Jump to content

Andemo alle terme?

Recommended Posts

Ciapo spunto da uno shout della cara Polpy per domandarve una roba...

Chi venissi un giorno alle terme? L'anno scorso son andada un poche de volte alle terme de Capodistria e, devo dir, che te torni fora come novo :DDDD

Mi gavessi veramente bisogno perchè son stanca e stressada (ieri go avudo anche un'emorragia dal naso :wacko: ). Chi vien con mi? Ve va ben de mattina, de pomeriggio o de sera? E che giorno?

Metto el link del sito se volè darghe un'ociada a prezzi, orari, ecc.

Aspetto fiduciosa :rolleyes: (sperando de non dover andar da sola :lol:)

• Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Xe super conveniente sì :D E poi xe bellissimo! I te dà un braccialetto elettronico con cui te pol andar in acqua e xe praticamente la ciave dell'armadietto dove te metti la tua roba.

Là dentro ghe xe 1 piscina olimpica, 1 piscina con un bellissimo scivolo :D, 1 vasca con idromassaggio caldina e 3 vaschette con idromassaggio caldissime :DDDD:DDDD

Poi, se te vol, te ga sauna, bagno turco, massaggi :DDDD (ma quel se paga extra :angry: )

Ve metto el link per el cambio :D

mi no me entusiasma le terme (me stufo sai presto) ma se gave' voia de farve un weekend ve consiglio QUESTE in Austria a Bad Hofgastein (se ghe riva in 4 orete pasando col treno soto el tunel dei tauri a Mallnitz) ..... xe veramente super-super fighe... mi la no me son anoia' :D a deta de un mulo che iera anche in Slovenia, no xe confronto .. costa un pel de + ma i materasini a acqua per spavar con la musica o el cinema in piscina coi cartoni xe super figo :D

mi no me entusiasma le terme (me stufo sai presto) ma se gave' voia de farve un weekend ve consiglio QUESTE in Austria a Bad Hofgastein (se ghe riva in 4 orete pasando col treno soto el tunel dei tauri a Mallnitz) ..... xe veramente super-super fighe... mi la no me son anoia' :D a deta de un mulo che iera anche in Slovenia, no xe confronto .. costa un pel de + ma i materasini a acqua per spavar con la musica o el cinema in piscina coi cartoni xe super figo :D

AV....no te pol farme veder ste robe!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaah voio andar là!!!!! Se te scegli l'opzion "Giornata del sole" i te dà anche el succo vitaminico alla carota :lol: Che bel!!!

Chissà...magari dopo la laurea ghe vado :rolleyes:

@Assist

Niente macchina fotografica :noghesemo::D Me par che no se pol portar .... :grin::D

Te prego no, no te volerà miga gaver incubi per i prossimi 6-8 secoli :p

Va ben che i festegiamenti per el milesimo te ga ala testa, ma insoma :piria::merodolodalrider:

Eh si....grandi festegiamenti...mi e el bacillo se gavemo dado alla pazza gioia proprio, non se gavemo mosso de casa tanto che gavemo festegiado! :merodolodalrider: