Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

caffelate, una bela scudela... e se no xe cafelate va ben anche cafe' con un poco de late a parte. Se dopo vizin ghe xe anche un oco de suco d'arancia o spremuta de naranze son ancora + contento :D

Inviato

Go risposto la seconda perchè fazo colazion in bar e me bevo latte macchiato con tanta schiuma e una spruzzada de cioccolata... quindi iera quel che più se avvicinava :-)

Inviato

una bona scodela de caffè (rigorosamente nero) , tanto per cominciar ben la giornada (ale 6.30 de matina no xe facile.. :wacko: ) dopo verso le 8.30 un caffè in bar del Comun ed eventualmente...un terzo se, per sbalio :D:rolleyes::D , passa qualchidun a trovarme...

:bye:

Inviato

cafelatte, fato con cafè de cogoma za pronto in frigo e scaldado in microonde, e ben zucherado, mentre che el se scalda impizzo el PC e lo bevo legendo posta e legendo i forum, che la gente ormai posta de note a ore che mi dormo. Po una fetta de pan tostado con buro, se no xe buro per mi no xe matina. In sti giorni, fazo ecezion e magno una fetta de pinza. A suo tempo ghe metevo el buro anca sula pinza. Più tardi, anche un cafè nero fato fresco.

Curiosamente, co son in viaggio ala matina bevo raramente caffè e quasi sempre tè.

Inviato

vojo el copyright sul pompelmo!!!! :D :D :D :D

scherzia a parte, anche mi bevo pompelmo, specie sul lavor ... e co me ricordo anche de matina :D el suco de arancia me piasi ma purtropo speso se lo trova sai dolce, mi me piasi le robe acide :D

Inviato

Me sento un po' rinco.. ma gavevo za risposto a questa discussion.. ma sembra che el mio post sia sparido..

..più o meno gavevo scritto che se son a casa me bevo una tazza de cacao caldo o caffelatte coi biscotti.. o un toco de pan con la marmellata/nutella.

Se invece vado in uni fazo là colazion: capo in b special con la brioche.

:bye:

Inviato

luganighe de cragno, ovio. Ma solo in tei uichend... Altrimenti tè e biscoti, o 1/2kg de yoghurt :D

per mi la colazyon xe sacra :p

Inviato

caffe', rigorosamente caffe', moka Brikka da 2. Caffe' molto forte, praticamente da evitare il mio caffe' se soffri di tachicardia, ma se hai fatto una guardia notturna tra le 24 e le 2 e devi rimontar di guardia alle 6 e' l'unica cosa che ti sveglia.

:s'ciopado:

Inviato

CAFFE' PELE' OLE' OLE'!!!!

no ste ciaparme per mato, ma questa xe la marca de caffè solubile che go trovado qua e xe perlomeno decente per una colazion sveiacadaveri... con biscottini RIGOROSAMENTE AL CIOCCOLATO e yogurt magro con TONBURI per resuscitar fegato e polmoni

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro