Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Come da titolo :D una rappresentanza del forum formada da Iaga, Starlite, Stefano e la sottoscritta se ga passado una splendida domenica in Val Rosandra :rolleyes: Ecco qua un poche de foto :D

pict12702wq.th.jpg

Comincemo....qua ierimo rivadi in cima al monte Carso. Un fadiga che no ve digo!!! Stavo per darghela vista la mia veneramda età :lol:

pict12724yz.th.jpg

Qua xe Iaga :) Appena che la vedi sta foto due robe la pol far: o la fraca el tasto BAN che xe su tutte le tastiere dei moderatori :D o la me copa diretta :pauraaaa::wacko: Speremo de no :p

pict12735zc.th.jpg

Qua xe Iaga, Starlite e Stefano nella grotta che xe prima de arrivar sul monte. Le go un poco sc'iaride perchè le iera scurissime :wacko: Anche se el risultato xe quel che xe. De notar le scritte :D

pict12747pb.th.jpg

• Risposte 52
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Qua xe el splendido panorama de Bagnoli che se vedeva dalla cima del monte. Uno spettacolo (come disi Oriano Ferrari in Zelig :D)

pict12757za.th.jpg

pict12766an.th.jpg

Qua xe i nostri tre baldi giovani :D e in lontananza el cippo Comici. Che bel :rolleyes: e che soddisfazion rivar fin lassù :ehsi:

pict12776fh.th.jpg

E qua el cippo un poco zoomado :D Ciò iera come in corso Italia tanta la gente che iera O|

pict12781ws.th.jpg

Inviato
Belle! Ma se te rivi uploadile più grandi, che qua no go la lente d'ingrandimento :D

Se te ghe clicchi de sora te le vedi grandi :D

No so ma Image shack no fa più le immagini grandi come una volta :pianto:

Go provado ma no trovo come se fazeva :sighsob:

Inviato

pict12831bh.th.jpg

La rappresentanza maschile pozada sul cippo :D in orrizontale...

.... e qua in verticale :s'ciopado: (la metto perchè se vedi ben la targa ricordo in basso a destra :))

pict12848ec.th.jpg

Mannaggia a quel con la giacca rossa che se ga piazzado in mezzo :incazzado::pianto:

pict12856ci.th.jpg

La ciesetta dall'alto :) Iera pienona de "pellegrini" :grin: e là stavo per farme un figurin che no ve digo :baba:

pict12866xb.th.jpg

Inviato

Momenti de relax che ghe voleva dopo "mille" ore de camminda :D Se sentiva ceri mugolii che no ve digo...no se podeva proprio sentir :D

De notar la faccia de Starlite nella prima foto... :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

pict12876oe.th.jpg

pict12889iw.th.jpg

pict12897ra.th.jpg

Qua invece semo rivadi al rifugio Premuda e se gavemo tirado sù de moral con un poco de vin :grin:

Qua xe Iaga e Starlite :cocoli::ikik::)

pict12906iv.th.jpg

E qua Stefano. El se ga ripreso subito anche lui. El xe contenton :D :D :D

Inviato

pict12925or.th.jpg

Iaga xe morta de sonno e la ga trovado un solido appoggio :D con la gamba indormenzada :haha::p

pict12939qa.th.jpg

E qua xe Remigio :D Troppo cocolo :wub: Anche se no se voleva avvicinar a mi neanche mezzo secondo :sighsob: Ogni volta che tento de accarezzar qualche cagnetto o gattin i scampa :pianto: Effettivamente no ga tutti i torti :unsure::mescondo:

pict12946np.th.jpg

Sul ritorno vero casa...Xe sbocciada la primavera...che bel :rolleyes::wub:

pict12969di.th.jpg

Un gattin suicida che, dopo gaverme visto, vol buttarse nel fiume :D

pict12983an.th.jpg

Un mega cagnon che, forsi cieco, se ga fatto accarezzar de mi :lol: anche se me ga tirado una sbavada sulla man che no ve digo O| Segno de disprezzo? :D

pict12999ix.th.jpg

Ultimissima foto....la via de ritorno :pianto: Pecà xe passado tutto troppo presto :(

Inviato

La mia gamba indormenzada xe per via del portafolio tropo carigo de pila... magari :D

Che le bestie scampa co vedi cucciolina confermo :cossaaa?:

Co semo rivadi al Premuda iera la anche Franco dela graperia :baba:

Inviato
Bon, go finido :D

Grazie ancora de cuor per la splendida giornata, ragazzi. Me son davvero divertida :ikik::bacini::)

Grazie anche da parte mia per la splendida giornada...me son davvero divertido...tornè su più spesso :D

Inviato

Allora.. volevo tranquillizar el mio babbo in caso el vedi ste foto..

..non me son drogada da come sembra nelle prime foto (e anche nelle ultime.. :( ), ma semplicemente iero stanca della prima salitina, leggerina leggerina..

A parte la fadigada iniziale, per el resto xè sta tutto bellissimo e ringrazio anche mi tutti... appena rivo metto su anche mi le foto!

:bye:

Inviato

Eccoci.. xè arrivà el momento delle mie foto!

Comincemo con una panoramica.. più o meno dopo la prima dura e massacrante (almeno per mi.. non son più allenada) salita.

0PICT0135.JPG

La prima una veduta sul Siot e la seconda sulla zona industriale e Muggia

0PICT0136.JPG

Qua invece gavemo dei spaesadi utenti del forum: Stefano e Betta (in ordine de comparizion in foto! :D )

0PICT0139.JPG

..continua..

Inviato

Qua trovemo i tre miei compagni d'avventura (o sventura?! :D) che tenta de metterse in posa per una foto

0PICT0141.JPG

E qua i xè rivadi a metterse in posa :D

0PICT0143.JPG

Ma che bei che i xè...

0PICT0144.JPG

...continua...

Inviato

Questa xè per farve notar el tipo de salita che gavemo affrontà..

0PICT0145.JPG

La perla del forum

0PICT0154.JPG

E qua, foto coreografica nel "buso" .. Stefano, te ga rivà a slargar? :D :D :D

0PICT0160.JPG

...continua...

Inviato

Questa invece xè Bagnoli vista dall'alto.. ma sai alto.. ierimo proprio sulla cima del M.te Carso

0PICT0157.JPG

E questa una splendida veduta sulla val Rosandra.. drio l'albero verde sulla destra xè el Cippo Comici (più in basso de dove ierimo noi.. :wacko: )

0PICT0158.JPG

Qua invece se pol veder Botazzo sulla sinistra, in basso! :D

0PICT0162.JPG

...continua...

Inviato

Ecco el Cippo Comici con Betta in posa..

0PICT0167.JPG

E el Cippo con Betta e la sottoscritta in posa..

0PICT0171.JPG

E per finir Betta e Stefano (in posa) al Rifugio Premuda

0PICT0173.JPG

E anche mi go fatto la mia parte!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro