Jump to content

Triestina-arezzo 1-0

Recommended Posts

Ciao ragazzi, stago ascoltando tele4 e l'intervista del Pres.Tonelloto, saria de aprir una discussion nel merito ,col titolo: "ma el Pres: el xe o el fa".Nell'intervista el ga dito che questa settimana finalmente el ga trovado un gruppo de giogadori uniti. Sbaglierò ma el gruppo iera za prima e anche bel e che giogava anche bastanza ben. Xe sta lui che lo ga rovinado con le sue esternazioni per non dir altro.El xe passado dal no darghe la paga alle frasi del tipo, mi li rovino tuti e noi gioga mai più per rivar a darghe un premio nel caso che i fasi 7 punti in 3 giornade:Senza logica:Questo personaggio ga poche idee e sai confuse. Per vignir alla partida, va ben questa vittoria ma quanta sofferenza e quanta povertà de giogo. La difesa xe una roba allucinante , de un lento bestiale, no me sento nianche de darghe una pur minima valutazion. :vino::vino:

Sicuramente, za dal pre-partita, go avudo modo de veder facce + rilassade, Godeas e Baù che se la rideva e compagnia bella. Che Tonell8 sia sclerado lo savemo za da diverso tempo :D Fa pensar però che, aldilà del tasso tecnico messo in campo oggi (robe spaventose in difesa....) i la gabi zogada oggi. Quel che a Pescara no iera avvenudo: da qua, come lo go anche scritto nella cronaca, se apri un dilemma. Xe solo i soldi la causa de tutto? Mi diria proprio de no, anche oggi gavemo fatto abbastanza schifo de drio. Tutto sommato serviva vinzer, e lo gavemo fatto...non fa niente come.

Ora spetemo che torni sti benedetti infortunati, andar vanti cussì xe dura

Qualchedun soprattutto pol spiegarme perchè ora Lima xe diventado centrocampista?

Xe tuta una question de moduli Sandro...lui fa filtro, alza la difesa e fa de boa per l'attacco là, e in questo suo novo ruolo tutto contemporaneamente.. ancora no te ga capido? :p

Caro Jazz, quando te disi che Lima alza la difesa son sicuro che te intendi come media spero..... Tornando ai problemi "seri" xe vero che gavemo avudo sai infortuni e allora bisogna anche domandarse el perchè? No stemo dimenticarse che un certo Tulli xe fora sa un mese dopo un scatto in area e quasi tutti i giogadori gavù problemi muscolari e sopratutto de tenuta, ieri nel secondo tempo iera tutti fulminai de stanchezza e quando che no riva ossigeno la mente no xe più lucida.No servi cambiar preparatori ogni secondo giorno.Un'ultima osservazion, mi voleria solamente sentir el Presidente che disi finalmente che l'allenador e solo lui gestisi la squadra fora e dentro el campo. :vino::vino:

...ieri nel secondo tempo iera tutti fulminai de stanchezza...

...mi voleria solamente sentir el Presidente che disi finalmente che l'allenador e solo lui gestisi la squadra fora e dentro el campo...

Insoma, se i ghe da i soldi i zoga, sinò no... ala fine xe l'unica conclusion che rivo tirar de sto casin...

Che dopo i abi vinto perchè l'Arezzo a Trieste ga sfiga xe vero, ma almeno i se ga impegnà

El preparator atletico che ga portà Vierchowood no me par che abi dimostrà grandi doti, el gran numero de infortuni e l'incapacità de tegnir 90 minuti xe soto i oci de tuti.

E per finir, per quanto riguarda el Presidente, pia ilusion la tua, Diego, pia ilusion...

Non penso che il presidente T8 abbia la faccia per ammettere i propri errori, almeno pubblicamente. Spero solo che gli errori di questa stagione possano servire per il futuro. Per adesso mi godo questi tre punti e la scenetta Baù-Di Venanzio in occasione della punizione decisiva.

Ah si go visto ben Azizu

Per el primo tempo posso esser d'accordo, ma non per la ripresa che ga sbaiado parecchio in disimpegno...el mulo no xe mal, ma manca de esperienza e se lo ga notado perchè, piuttosto che spazzar in tribuna, el fazeva passaggini telefonadi che gli avversari intercettava.

Ah si go visto ben Azizu

Per el primo tempo posso esser d'accordo, ma non per la ripresa che ga sbaiado parecchio in disimpegno...

Quel asist al centro (robe che se te le fa nei pulcini i meti subito in panchina...) per Abbruscato che a momenti ne segnava lo ga fato lui, vero? Iera il primo tempo o sbaio?