Jump to content

Ste ben a casa vostra?

Recommended Posts

non so far i sondaggi e probabilmente xe de meterlo un po apposto... [qualchdun me da una man?]

con questo volevo chieder.. un po piu a quei che vivi ancora con i genitori..ma anche le opinioni de chi ormai xe fora de casa da un pezzo o che se ga fatto una famiglia e sta situazion la vivi dall'altra parte della barricata :D .. in che situazion ve trovè? se stufi?se contenti? ve xe indifferente?a voi libero sfogo

[spero gave capi cosa intendo.. O|:lol: ]

mi sinceramente non vedo l'ora de andar via de casa... la me comincia star stretta e volessi poder crearme la mia idea de casa, famiglia in serenità e tranquillita [anche se magari poi non xe sempre cusi...ma se prova... no?]

Go votado Xe casa mia e fazo quel che voio :D

No xe sempre rose e fiori eh.... Se te sta solo te ga de far tutto anche quando no te ga voia. Mi per esempio stasera go stirado più de 3 ore O| Prima, co iero con mamma, el 99,9% fazeva ela (almeno stirar).

Cmq, tirando le somme son contenta :)

mi deso convivo col moroso... ve posso dir che stago sicuramente meio qua che con mia mamma... iera diventa una situazion insopportabile dopo che i miei ga divorzia...

certo questa non xe casa mia, xe casa de mio moroso e conto più in la de gaver bastanza soldini per ciorme qualcosa de mio o de nostro se saremo ancora insieme...

insomma xe ovvio che qua non posso far le modifiche che me piasessi a mi, far diventar sta casa un po' più mia... cioè i colori dei muri, i quadri, l'arredamento ecc ecc... essendo casa de mio moroso xe giusto che la sia come vol lui.. però cussi non la sento casa mia (ed infatti non la xe)...

però tutto sommato stago ben... anche se ogni giorno go de lavar piatti, metter robe in lavatrice, stirar, ecc ecc... ma meio cussi che star con mia mamma ... che tra l'altro la me scoloriva sempre i jeans o la me lavava i maioni de lana a non so quanti gradi e finivo per passarli a mia sorella :lol::lol:

Tra le alternative che te ga proposto metto "altro". Stago sicuramente ben a casa mia, no go de far tutti quei lavori domestici che, se stasi solo, no poderìa evitar de far...in più no go spese. Però ultimamente comincio a sentir la necessità de moverme e farme una vita per conto mio, meno restrizioni e più libertà.

Ma purtroppo bisogna far i conti con la realtà. Soldi per comprar una casa in contanti no li go, de andar in affitto me rifiuto categoricamente, l'unica sarìa de accender un mutuo de 4 secoli e mezzo per comprar un bilocal :wacko: E con un lavoro a termine nessuna banca me lo concederìa. Quindi no me resta che star qua dove son.

se parlo de dove stago deso ancora con i miei no podesi dir che ben, son nata e cresuda là, son in mezzo al verde.... AMO QUEL POSTO

per dove anderò tra poco (ah si sdareta....SCUP .... stemo comprando casa :p ) ve saverò dir, ma no credo mal, la zona me piasi bastanza (servola) e sarò con la persona a cui più tegno perciò.................

:D

Gaver una casa propria xe bellissimo perchè te fa quel che te vol. Però se te abiti da solo xe un po' triste... mi in particolare dormir savendo che nissun altro dormi nella stessa casa me fa tristezza. :pianto:

Son dacordo con ti, mi per fortuna.. dormo cola gata! e ve assicuro che xe una presenza rassicurante e rilassante :D

Gaver una casa propria xe bellissimo perchè te fa quel che te vol. Però se te abiti da solo xe un po' triste... mi in particolare dormir savendo che nissun altro dormi nella stessa casa me fa tristezza.  :pianto:

Son dacordo con ti, mi per fortuna.. dormo cola gata! e ve assicuro che xe una presenza rassicurante e rilassante :D

......mi dormo con una scimmia...... :p:D ....se legi mia moglie... :baston::caregaintesta::D:D:D

Mi stago ancora coi miei, visto che neanche lavoro, non posso permetterme de cior niente. La situazion xè quela che xè.. le libertà più o meno le go.. però co stago più de 10 minuti coi miei, ogni tanto, go za le scatole piene.. la veciaia se fa sentir... :D

:bye:

• 2 weeks later...