà d'ufficio due gentili signorine alla fantalega. Non saranno ovviamente accettati rifiuti! Partecipanti FANTACALCIO 2012/2013 Romanowar Cucciolina Maurizio72TS El Capitano Nickgolovko Picia Tata Dondon Mamo Sergio 78 Remly Sandroweb Chris Unione 03 Dario cesare lenzi Supergianfa Edited September 6, 2012 by romanowar Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Ghe son! Forzaaaaaaaaaa Inteeeeeeer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Presente Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Capitano Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Capitano presente !!! PS - si iscriveranno due nuove squadre ... Vinazzaboys e Tottegnam !! Attenzione, sono ad una festa qui con loro, sarà per qualche bicchiere in più del solito, ma li vedo molto agguerriti e promettono battaglia ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinot Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 mi spiegate come si gioca, magari in pvt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nickgolovko Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Trascinato dall'entusiasmo ferragostano/etilico di El Capitano, mi candido alla vittoria con il mio Tottegnam... A presto con la formazione... Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted August 15, 2012 Author Report Share Posted August 15, 2012 mi spiegate come si gioca, magari in pvt ? La cosa più semplice da fare è leggere il regolamento dell'anno scorso. Quest'anno non ci saranno novità clamorose, a parte l'allargamento delle rose, il maggior numero di panchinari e il periodo di validità delle formazioni postate. Per ogni altro dubbio ci possiamo sentire via mp. Regolamento 2011/12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 L'armata bianconera presente anche sto anno Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Quest'anno non ci saranno novità clamorose, a parte l'allargamento delle rose, il maggior numero di panchinari e il periodo di validità delle formazioni postate. E sul discorso de "mixar i punteggi" su cui gavevimo avudo modo de far 4 ciacole, cosa te ga pensado dunque? Si, no? Edited August 15, 2012 by chompo Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted August 15, 2012 Author Report Share Posted August 15, 2012 E sul discorso de "mixar i punteggi" su cui gavevimo avudo modo de far 4 ciacole, cosa te ga pensado dunque? Si, no? L'idea iera ottima, ma inizia a complicar un pochetin la gestion. Come te sa l'aggiunta de 3 zogdori, in rosa e in panca, rappresenta za un casin non indifferente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Capitano Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Trascinato dall'entusiasmo ferragostano/etilico di El Capitano ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dondon Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 (edited) presente per difender el titolo Edited August 16, 2012 by dondon Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 (edited) L'idea iera ottima, ma inizia a complicar un pochetin la gestion. Come te sa l'aggiunta de 3 zogdori, in rosa e in panca, rappresenta za un casin non indifferente. Si si, ma infatti eventualmente l'idea iera da andar a limar su altre situazioni anche per compensar, ma insoma x, tanto se ga deciso per el no xe indifferent. Bon salvo ripensamento improbabile quindi mi passo, come te ricorderà che te disevo, el fantacalcio classico me ga stufacchiado, lo trovo molto piatto e noioso e quindi Cucciolina sto anno dovrà trovar qualchedun altro a cui cazarghe quattro balini col fantasma de Milito tra i pupazzi de neve Non Presente. Pecà che de basket no so più un tubo de niente, gnanca le squadre che zoga... Edited August 16, 2012 by chompo Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Capitano Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Mi fazo una proposta (che me sembra de gaver fato anche lo scorso anno). Xe quela de fissar ad un limite massimo de partecipanti el diritto ad aver in rosa el stesso giogador, per evitar de gaver squadre tutte uguali tra loro e render quasi nullo l'interesse per la partida. Cerco de spiegarme meio ... Se semo 16 partecipanti, Di Natale pol gaverlo in rosa solo 8 partecipanti dando la precedenza a chi ga postà la rosa per primo. Stessa roba val per i cambi. Se mi voio comprar un giogador, devo veder che lo gabi in rosa massimo 7 de lori. Cosa ve sembra l'idea ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 PRESENTE!!! al capitan ghe digo si ed inoltre tempo fa proponevo una cosa assai simpatica, se vardemo ben si se pol far e podessi dar risultato... i under 21 e il tetto massimo de 5 stranieri in campo, questo difficoltaria de brutto a tutti pero vegniria fora delle rose fenomenali per under digo, obbligatoriamente devi star in campo 1 under (italian o straniero), almen 1 volta al mese come dir una partida de 4 e nella rosa titolare non piu de 5 stranieri, indi in panca nisun zogaria assai piu italiani e almeno nel zoghetto fussimo piu italianizai, fazo un esempio Handanovic (1) Liechstainer (no me ricordo se se scrivi cussi ex lazio alla juve) (2) Balzaretti Chiellini De Rossi Maggio Hamsick (3) Lamela (4) (under) Di Natale Destro Matri Orlandoni Abate Cannavaro Nocerino Marchisio Milito (5) Totti spero gaver da l'idea Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 presnte tetto de 5 stranieri e obbligatorio un under21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 (edited) Se semo 16 partecipanti, Di Natale pol gaverlo in rosa solo 8 partecipanti dando la precedenza a chi ga postà la rosa per primo. Stessa roba val per i cambi. Se mi voio comprar un giogador, devo veder che lo gabi in rosa massimo 7 de lori. Cosa ve sembra l'idea ?? secondo mi no xe pratica e saria iniqua e discriminante. No podessi garantir a tutti (in virtù de orari, ritmi de vita, impegni vari etc) le stesse possibilità, anche ammesso (ma poco concesso sempre imho) de voler far le corse per postar prima dei altri. La vedo più sulla falsariga dei fantac dove se fa le aste live o similia. Ed a quel punto saria margine per gestir diversamente molte robe. El punto credo sia che pensando a dover gestir el tutto in un forum, no xe facile trovar dei margini per far cambiamenti. Soprattutto ricordandose che qualsivoglia variante dovessi cercar de non impattar o de farlo in maniera minimale sul lavor de chi che ga in carico la lega, vedi el brianzolo-hispanico RRRomano. E no xe facile perchè xe un impegno. Mi ad es privatamente go lanciado un paio de spunti al Pres, bastanza minimal credo, ma comunque no li ga accolti. Ma xe de dir che ripeto, no xe facile, perchè dopo xe lui che devi star drio alle robe. E come tutto par sempre niente...fin che no se lo ga de far. L'idea del tutto personalissima che me son fatto mi xe no xe sai spazio de manovra senza risciar de sovraccaricar el Pres, forse qualche picia limadina qua e là, ma la struttura xe quela. Romano secondo mi fa un eccellente lavoro da Pres della fantalega ma el zogo cussì per i miei gusti xe troppo piatto e noioso e dipendi dalla struttura, da quel che se pol far per gestirlo in un forum e non certamente da Romano che sia ben ciaro. E solo per questo go deciso de no partecipar più. Altra idea del tutto personale che me son fatto (e xe l'ultima dopo stago ssito e no rompo più le bale ) xe che l'unica via per dar vivacità e per poder dar un altro volto al fantac nel forum, per cambiarlo proprio, saria quela de restringer a 14 i partecipanti e sfruttar la via della chat. Non per un'asta (che no so se pol dir asta in sto forum ) che saria comunque ingestibile, ma per la scelta a turno dei zogadori credo se ghe la dovessi far senza patemi. Testa-coda per l'ordine delle scelte (quel che scegli per primo un giro al giro dopo sarà l'ultimo e viceversa scalando le varie posizioni) e zogador che pol esser scelto al max 2 volte? 3? Edited August 17, 2012 by chompo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 (CUT) e quindi Cucciolina sto anno dovrà trovar qualchedun altro a cui cazarghe quattro balini col fantasma de Milito tra i pupazzi de neve Non Presente. (OT) Ahahahaha che ricordi memorabili Grande poker del Principe sotto una fitta nevigada a San Siro Link to comment Share on other sites More sharing options...
El Capitano Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Se semo 16 partecipanti, Di Natale pol gaverlo in rosa solo 8 partecipanti dando la precedenza a chi ga postà la rosa per primo. Stessa roba val per i cambi. Se mi voio comprar un giogador, devo veder che lo gabi in rosa massimo 7 de lori. Cosa ve sembra l'idea ?? secondo mi no xe pratica e saria iniqua e discriminante. No podessi garantir a tutti (in virtù de orari, ritmi de vita, impegni vari etc) le stesse possibilità, anche ammesso (ma poco concesso sempre imho) de voler far le corse per postar prima dei altri. Mah, per mi no xe così inpraticabile. No xe de far la corsa ogni settimana, ma solo nella fase dell'asta. Anche lo scorso anno tutti speta l'ultimo secondo prima de mezzanotte per no farghe veder la formazion ai altri, infatti se no ricordo mal ghe iera stade due penalizzazioni. Che poi, se ti te son el nono giogador che ga ciolto Di Natale (ad esempio) te vien restituidi i crediti e te pol rifar la formazion. Se invece no te vol correr sto rischio te la posti tra i primi otto, no vedo tutto sto casin. Stessa roba per i cambi ... fazemo un esempio. Mi e altri 7 gavemo avudo l'intuizion de cior un nuovo fenomeno in asta a 1 credito. Come spesso succedi, nell'arco delle prime giornate, se el mulo se comporta alla grande, tutti lo va a comprar spendendo 3, 4 o 5 crediti ... Ecco, ste robe secondo mi saria de escluderle, e non credo sia tanto più impegnativo per gestirle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Mi fazo una proposta (che me sembra de gaver fato anche lo scorso anno). Xe quela de fissar ad un limite massimo de partecipanti el diritto ad aver in rosa el stesso giogador, per evitar de gaver squadre tutte uguali tra loro e render quasi nullo l'interesse per la partida. Cerco de spiegarme meio ... Se semo 16 partecipanti, Di Natale pol gaverlo in rosa solo 8 partecipanti dando la precedenza a chi ga postà la rosa per primo. Stessa roba val per i cambi. Se mi voio comprar un giogador, devo veder che lo gabi in rosa massimo 7 de lori. Cosa ve sembra l'idea ?? Anche in questo caso l'idea xe potenzialmente bona , ma crea una serie de implicazioni gestionali non indifferenti. Chi tien el conto de quanto volte un zogador xe stado scelto da altri partecipanti? Se, all'inizio, con un po' de bona volontà, se pol gestir con una tabellina excel in cu inserir in tempo quasi reale le rose postade, cosa vignirà fora coi tagli e col mercato de gennaio? Qualchidun doveria esser sempre col ocio sul forum per verificar che i trasferimenti sia corretti. La vedo complessa e non me posso prender la responsabilità de gestir questa roba. Se uno xe disposto a prenderse l'impgno de farlo, aggiornando ogni giorno le volte in cui i zogadori xe scelti, podemo parlar. Ovvio che el problema riguardasi pochi zogadori, disemo meno de una decina. Ma allora, se xe cusì, semo sicuri che val la pena imbastir sta gestion per meno de 10 zogadori? Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 PRESENTE!!! al capitan ghe digo si ed inoltre tempo fa proponevo una cosa assai simpatica, se vardemo ben si se pol far e podessi dar risultato... i under 21 e il tetto massimo de 5 stranieri in campo, questo difficoltaria de brutto a tutti pero vegniria fora delle rose fenomenali per under digo, obbligatoriamente devi star in campo 1 under (italian o straniero), almen 1 volta al mese come dir una partida de 4 e nella rosa titolare non piu de 5 stranieri, indi in panca nisun zogaria assai piu italiani e almeno nel zoghetto fussimo piu italianizai, fazo un esempio Handanovic (1) Liechstainer (no me ricordo se se scrivi cussi ex lazio alla juve) (2) Balzaretti Chiellini De Rossi Maggio Hamsick (3) Lamela (4) (under) Di Natale Destro Matri Orlandoni Abate Cannavaro Nocerino Marchisio Milito (5) Totti spero gaver da l'idea Anche qua l'idea xe bona, ma quanti under 21 xe veramente validi per el zogo? Quei pochi entrasi a far parte de tutte le formazioni, andando contro el principio de differenziazione delle rose che za l'anno scorso gavevimo zercado de raggiunger attraverso la riduzione dei crediti disponibili. E poi ne serviria una lista in cui oltre all'età dei zogadori vien indicada la nazionalità. La vedo complicata Mamo Link to comment Share on other sites More sharing options...
romanowar Posted August 18, 2012 Author Report Share Posted August 18, 2012 Mi ad es privatamente go lanciado un paio de spunti al Pres, bastanza minimal credo, ma comunque no li ga accolti. Infatti l'idea de estender le rose a 28 zogadori e la panchina a 10 xe mia! Ma xe de dir che ripeto, no xe facile, perchè dopo xe lui che devi star drio alle robe. E come tutto par sempre niente...fin che no se lo ga de far. Chompo, come spesso capita, ga fatto centro Ghe saria tanti miglioramenti possibili, ma non posso metter in pratica delle robe che me porta via altro tempo. Ve assicuro che ghe vol tempo per gestir le robe e per come son fatto non posso accettar l'idea de non far nel miglior modo possibile una roba per cui me son preso un impegno. Credo che nisun saria contento de veder una lega in cui i risultati arriva una settimana si e tre no, in cui le classifiche xe sbaiade o non aggiornade ... Provè a pensar al casin per gestir i crediti residui dopo cambi, tagli mercato. Quindi cambiamenti si, ma nel limite delle possibilità gestionali. Altra idea del tutto personale che me son fatto (e xe l'ultima dopo stago ssito e no rompo più le bale ) xe che l'unica via per dar vivacità e per poder dar un altro volto al fantac nel forum, per cambiarlo proprio, saria quela de restringer a 14 i partecipanti e sfruttar la via della chat. Non per un'asta (che no so se pol dir asta in sto forum ) che saria comunque ingestibile, ma per la scelta a turno dei zogadori credo se ghe la dovessi far senza patemi. Testa-coda per l'ordine delle scelte (quel che scegli per primo un giro al giro dopo sarà l'ultimo e viceversa scalando le varie posizioni) e zogador che pol esser scelto al max 2 volte? 3? Qua te sfondi una porta aperta! Una fantalega basada su un'asta (reale o virtuale tramite chat) xe tutto un altro modo e evita de gaver i stessi zogadori. Basta che tutti se metti d'accordo per connetterse lo stesso giorno alla stessa ora in chat. Ce la facciamo a farcela? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chompo Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Qua te sfondi una porta aperta! Una fantalega basada su un'asta (reale o virtuale tramite chat) xe tutto un altro modo e evita de gaver i stessi zogadori. Basta che tutti se metti d'accordo per connetterse lo stesso giorno alla stessa ora in chat. Ce la facciamo a farcela? Ad un'asta vera e propria te intendi? Se si, secondo mi non ce la possiamo fare a farcela. Pensa alle aste reali con le persone a contatto. Tempi, gestioni, già difficile e molto lunghe. Imho del tutto impraticabili in virtual mode. Ecco perchè mi gavevo pensado al meccanismo del post precedente, che daghi un ordine prestabilido, una turnazion nelle scelte, in modo che quando te tocca no xe tempi morti o lunghi, te meti el nome (su una scaletta che ognidun dovessi gaverse preparado prima obviament) e via andare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
picia_tata Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Fin quando xe de postar le rose? iniziemo x la seconda giornada de serie A? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 PRESENTE!!! al capitan ghe digo si ed inoltre tempo fa proponevo una cosa assai simpatica, se vardemo ben si se pol far e podessi dar risultato... i under 21 e il tetto massimo de 5 stranieri in campo, questo difficoltaria de brutto a tutti pero vegniria fora delle rose fenomenali per under digo, obbligatoriamente devi star in campo 1 under (italian o straniero), almen 1 volta al mese come dir una partida de 4 e nella rosa titolare non piu de 5 stranieri, indi in panca nisun zogaria assai piu italiani e almeno nel zoghetto fussimo piu italianizai, fazo un esempio Handanovic (1) Liechstainer (no me ricordo se se scrivi cussi ex lazio alla juve) (2) Balzaretti Chiellini De Rossi Maggio Hamsick (3) Lamela (4) (under) Di Natale Destro Matri Orlandoni Abate Cannavaro Nocerino Marchisio Milito (5) Totti spero gaver da l'idea Anche qua l'idea xe bona, ma quanti under 21 xe veramente validi per el zogo? Quei pochi entrasi a far parte de tutte le formazioni, andando contro el principio de differenziazione delle rose che za l'anno scorso gavevimo zercado de raggiunger attraverso la riduzione dei crediti disponibili. E poi ne serviria una lista in cui oltre all'età dei zogadori vien indicada la nazionalità. La vedo complicata Mamo bha, veramente la nostra U21 ne da sempre almeno 3 o 4 titolari in A, i stranieri U21 se pol contar su 2 mani e se i li compra i xe quasi sempre titolari, quindi almeno 10 de lori ghe sara sempre tutte le domeniche titolari, poi facile, se guarda le rose sulla gazzetta, i zovini se trova subito del 93 in su xe U21, dove no se applicaria i 5 stranieri in campo. per quel che vedo sto anno de attaccanti forti forti in A no ghe ne gavemo, quindi invece de sbasar i crediti mi li alzaria, cussi saria la vittoria final de quel che ga el centrocampo con piu gol all'attivo, chissa invece de spender soldoni per 3 attaccanti che te fa 50 gol, te spendaria per difensori che fa gol e centrocampisti rigoristi, cussi saria sempre rose piu o meno equilibrade e forsi la differenza la faria el portier per esempio l'altranno pr mi xe sta tragico el portier dove me ga fatto perder 7 partide per i gol subidi e sette partide xe tantissime anche se xe sta la meo partecipazion mia altra roba che faria, magari per ruolo no se pol comprar piu de 2 zogadori della stessa squadra, facile senno, me compro portier e difesajuventina e go praticamente vinto el campionato... saluti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts