Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gaverè probabilmente sentido de quel carro merci sequestrado a Gorizia perchè radioattivo, ennesima dimostrazion de come l'informazion sia strumentale, bugiarda e pilotada. Prima de tutto de carri radioattivi a Gorizia ne passa in media almeno tre a settimana e de questi almeno uno ga livei talmente alti da obbligar alla decontaminazion. I ga omesso de dir che a Gorizia, a poche decine de metri dalle abitazioni, se stai tenudi 37 carri radioattivi per due anni perchè per portarli via se doveva spetar l'ordine della magistratura. I ga fatto veder quei cretini dell'Arpa con le loro tutine omettendo de dir che quei carri radioattivi noi ferrovieri li dovemo spostar senza alcuna protezion e ghe dovemo lavorar a stretto contatto tutti i giorni. I ga intervistado il tecnico che va a far ogni giorno le rilevazioni della radioattività dei carri, xe un ingegner pagado fior de soldoni però i ga omesso de dir che i ga costruido un portal d'entrata per il controllo automatico della radioattività che xe bel che finido ma che non vien fatto funzionar perchè qualchedun ga de guadagnarghe ancora. I ga dito che il carro vien dalla Croazia e non se vero, quei carri provien dalla Russia e dalla Ucraina e il ferro va alle nostre fonderie, ovviamente tra i rottami i ghe butta dentro anche roba proveniente da centrali nucleari ed ultimamente anche rottami de sommergibili. Una volta che il carro passa il confin non vien più riciolto in drio cusì anche se i ne mandassi un carico de uranio dovessimo tegnirlo e smaltirlo, questo xe messo nero su bianco negli accordi internazionali stipuladi dall'Italia.

La television stavolta xe intervenuda perchè un collega li ga ciamadi e adesso el rischia el posto per violazion de segreto aziendale, in Italia funziona sempre cusì.

Go finido lo sfogo, iera solo per chiarir un poco meio una situazion che i media spaccia per straordinaria ma che in realtà xe diventada una prassi.

Posted
noi ferrovieri li dovemo spostar senza alcuna protezion

Diria che xe un buon motivo per finir gli studi e cambiar lavoro :D

AloHa

Vico

noooo, tanto anche l'ingegner el xe nelle nostre stesse condizioni....in fin dei conti non xe tanti i lavori che con una quinta superiore te una paga come quella che ciapo.

quel che xe più grave xe che a pochi metri ghe xe i passeggeri che speta i treni e le case dei goriziani, mi la ghe passo 8 ore, lori tutta la giornada, a mi me paga, lori invece dovessi eser tuteladi per la loro salute.

Posted

Ti ricordi quello che ti raccontavo di mio fartello e della sua inossicazione chimica.

Ben lui ha una ragazza con cui ha fatto una bimba e si sposa a settembre.

Questa ragazza e di Gorizia ed ha abitato tutta la vita fino a 7 mesi fa proprio in una di quelle case a pochi metri dai carri radioattivi.

Strano che la bambina non sia venuta fuori con 4 braccia...

Posted

deso non stemo esagerar, non se parla de nubi radioattive che contamina cibi ecc...se parla de carri la cui pericolosità sta nel fatto che i vien stoccadi in luoghi non adeguadi, dubito che a 30 metri de distanza e con un muro divisorio se possi rischiar qualcosa, standoghe a un metro invece tanto sicuro non son...

Posted

Spero ben perché ho appena mangiato un insalata con i cetrioli del loro orto :)

Tra altro... 30cm di cetriolo per 5 di diametro... sono mostuosamente grandi...

Spero non sia per le radiazioni :)

Posted

alla faccia dei cetrioli!!!! :DDDD

ma non xe miga quei che ga el campo proprio de fianco alla ferrovia dove se vedi sempre un mucio de carri? no perchè ogni tanto là ghe femo dei giretti de sera... :D

Posted
ma non xe miga quei che ga el campo proprio de fianco alla ferrovia dove se vedi sempre un mucio de carri? no perchè ogni tanto là ghe femo dei giretti de sera... :D

Ferrovieri, ah poi! :p

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×