cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Come da titolo una rappresentanza del forum formada da Iaga, Starlite, Stefano e la sottoscritta se ga passado una splendida domenica in Val Rosandra Ecco qua un poche de foto Comincemo....qua ierimo rivadi in cima al monte Carso. Un fadiga che no ve digo!!! Stavo per darghela vista la mia veneramda età Qua xe Iaga Appena che la vedi sta foto due robe la pol far: o la fraca el tasto BAN che xe su tutte le tastiere dei moderatori o la me copa diretta Speremo de no Qua xe Iaga, Starlite e Stefano nella grotta che xe prima de arrivar sul monte. Le go un poco sc'iaride perchè le iera scurissime Anche se el risultato xe quel che xe. De notar le scritte Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Qua xe el splendido panorama de Bagnoli che se vedeva dalla cima del monte. Uno spettacolo (come disi Oriano Ferrari in Zelig ) Qua xe i nostri tre baldi giovani e in lontananza el cippo Comici. Che bel e che soddisfazion rivar fin lassù E qua el cippo un poco zoomado Ciò iera come in corso Italia tanta la gente che iera Cita
Stefano79 Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Belle! Ma se te rivi uploadile più grandi, che qua no go la lente d'ingrandimento Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Un paio de foto artistiche.... Vabbè...me piaseva l'idea de ciapar le stradine Bottazzo de vizin col super mega zoom ... ...e Bottazzo de lontan (come effettivamente iera ) Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Belle! Ma se te rivi uploadile più grandi, che qua no go la lente d'ingrandimento Se te ghe clicchi de sora te le vedi grandi No so ma Image shack no fa più le immagini grandi come una volta Go provado ma no trovo come se fazeva Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 La rappresentanza maschile pozada sul cippo in orrizontale... .... e qua in verticale :s'ciopado: (la metto perchè se vedi ben la targa ricordo in basso a destra ) Mannaggia a quel con la giacca rossa che se ga piazzado in mezzo La ciesetta dall'alto Iera pienona de "pellegrini" e là stavo per farme un figurin che no ve digo Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Momenti de relax che ghe voleva dopo "mille" ore de camminda Se sentiva ceri mugolii che no ve digo...no se podeva proprio sentir De notar la faccia de Starlite nella prima foto... Qua invece semo rivadi al rifugio Premuda e se gavemo tirado sù de moral con un poco de vin Qua xe Iaga e Starlite E qua Stefano. El se ga ripreso subito anche lui. El xe contenton :D Cita
Starlite Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 E chi no se tira su con un do' biceri de dopo una scampagnada? Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Iaga xe morta de sonno e la ga trovado un solido appoggio con la gamba indormenzada E qua xe Remigio Troppo cocolo Anche se no se voleva avvicinar a mi neanche mezzo secondo Ogni volta che tento de accarezzar qualche cagnetto o gattin i scampa Effettivamente no ga tutti i torti Sul ritorno vero casa...Xe sbocciada la primavera...che bel Un gattin suicida che, dopo gaverme visto, vol buttarse nel fiume Un mega cagnon che, forsi cieco, se ga fatto accarezzar de mi anche se me ga tirado una sbavada sulla man che no ve digo Segno de disprezzo? Ultimissima foto....la via de ritorno Pecà xe passado tutto troppo presto Cita
cucciolina Inviato 27 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Bon, go finido Grazie ancora de cuor per la splendida giornata, ragazzi. Me son davvero divertida Cita
Starlite Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 La mia gamba indormenzada xe per via del portafolio tropo carigo de pila... magari Che le bestie scampa co vedi cucciolina confermo Co semo rivadi al Premuda iera la anche Franco dela graperia Cita
Jazz Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Bon, go finido Grazie ancora de cuor per la splendida giornata, ragazzi. Me son davvero divertida Grazie anche da parte mia per la splendida giornada...me son davvero divertido...tornè su più spesso Cita
iaga Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Allora.. volevo tranquillizar el mio babbo in caso el vedi ste foto.. ..non me son drogada da come sembra nelle prime foto (e anche nelle ultime.. ), ma semplicemente iero stanca della prima salitina, leggerina leggerina.. A parte la fadigada iniziale, per el resto xè sta tutto bellissimo e ringrazio anche mi tutti... appena rivo metto su anche mi le foto! Cita
Stefano79 Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Anche mi me son sai divertido...i mii ginoci un po' meno magari Bisogna rifar presto Cita
tuxav Inviato 27 Marzo 2006 Segnala Inviato 27 Marzo 2006 Bele foto bela scarpinada.... :D brave mule e un poco meno i muli... Prox volta vojo eserghe Cita
Maurizio72Ts Inviato 28 Marzo 2006 Segnala Inviato 28 Marzo 2006 ecome qua...magari tardi ma ghe rivo ( ) a farghe i complimenti all'autrice de ste belissime foto. Vien voia de andarghe subito . Brava Bettina Cita
trert Inviato 28 Marzo 2006 Segnala Inviato 28 Marzo 2006 ufffiiiii me dispiasi no esser vignudo ( ) la prossima volta... se farà! Cita
iaga Inviato 28 Marzo 2006 Segnala Inviato 28 Marzo 2006 Eh.. te ieri occupà a impetesarte.. A breve le mie foto Cita
iaga Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Eccoci.. xè arrivà el momento delle mie foto! Comincemo con una panoramica.. più o meno dopo la prima dura e massacrante (almeno per mi.. non son più allenada) salita. La prima una veduta sul Siot e la seconda sulla zona industriale e Muggia Qua invece gavemo dei spaesadi utenti del forum: Stefano e Betta (in ordine de comparizion in foto! ) ..continua.. Cita
iaga Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Qua trovemo i tre miei compagni d'avventura (o sventura?! ) che tenta de metterse in posa per una foto E qua i xè rivadi a metterse in posa Ma che bei che i xè... ...continua... Cita
iaga Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Questa xè per farve notar el tipo de salita che gavemo affrontà.. La perla del forum E qua, foto coreografica nel "buso" .. Stefano, te ga rivà a slargar? :D ...continua... Cita
iaga Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Questa invece xè Bagnoli vista dall'alto.. ma sai alto.. ierimo proprio sulla cima del M.te Carso E questa una splendida veduta sulla val Rosandra.. drio l'albero verde sulla destra xè el Cippo Comici (più in basso de dove ierimo noi.. ) Qua invece se pol veder Botazzo sulla sinistra, in basso! ...continua... Cita
iaga Inviato 29 Marzo 2006 Segnala Inviato 29 Marzo 2006 Ecco el Cippo Comici con Betta in posa.. E el Cippo con Betta e la sottoscritta in posa.. E per finir Betta e Stefano (in posa) al Rifugio Premuda E anche mi go fatto la mia parte! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.