Jump to content

nisun xe restà al folk ani 60 come mi'?

manu68

Recommended Posts

confeso..no me piasi la musica de adeso,vedi techno,disco,rap...non xe per mi...

son restada ai ani 60 (no quei italiani,eh! :wacko: ) ma ai mitici ani sessanta americani con la musica de Joan Baez (el mio mito!!!!) Dylan,CSN&Y,Simon & Garfunkel ecc..

son restada ai ani dei hippies,dei diritti civili,del "flower powers"

savè,qualche ano fa conossudo Joan Baez de persona (xe ciaro che no me perdo neanche un suo concerto se la vien de ste parti!) e ve digo che la xe una grande,no solo come cantante,ma come donna.. de vecia,me piaseria asomigliarghe!

diseme che no son la sola!!

xe ancora qualche dun che scolta joan Baez e i Simon & Garfunkel?

o ormai son taiada fora?

"The answer, my friend, is blowin' in the wind,

The answer is blowin' in the wind..."

Manu

Intanto per cominciar benvenuda in questa gabbia de matti che xe el SitodeSandro :p:piacere: .

Per quanto riguarda la musica, gnanche mi me piasi quei generi che te ga riportado, e anche mi me piasi scoltar roba anni 60-70 sia italiane che straniere (vedi simon & Garfunkel, Joan Baez etc) anche se no go un cantante preferido. Tra le mie canzoni ghe xe, se non altro, almeno le più famose de quei citadi sora, oltre ad altre.

:bye:

grazie per il benvenuto!!

e son contenta che ghe xè qualche dun altro che scolta sta musica"de veci" come me xe sta dito l'altro giorno :pianto:

senza dimenticar nomi come doors,Janis Joplin,Eagles...

si,efetivamente son nata nel periodo sbaiado! :angry:

Guest John Grimes

Anche mi!!! :bye::bye::ave::ave:

Simon and Garfunkel (the concert in Central Park + raccolte), Eagles (come no ricordarse el mitico Hotel California).......

No sta preocuparte, xè più gente de quel che te pensi... :D:D .. e ben 'rivada in 'sta banda de s'ciopai :p:p

Presente... Simon & Garfunkel, Dylan, Baez...

ma per mi forsi xe mejo ancora i italiani dell'epoca :DDDD : De Gregori, Guccini... Inimitabili... e continua a produr ben... Guccini xe un poco in asedo, ma De Gregori l'ultimo iera ecceziunale veramente, e sta uscindo un altro...

Ma ahimè secondo mi xe qualcossa ligado all'età che te ga: :pianto::pianto:

Ciau