Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

o forsi giovedì 26/4/2007! sarìa giusto in sto caso! :D

si si, cmq xe doman.. mi invece pensavo sia oggi giovedi.. anche mi son ben!! :p

doman alora forsi sarò più integro! ma voio anche kiki che no vedo da tanto!! :ikik:

anche altre presenze nove sarìa gradide!!

Inviato

Eccome a ringraziar :D

Grazie a tutti per la bella seratina e per averme umiliado a bowling :pianto::sighsob::mescondo:

Grazie anche ai Barbapapa :merodolodalrider: :merodolodalrider: :ihihihhi: :ihihihhi: El giallo iera Barbazoo :ihihihhi: :ihihihhi:

I risultati xe questi:

Starlite: 113 + 99 = 212

Cucc: 81 =81

SandroWeb: 167 + 118 = 285

Tifone: 103 + 101 = 204

Trert: 159 + 130 = 289

Inviato

Beh la prima la go vinta al fotofinish e, visti i punteggi, secondo mi iera quella più bella :D

Fa niente per la seconda, piero ga fatto un spare in più de mi e ghe xe andà ben :D

P.S.: Cucc, te se ga dimenticado del BarbaCul :s'ciopado:

Inviato

el capo xe un animale!!!

la mia prima partida xe stada tutta strike/spare/strike/spare.. tranne i ultimi 3tiri.. iero sicuro de vinzer.. ma ripeto.. el sander xe na bestia!

la seconda partida invece xe andada più blanda..

ma cossa centra barbapapà?? :D

PS: ai appassionadi de bowling, avviso che xe stade verte altre 5nove piste.. no ciolè (o no feve dar) la 1 o la 2.. i ga el poza bale che no funzia l'aria!!

@tuti quei che gioga de solito..

go fatto i calcoli per ben.. zogando circa 20volte all'anno 2 partide (7.50€) ne vien 150euro..

con la tessera invece (40€) e 2euro a partida (4€) ne vien 120euri!!

quindi el risparmio xe de 30euro e non i 10 che gavemo calcolado ieri!!

mi la faria ma se no son l'unico! :amicici:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro