Jump to content

Recommended Posts

Posted

Come da titolo :D una rappresentanza del forum formada da Iaga, Starlite, Stefano e la sottoscritta se ga passado una splendida domenica in Val Rosandra :rolleyes: Ecco qua un poche de foto :D

pict12702wq.th.jpg

Comincemo....qua ierimo rivadi in cima al monte Carso. Un fadiga che no ve digo!!! Stavo per darghela vista la mia veneramda età :lol:

pict12724yz.th.jpg

Qua xe Iaga :) Appena che la vedi sta foto due robe la pol far: o la fraca el tasto BAN che xe su tutte le tastiere dei moderatori :D o la me copa diretta :pauraaaa::wacko: Speremo de no :p

pict12735zc.th.jpg

Qua xe Iaga, Starlite e Stefano nella grotta che xe prima de arrivar sul monte. Le go un poco sc'iaride perchè le iera scurissime :wacko: Anche se el risultato xe quel che xe. De notar le scritte :D

pict12747pb.th.jpg

• Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Qua xe el splendido panorama de Bagnoli che se vedeva dalla cima del monte. Uno spettacolo (come disi Oriano Ferrari in Zelig :D)

pict12757za.th.jpg

pict12766an.th.jpg

Qua xe i nostri tre baldi giovani :D e in lontananza el cippo Comici. Che bel :rolleyes: e che soddisfazion rivar fin lassù :ehsi:

pict12776fh.th.jpg

E qua el cippo un poco zoomado :D Ciò iera come in corso Italia tanta la gente che iera O|

pict12781ws.th.jpg

Posted
Belle! Ma se te rivi uploadile più grandi, che qua no go la lente d'ingrandimento :D

Se te ghe clicchi de sora te le vedi grandi :D

No so ma Image shack no fa più le immagini grandi come una volta :pianto:

Go provado ma no trovo come se fazeva :sighsob:

Posted

pict12831bh.th.jpg

La rappresentanza maschile pozada sul cippo :D in orrizontale...

.... e qua in verticale :s'ciopado: (la metto perchè se vedi ben la targa ricordo in basso a destra :))

pict12848ec.th.jpg

Mannaggia a quel con la giacca rossa che se ga piazzado in mezzo :incazzado::pianto:

pict12856ci.th.jpg

La ciesetta dall'alto :) Iera pienona de "pellegrini" :grin: e là stavo per farme un figurin che no ve digo :baba:

pict12866xb.th.jpg

Posted

Momenti de relax che ghe voleva dopo "mille" ore de camminda :D Se sentiva ceri mugolii che no ve digo...no se podeva proprio sentir :D

De notar la faccia de Starlite nella prima foto... :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider:

pict12876oe.th.jpg

pict12889iw.th.jpg

pict12897ra.th.jpg

Qua invece semo rivadi al rifugio Premuda e se gavemo tirado sù de moral con un poco de vin :grin:

Qua xe Iaga e Starlite :cocoli::ikik::)

pict12906iv.th.jpg

E qua Stefano. El se ga ripreso subito anche lui. El xe contenton :D :D :D

Posted

pict12925or.th.jpg

Iaga xe morta de sonno e la ga trovado un solido appoggio :D con la gamba indormenzada :haha::p

pict12939qa.th.jpg

E qua xe Remigio :D Troppo cocolo :wub: Anche se no se voleva avvicinar a mi neanche mezzo secondo :sighsob: Ogni volta che tento de accarezzar qualche cagnetto o gattin i scampa :pianto: Effettivamente no ga tutti i torti :unsure::mescondo:

pict12946np.th.jpg

Sul ritorno vero casa...Xe sbocciada la primavera...che bel :rolleyes::wub:

pict12969di.th.jpg

Un gattin suicida che, dopo gaverme visto, vol buttarse nel fiume :D

pict12983an.th.jpg

Un mega cagnon che, forsi cieco, se ga fatto accarezzar de mi :lol: anche se me ga tirado una sbavada sulla man che no ve digo O| Segno de disprezzo? :D

pict12999ix.th.jpg

Ultimissima foto....la via de ritorno :pianto: Pecà xe passado tutto troppo presto :(

Posted

La mia gamba indormenzada xe per via del portafolio tropo carigo de pila... magari :D

Che le bestie scampa co vedi cucciolina confermo :cossaaa?:

Co semo rivadi al Premuda iera la anche Franco dela graperia :baba:

Posted
Bon, go finido :D

Grazie ancora de cuor per la splendida giornata, ragazzi. Me son davvero divertida :ikik::bacini::)

Grazie anche da parte mia per la splendida giornada...me son davvero divertido...tornè su più spesso :D

Posted

Allora.. volevo tranquillizar el mio babbo in caso el vedi ste foto..

..non me son drogada da come sembra nelle prime foto (e anche nelle ultime.. :( ), ma semplicemente iero stanca della prima salitina, leggerina leggerina..

A parte la fadigada iniziale, per el resto xè sta tutto bellissimo e ringrazio anche mi tutti... appena rivo metto su anche mi le foto!

:bye:

Posted

Eccoci.. xè arrivà el momento delle mie foto!

Comincemo con una panoramica.. più o meno dopo la prima dura e massacrante (almeno per mi.. non son più allenada) salita.

0PICT0135.JPG

La prima una veduta sul Siot e la seconda sulla zona industriale e Muggia

0PICT0136.JPG

Qua invece gavemo dei spaesadi utenti del forum: Stefano e Betta (in ordine de comparizion in foto! :D )

0PICT0139.JPG

..continua..

Posted

Qua trovemo i tre miei compagni d'avventura (o sventura?! :D) che tenta de metterse in posa per una foto

0PICT0141.JPG

E qua i xè rivadi a metterse in posa :D

0PICT0143.JPG

Ma che bei che i xè...

0PICT0144.JPG

...continua...

Posted

Questa xè per farve notar el tipo de salita che gavemo affrontà..

0PICT0145.JPG

La perla del forum

0PICT0154.JPG

E qua, foto coreografica nel "buso" .. Stefano, te ga rivà a slargar? :D :D :D

0PICT0160.JPG

...continua...

Posted

Questa invece xè Bagnoli vista dall'alto.. ma sai alto.. ierimo proprio sulla cima del M.te Carso

0PICT0157.JPG

E questa una splendida veduta sulla val Rosandra.. drio l'albero verde sulla destra xè el Cippo Comici (più in basso de dove ierimo noi.. :wacko: )

0PICT0158.JPG

Qua invece se pol veder Botazzo sulla sinistra, in basso! :D

0PICT0162.JPG

...continua...

Posted

Ecco el Cippo Comici con Betta in posa..

0PICT0167.JPG

E el Cippo con Betta e la sottoscritta in posa..

0PICT0171.JPG

E per finir Betta e Stefano (in posa) al Rifugio Premuda

0PICT0173.JPG

E anche mi go fatto la mia parte!