Jump to content

Recommended Posts

Posted

Me domandavo una roba: non dovesi esser durante la giornata una fascia oraria "protetta" per i bambini, nella quale dovesi esser vietado trasmetter film de una certa violenza? De quel che savevo mi dovesi esser almeno fin le 19...

Perchè ultimamente me par de veder film alquanto violenti de pomeriggio. Quando iera...me par giovedì, son tornà a casa e go impizà la television, me par che iera Rete4, ma no ghe giurasi. Comunque iera le 17:30 e i mostrava un film western con John Wayne, ve lasso immaginar...sparatorie, sangue e cadaveri... :cossaaa?: proprio ad un'ora in cui i fioi guarda i cartoni animati...

Quindi volevo chiederve se savè qualcosa in merito. Go l'impression che sta zona protetta no vegni sai rispettada, o forsi el divieto xè solo per i film erotici, come se far l'amor fossi più diseducativo che veder la gente che se spara per strada :down:

No voio far el moralista, el proibizionismo no credo sia la scelta migliore per educar i fioi, ma se proprio ga de esserghe dei divieti mi comincerìa con tutti quei film dove vien esaltada la violenza e la trasgression come metodo de risoluzion dei problemi.

Posted

Forsi John Wayne no i lo considera violento :D

Mi savevo che xe la fascia protetta più per le robe osè che per la violenza.

Ma me par che xe sempre sta bastanza "fumoso" perchè i canali lo ga sempre spaciado per "codice de autoregolamentazione" per la serie "semo bravi e boni" piu' che come una roba fata per rispettar qualche regolamente realmente esistente.

Posted

ricordemose anche che studio aperto ga beccà diverse multe dall'autoriti per i minori perchè i ga el vizio de metter in onda servizi sui calendari ecc...con babette mezze nude, risultato? i continua, i leggi il comunicato come d'obbligo pagando la multa ed i se ne frega! comunque mi staria più attento ai programmi con violenza gratuita che a un per de tette. i miei nipoti de pochi anni i guarda wrestling o come cavolo se scrivi e li go beccai a far le stesse cavolade saltandose addosso....figuremose come i xe destinai a creser. :angry:

Posted

la storia della fascia protetta me par una cavolada, non esisti un regolamento preciiso, e saria anca difficile farne un....sta ai gestori dei canali decider cossa trasmetter e cossa no...ma lori alla fine i trasmetti quel che vol...

el wrestling, son d'accordissimo con Tommy...servi una certà età per capir che xe una finta...anca mi , spesso vedo sti muletti che i se salta dosso e prima o poi , co succederà el danno, vojo veder come tutti i se lamenterà del programma ecc...anca se...(e qui andemo OT)..son convinto che in buona parte, xe colpa dei genitori... :censura:

Posted

Boh.. sul fatto che el wrestling sia pericoloso da mostrar ai muleti non son d'accordo. Co iero picia e vardavo sta roba.. li imitavo.. con dovute moderazioni. E noi scriveva "don't try this at home" ...quindi non sta in cosa i mostra in tv ma nell'educazion che xè stada imposta dai genitori... ma xè un discorso a parte.

Per quanto riguarda la fascia protetta.. penso sia inutile oramai. Anche i tg che xè messi nelle ore in cui la gente xè a tavola i mostra scene pesanti, a volte.. ma xè cronaca i disi.. allora non vedo che problema sia mostrar corpi femminili nudi in giornata.. tanto disemose la verità.. i muleti de adesso i la sa sai più lunga de noi.. :D

:bye:

Posted

el problema de fondo xe ke i fioi xe parkegiai davanti ala tv e spesso i genitori nn se preocupa de star là con lori a controlar cossa ke i varda o a spiegarghe quel ke i vedi.

el moige adititura voleria ke i tg fossi a fascia proteta e ke nn mostri/parli de robe tropo crude...ma semo mati? dopo vien su fioi senza coscienza del mondo...

cmq ricordemose ke studio aperto nn xe un telegiornal...ma me par a mi o anca tg5 ga avudo un pegiramento?

Posted (edited)
....

cmq ricordemose ke studio aperto nn xe un telegiornal...ma me par a mi o anca tg5 ga avudo un pegiramento?

Oramai sta andando tutto allo sfascio.. e questo grazie alle persone che varda solo porcheria.. perchè fin che te continui a vardar, lori per vender te da quel che te vol.. legge del mercato.. :(

:bye:

P.S.: con questo non voio dir cosa xè giusto e cosa xè sbagliado.. sia chiaro.. scrivo solo quel che penso, non volesi ofender nisun..

Edited by iaga
Posted

La fascia protetta serve solo per censurare i cartoni animati giapponesi a favore di violenze nostrane o americane.

Un modo per discriminare e poter scegliere chi può e chi non può decidendo se applicare o meno la regola.

Son curioso se mai pubblicheranno in Italia Gasaraki.

Un cartone giappo futuristico in cui l'america attacca uno stato con la scusa delle armi di distruzzione di massa senza l'OK dell'Onu solamente per scopi econmici e politici. :p

Un cartone di più di dieci anni fa. I diritti sono disponibili comperati e bloccati.Accquisto preventivo.