Jump to content

Venerdì 7 aprile - Cena

Recommended Posts

• Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Visto che vien kiri saria tentada de vegnirghe anche mi, ma purtroppo finiso sempre tardi de lavorar el venerdì, infatti nn ciogo quasi mai appuntamenti per zena, perchè rivo sempre in ritardo, al limite se dopo andè a bever una bona birra el Bire sulle rive ve raggiungo dopo, anzi visto che xe praticamente tacado al mio lavoro se andè a zenar là vegno anche mi, cusì se finiso tardi nn go problemi. Saveme dir....

Se so in anteprima chi xè l'ospite vegno.. altrimenti no :D

:bye:

già!! quoto...

poi magari el me sta antipatico... :D

cmq scherzi a parte, son a sisti bloccado, indi no rivo a venir...sennò volentieri!!

ve vederò de persona prima o poi!!! cussì se faremo una (ma anche de + se volè) :piria:

ma come :pianto: mi go dito che vegno se andè a magnar al bire, visto che anche là i fa panini e altro e sopratutto ottimissime birre (che xe la roba + importante).

Se andè de qualche altra parte zerco de vegnir losteso anche se nn posso assicurarve la mia puntualità in quella sera.

nooo a magnar al bire noooo...

l'ultima volta che go magnado al bire go fatto la fame...

una bona pizza da qualche parte?

me piaseria tanto andar alla pizzeria "La Torre" .. go zercado de andarghe de recente ma go trovado giornada de chiusura...

venerdì dovesi esser libero :lol:

nooo a magnar al bire noooo...

l'ultima volta che go magnado al bire go fatto la fame...

una bona pizza da qualche parte?

me piaseria tanto andar alla pizzeria "La Torre" .. go zercado de andarghe de recente ma go trovado giornada de chiusura...

venerdì dovesi esser libero  :lol:

bhe, alora niente, strano però, o te son diventado ti un pozzo senza fondo o quei che me ga dito che se magna ben i se accontenta de poco..... :D

Comunqe va benissimo la pizza, e se la torre xe quela che penso i fa pizze bonissime :up:

Se prenotè per le 8.30 9 aggiungè 2 posti. Fazeme saver che ve dago conferma stasera cusì se nn vegnimo, casomai ve raggiungemo dopo se andè de qualche parte a bever qualcosa.