Jump to content

Recommended Posts

Posted

Secondo voi la strana coppia Calori-Buffoni come li metterà in campo? Io ci penso un attimo e poi vi do la mia idea, ma di sicuro il modulo sarà a una punta e tre trequartisti...

Posted

Il 4-2-3-1 de base me par abastanza getonado.

Xe un modulo abbastanza flessibile che, spostando i due esterni de centrocampo, pol diventar facilmente un 4-4-1-1 se xe de difender e un 4-2-1-3 se xe de atacar.

Me par che iera anche l'idea de Maran quando se diseva che el vigniva qua.

Posted
Il 4-2-3-1 de base me par abastanza getonado.

Xe un modulo abbastanza flessibile che, spostando i due esterni de centrocampo, pol diventar facilmente un 4-4-1-1 se xe de difender e un 4-2-1-3 se xe de atacar.

Me par che iera anche l'idea de Maran quando se diseva che el vigniva qua.

Quoto in pien...el 3-4-3 te lo pol usar solo se i 3 della difesa xe abbastanza mobili (Brevi no lo vedo assai agile e scattante, magari me sbaio).

E poi i centrali de centrocampo...Briano e Dino Baggio? E, se xe Parola, chi vien sacrificado dei due?

Posted

Me par un poco presto per parlar de moduli, giustamente Calori ga dito che schiererà la squadra secondo i giogadori che'l gavarà a disposizion, quindi fin che no se sa la rosa definitiva dificile par pronostici sul modulo

Posted

basta che buttemo la bala in rete...i pol far anca 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 :D

comq i ga ditto sora..spetemo de finir campagna acquisti, e sopratutto che i cominci a zogar insieme...

Posted

Partimo dal fatto che x mi Buffoni e Calori sbaruferà sul chi va in campo dopo riverà anche el pres e vegnerà fora un scagaz

Se la difesa tien ben un 3-4-1-2 lo vedo ben o senno 4-3-3 o 4-5-1 dipendio come te lo guardi e da chi va in campo

Posted
Partimo dal fatto che x mi Buffoni e Calori sbaruferà sul chi va in campo dopo riverà anche el pres e vegnerà fora un scagaz

Se la difesa tien ben un 3-4-1-2 lo vedo ben o senno 4-3-3 o 4-5-1 dipendio come te lo guardi e da chi va in campo

Vi dirò: anche secondo me meglio difesa a 4... due centrali e due terzini mi danno più fiducia!

Posted
...due centrali e due terzini mi danno più fiducia!

E' quello che penso anche io, forse perchè ultimamente abbiam giocato sempre così e già in 4 i risultati non son stati eccelsi :D Figuriamoci con una difesa a 3 :D

Posted
...due centrali e due terzini mi danno più fiducia!

E' quello che penso anche io, forse perchè ultimamente abbiam giocato sempre così e già in 4 i risultati non son stati eccelsi :D Figuriamoci con una difesa a 3 :D

Però non abbiamo considerato che questo sarà l'anno di Bruni, me lo sento! Difesa a tre con Bruni-Brevi-Baggio: le tre B!!! :rotfl:

Posted

....................Campagnolo

..................... (Rossi ?)

Bruni.........Brevi.......???......... Macellari

(Minieri)....................................(Perricone)

.............Baggio...............Parola

.....................................(Briano)

Munari..................Rigoni.................Bau

(Princivalli)...........(Galoppa).......... (Tulli)

..........................Godeas

.......................(Moscardelli)

Posted
....................Campagnolo

..................... (Rossi ?)

Bruni.........Brevi.......???......... Macellari

(Minieri)....................................(Perricone)

.............Baggio...............Parola

.....................................(Briano)

Munari..................Rigoni.................Bau

(Princivalli)...........(Galoppa).......... (Tulli)

..........................Godeas

.......................(Moscardelli)

NON VOGLIO PIU' VEDERE PAROLAAAAAAAA!!!!!!!!!

Almeno Briano ha due piedi con la convergenza misurata. Parola più che rilanci fa home run...

Posted

Cor.... e Tulli?

Me xè venu un'idea.... secondo voi con la combinazion della briscola : busso e strico

.... Podemo aver un modulo migliore? magari sa che partidone che vien fora!

(ehm...scuseme stago sclerando...xè el caldo misto a veciaia)

Posted

A parte Cor, tutti se ga dimenticado che gavemo Pianu come centrale :D No sarà come Nesta sicuro, però almeno xe un zogador rodado :D E nelle ultime partide no gaveva fatto malaccio, eh!