polpetta Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 gavè sentì nel tg de tele4 dell'ora de pranzo i ga dito che stamattina.. (circa ore 6 de mattina) xe vignuda una tromba d'aria a Trieste (cosa molto rara) e ga fatto danni in viale XXsettembre alta (vizin al Giulia) e in via dell'Eremo. che robe ciò!! Quote
Forum_Bot Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 1 Utente ha già detto GRAZIE! martybunny Quote
trert Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 si.. proprio sora casa mia la xe passada.. ma a staranzan xe normali le trombe d'aria (anche se questa iera fortina.. la me ga sveiado a mi e famiglia.. Quote
martybunny Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 mi vivo in campagna fora del mondo e no so niente... ga fatto sai danni? Quote
SandroWeb Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Stamattina go dovudo corer a serar le finestre che svolava tutto e entrava acqua A quanto par la zona maggiormente colpida xe quella dell'Isontino, dove se calcola diversi danni. Go sentido che un albero xe cascado addirittura su un pal della luce, fazendo restar al buio diversa gente...no me ricordo però in che zona della region. Ciò che mutamenti climatici repentini Quote
Ghost Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Qui da me c'è stato soltanto un diluvio verso le 6:00 di mattina. Ha portato anche un po di frescura peccato sia durata poco. Quote
trert Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 si, anche de mi ga durado poco, ma iera da un annetto che no vedevo trombe d'aria del genere.. Quote
Juliet Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 go vardado rai3 e diseva ke a trieste xe stadi giusto i soliti 4 rami cascai e niente de più...mhà . bel diluvio ke xe vegnudo zo stamatina però pecà ke nn ga rinfrescado un grankè Quote
martybunny Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 mi no go sentido niente...dormivo come un ghiro... Quote
Stefano79 Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Mi dormivo con la finestra verta come ogni notte. No so come me son sveia pena che ga tacà a piover...giusto el tempo de alzarme e andar a serar la finestra e ga tacà a vegnir zo el finimondo! Pioveva in orizzontale dritto addosso alla mia finestra. Se no la seravo in tempo podevo darghe l'addio al mio PC novo che xè la tacà ... Quote
Starlite Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Mi inveze, me son sveia' co go comincia' sentir tonar e vignir zo tanta tanta acqua... incagolado, senza ociai, senza lenti, vardo fora dela finestra.... no vedo svolatme davanti le braghe de Jazz? Quote
SandroWeb Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 no vedo svolatme davanti le braghe de Jazz? Sempre meio delle mudande de qualchedun altro che sta là vizin Quote
iaga Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Anche mi me son sveiada co ga comincià a piover.. e iera anche signore gocce.. sembrava quasi grandine (che però no iera).. cmq go serado le finestre e son tornada a dormir Quote
tuxav Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 bauahuaahauh che bel risveglio Star :D mi inveze go senti, go varda, go sera le finestre prima che me allaghi tuto e son torna' a dormir x un'altra mez'oreta Quote
Recommended Posts