ersindaco Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 a quanto sembra da radio mercato par che i due sopracitati doveria venir el prossimo anno a TS...... de solito i ritorni no porta niente de bon .... Quote
mula alabardata Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 perchè no torna Muntasser??? bon, a parte questo... bisogna veder che squadra gaveremo el prossimo anno e se gente come lori ne pol servir.... cmq tra i due saria più contenta x Fava... Quote
SandroWeb Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Me sembra un tantin presto parlar za de voci de mercato per el prossimo anno. Oltretutto bisogna veder quando che i domanda de soldini, Fantinel sin dal principio ga dito che prossimo anno sarà de andar treeeeeeeeemendamente a risparmio... Quote
assist Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Beh, se Fava no xe venudo sto anno, no vedo perchè el dovesi venir qua per la prossima stagion.....meio investir su gente + giovane al fine de far un progetto a lungo termine. Quote
Maurizio72Ts Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 quoto quanto scritto da assist4 qua sora Quote
tifone Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Nel calcio le minestre riscaldade no va mai ben,quindi meio che resti dove che i xè Quote
ersindaco Posted May 3, 2006 Author Report Posted May 3, 2006 go letto ieri su un sito inglese goal.com che de solito beca sempre .... Quote
Alabardato siciliano Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Niente minestre riscaldate, please. Solo conferme di giocatori promettenti (o anziani che hanno fatto bene) ed acquisti di gente motivata che non sia già stata qui. E poi stop a giocatori bolliti (Binotto, Tarantino e simili...) Quote
iguanadan Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 beh, zanini non è bollito, forse meglio lui di fava. Poi abbiamo visto che a dinone senza cross non ne entra una neanche a piangere... mah. Se si riducessero entrambi l'ingaggio e conservassimo qualche buon primavera dei nostri... ma piuttosto un terzino no? Un Mantovani, per dire... Quote
Maurice Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Mah... mi spero per tutti e due... Zanna col Vicenza el me iera piasudo... Fava,beh ga bisogno de zogar... Anche se no crdo i vegnerà Quote
MONTAG Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Due bravi giocatori senz'altro...ma preferisco anch'io la politica delle facce nuove. Quote
Maurice Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Due bravi giocatori senz'altro...ma preferisco anch'io la politica delle facce nuove. Vedi caso Delnevo Quote
arska Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 A mi no me dispiasessi se i vignisi ma a do condizioni: - vender un bel pochi dela squadra de sto anno, almeno dei reduci meno utilizai - contemporaneamente puntar a dei giovini de afiancar ai 2 che tornassi, che dovesi gaver compiti specifici de "formazion" al interno dela squadra (ala gubellini dei ultimi tempi?) eco, cusì me andasi ben. Quote
CurvaioloxSempre Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 Basta viver sempre al passato e de nostralgie de zogadori che ga lasà un bel ric a trieste, par de no ma xe pasai 5 anni de quela stagione Zanini e Fava i ga 5 anni in più sulla goba, poi quel iera un gruppo magico anche se alla fine semo restai con la bocca amara Quote
saretta Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 metesi la firma... se pol? idem! iera do boni elementi! Fava sto anno me par che non xè sta sai sfruttà, e Zanini xè un giogador ottimo secondo mi... Se pol aver indrio anche Parisi???? Quote
Tonio Posted May 3, 2006 Report Posted May 3, 2006 mi anche son contrario alle minestre riscaldade... meio giovani, che no i costa tanto, e se xè boni, i pol dar un gran contributo alla squadra... Quote
Maurice Posted May 4, 2006 Report Posted May 4, 2006 Semo un po' troppo nostalgici... Fossi per noi tornassi tutti da Godeas a Parisi... comunque de quell'annata storica Bega Ferri Budel Parisi Fava Muntasser zoga(va) in serie A e del anno dopo se aggiungi Godeas Ferronetti Aquilani Mantovani Parola Quote
mula alabardata Posted May 5, 2006 Report Posted May 5, 2006 anche marianini e pecorari ga calcado campi da serie A... Quote
diego Posted May 5, 2006 Report Posted May 5, 2006 Come diseva la mia vecia; i scrivi ste robe per insempiar la gente. A parte le battude , visto che Fantinel vol intraprender una strada nova che porti a un domani Societario economicamente e moralmente ottimizado bisogna cambiar registro. Come scritto da altri le minestre riscaldade (salvo la Jota) no ghe piasi a nissun. Cert giogadori nominai, a Triese ga fatto benissimo ma come disi el proverbio, chi ha dato a dato a dato.....Forsi e sottolineo forsi, l'unco giogador che me piaseria veder tornr a Trieste, solo per l'utilità evidente che el porteria al giogo della Triestina xe Parisi. Quote
gigits Posted May 5, 2006 Report Posted May 5, 2006 Niente minestre riscaldate, please. Solo conferme di giocatori promettenti (o anziani che hanno fatto bene) ed acquisti di gente motivata che non sia già stata qui. E poi stop a giocatori bolliti (Binotto, Tarantino e simili...) concordo pienamente quanto sopra!!! Quote
Recommended Posts