Jump to content

Recommended Posts

Posted

gavè sentì nel tg de tele4 dell'ora de pranzo i ga dito che stamattina.. (circa ore 6 de mattina) xe vignuda una tromba d'aria a Trieste (cosa molto rara) e ga fatto danni in viale XXsettembre alta (vizin al Giulia) e in via dell'Eremo.

che robe ciò!! O|

Posted

si.. proprio sora casa mia la xe passada.. ma a staranzan xe normali le trombe d'aria (anche se questa iera fortina.. la me ga sveiado a mi e famiglia.. :wacko::pauraaaa:

Posted

Stamattina go dovudo corer a serar le finestre che svolava tutto e entrava acqua :D

A quanto par la zona maggiormente colpida xe quella dell'Isontino, dove se calcola diversi danni. Go sentido che un albero xe cascado addirittura su un pal della luce, fazendo restar al buio diversa gente...no me ricordo però in che zona della region.

Ciò che mutamenti climatici repentini :porco:

Posted

go vardado rai3 e diseva ke a trieste xe stadi giusto i soliti 4 rami cascai e niente de più...mhà.

bel diluvio ke xe vegnudo zo stamatina però :lol:

pecà ke nn ga rinfrescado un grankè :cherobeara:

Posted

Mi dormivo con la finestra verta come ogni notte. No so come me son sveia pena che ga tacà a piover...giusto el tempo de alzarme e andar a serar la finestra e ga tacà a vegnir zo el finimondo! Pioveva in orizzontale dritto addosso alla mia finestra. Se no la seravo in tempo podevo darghe l'addio al mio PC novo che xè la tacà... :rolleyes:

Posted

Mi inveze, me son sveia' co go comincia' sentir tonar e vignir zo tanta tanta acqua...

incagolado, senza ociai, senza lenti, vardo fora dela finestra....

no vedo svolatme davanti le braghe de Jazz? :D

Posted

Anche mi me son sveiada co ga comincià a piover.. e iera anche signore gocce.. sembrava quasi grandine (che però no iera).. cmq go serado le finestre e son tornada a dormir :D

:bye:

Posted

bauahuaahauh che bel risveglio Star :D :D :D

mi inveze go senti, go varda, go sera le finestre prima che me allaghi tuto e son torna' a dormir x un'altra mez'oreta :D