Vai al contenuto

Weekend a Lubiana


Messaggi raccomandati

Allora, venerdi sera al Goblin mi e M4st3r se chiedevimo cosa se podesi far durante el weekend......

.......e se fazesimo un giretto a Lubiana? Ok, fatta :D

Cusì la mattina dopo, semo partidi a bordo del comodissimo scooter de M4st3r (ehm...del babbo de M4st3r :rolleyes: ).

El primo e unico imprevisto vien fora dopo pochi chilometri de autostrada...el vento iera talmente forte da spostarne da una corsia all'altra, col rischio de sbrisar sulla neve a lato della strada. Questo ne ga costretto a uscir dall'autostrada e a imboccar la statale.

Alla fine semo rivadi...personalmente gò avù bastanza freddo solo sulle gambe, visto che iero con normali jeans :lol: . Una volta in città, gavemo sbecolà rapidamente in un pub e, se volevimo ritornar in giornata col ciaro, gavesimo avù poco tempo per visitar la città. Quindi gavemo dito "chi se ne frega" e se semo messi a zercar un ostello per passar la notte. Dopo gavemo visità el posto, gavemo magnà, e semo tornadi in ostello, dove poco più in là iera un localin con concerto dal vivo a cui gavemo assistido. :D

El giorno dopo: visita al castello, foto de rito e poi...pronti a i posti di manovra per il ritorno.

Metterò un poche de foto del viaggetto, attendo commenti :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • Risposte 80
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Bon, mi go finì :D

Che dire...grande-piccola escursion e gran bella città. La gente xè molto ospitale, sempre pronta a darte la giusta informazion per rivar dove te vol.

Volesi veramente tornarghe presto per vederla meio, 2 giorni xè troppo pochi.

Per qualsiasi domanda son qua :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Già, molto dolce l'erogazion nelle curve lente, col 2 tempi che strappa a bassi giri se fosimo cromadi x el iazo. A parte i scherzi se pol provarghe a raggiunger qualche posto lontan col Neo's (hehe!)

- Bela Lubiana, pecà solo che non savevimo el local giusto dove andar x far baldoria.

- L'unico inconveniente mio (del pilota) xè stà che nonostante i guanti, i dedi me diventava un po insensibili x el freddo, ma bastava fermarse un attimo per rigenerarli.

Link al commento
Condividi su altri siti

che bela che xe lubianaaaaaaa... pecà che la go vista tutta con la piova :pianto:

me piasessi tornarghe..........

:bye::bye:

anche mi ogni volta che vado a Lubiana,o piovi o cmq xè nuvoloso :-( !

Sai bel xè lo zoo là;cosa poco e xè un'esperienza unica perchè non xè el classico zoo con le gabbia,ma xè come camminar in un bosco e te vedi gli animali liberi cmq sempre in sicurezza :D !

Mi a primavera ghe torno così ghe sarà anche i cucciolotti :-)

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×