Golfoblu Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Adesso che l'estate stà andando via, vediamo come i triestini o gli abitanti della nostra cara città , vedono o sentono le nostre "spiagge", in verità i nostri bagni, forse meglio...." i nostri scoi ".... Quote
SandroWeb Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Andemo a Barcola? A Muja? A Sistiana? Sulla Costiera? Personalmente credo che la spiaggia + rappresentativa de Trieste sia i scoi de Barcolaaaaaaaaaaaa mame coi fioiiiiiiiiii oooooooh Barcolaaaaaaaa done sui scooooooooooi anche se la riviera barcolana xe el posto più incasinado del mondo in estate Quote
Golfoblu Posted September 2, 2004 Author Report Posted September 2, 2004 anche se la riviera barcolana xe el posto più incasinado del mondo in estate bei tempi che per andar, col sugaman soto brazo e el scartozo con la merenda, se cioleva el 6 (tram) .................. :rolleyes B) B) B) B) B) B) B) Quote
Starlite Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Eh saria tuto un altro gusto andarghe in tram Adeso xe la 6 che no ciapa quasi nisun... tuti sula 36 che la va da piaza Oberdan fin Grignan.. stracariga de gente... insoportabile... alora tuti va in auto, moto, scooter, vespin... roller, bici... e no xe piu' posto Ma xe sempre pien de gente o steso... viva Barcola Quote
iaga Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 Sto anno a Barcola son andada una volta sola.. e me ga bastà .. no rivo più a star in quel casin.. no me piasi.. Quote
Juliet Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 e el mitico pedocio? unico in Europa nissun lo considera? Quote
SandroWeb Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 e el mitico pedocio? unico in Europa nissun lo considera? Dimenticanza terribile la mia...te ga razon Juliet, el pedocin xe sempre el pedocin Quote
polpetta Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 mi devo ammetter che non son mai andada cusi tante volte 'al bivio' e ai ultimi 'topollini' .. e sti ultimi , de matina, i xe proprio comodi e tranquilli!! son contenta de sta estate ... si si. W Barcola! Quote
tuxav Posted September 2, 2004 Report Posted September 2, 2004 oviamente Barcola! che domande (no go nianca leto la domanda a dir la verita' ) ciau ciau AV Quote
puromalto Posted September 3, 2004 Report Posted September 3, 2004 ovviamente el bagno STORICO resta sempre Barcola e i Topolini (penso che el 100% dei triestini sia andadi almeno un volta ai Topolini) Adesso però personalmente preferisso Muggia; .....disemo che adesso me sentiria un poco fora posto a tirara clanfe Barcola..... Quote
Starlite Posted September 3, 2004 Report Posted September 3, 2004 Anche mi sto ano go preferido Muja a Barcola... a Barcola sto anno son andà solo una volta Xe che iera dificile trovar posto per l'auto e andar strucado in bus no me andava per niente Però Barcola xe e resterà sempre Barcola... poco de far.... W i scoi Quote
Livius Posted September 3, 2004 Report Posted September 3, 2004 Ovviamente vado a Barcola ! A volte vado col vaporetto o con i cavalli di San Francesco... Quote
Golfoblu Posted September 3, 2004 Author Report Posted September 3, 2004 me par che nissun de voi gá avudo l'alegria de andar ala diga.......pecá, de picio, anche col sugaman soto el brazo e la merenda in scartozo de carta......via col vaporeto in diga........che bel che iera...!!!! B) B) B) B) B) B) B) B) fin in riva peró sempre col tram........!!! e quante volte al bagno dei Magazini......saltar sul ponte de fero per far confusion, che pasa sora le sine dei treni...!!! Fabio Quote
iaga Posted September 3, 2004 Report Posted September 3, 2004 el bagno la della diga.. se no sbaglio no esisti più da un casin de ani.. e xè se la diga che penso mi.. l'ultima volta che ghe son andada in barca.. go trovà un due pantigane.. Quote
dcobau Posted September 5, 2004 Report Posted September 5, 2004 I me dixi che l'Excelsior xe sera. Xe vero? Xe ancora el bagno al dopolavoro ferroviario? ciao Dave Quote
Starlite Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Excelsior presumo sia serado... no lo sento nominar El bagno del dopolavoro ferroviario xe ancora si... anche se ris'ciava de dover chiuder per via del'Expo e storie del Porto Vecio... ma per el momento el tien duro.... xe sempre la passerella dal viale Miramar sora i binari del treno... solo che adesso quei binari xe svodi... Quote
iaga Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Scuseme la mia ignoranza... ma... el bagno Excelsior ? Quote
Starlite Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Iera dove che xe adesso el ristorante vizin i canoterieri, a Barcola. Più o meno visavì la ciesa. Quote
iaga Posted September 6, 2004 Report Posted September 6, 2004 Iera dove che xe adesso el ristorante vizin i canoterieri, a Barcola.Più o meno visavì la ciesa. La ringrazio caro! Quote
dcobau Posted September 7, 2004 Report Posted September 7, 2004 oops, go mostra l'eta....grazie a tuti Dave Quote
SandroWeb Posted September 8, 2004 Report Posted September 8, 2004 oops, go mostra l'eta....grazie a tutiDave Dave che problema xe per i anni? Anzi, sai bon che te ne delizi con robe che in pochi qua dentro (se non nisun) saveva Quote
dcobau Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 haaa Sandro, sempre el tatico El fato xe che se vien fora con robe che non ga gnente in comune con la muleria de ogi. La rubrica "Co ierimo putei..." dei lontani giorni del Campanon la xe za stada fata, non ocori un'altra. Adeso i me domandera coss che iera el Campanon. ciao Dave Quote
SandroWeb Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 haaa Sandro, sempre el tatico El fato xe che se vien fora con robe che non ga gnente in comune con la muleria de ogi. La rubrica "Co ierimo putei..." dei lontani giorni del Campanon la xe za stada fata, non ocori un'altra. Adeso i me domandera coss che iera el Campanon. ciao Dave (OT) Beh el Campanon lo scoltavo anche mi de picio tanti anni fa quando i lo fazeva alla radio de domenica a mezzogiorno...no me dimenticherò mai el fio de mama con Ruggero Winter, Bortolo e Nina con Gianfranco Saletta e Ariella Reggio ecc. "Ma el vento che tira per oggi xe bon, mi no me pronunzio, mi fazo din don" Quote
iaga Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 ...no volessi evidenziar la mia ignoranza.. Dave.. no sta ciapartela con mi! No xè mia intenzion ne farte incazzar ne farte pesar i anni.. ma.. cosa xè el Campanon? Quote
Starlite Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 Iaga! Qua andemo Cio' se vedi che te son putela.... el Campanon iera fin che ierimo noi pici, noi che semo un poco piu' veci de ti. La domenica matina per radio prima del gazetino iera sta trasmision in dialeto. Ssai cocola, me fazeva sempre ssai rider. Iera che i recitava anche robe de Carpinteri & Faraguna, tipo Maldobrie, o la telefonada del fio ala mama che sempre ghe contava dela siora Debegnac.... ma ti te se starà domandando cossa mai xe ste Maldobrie, chi xe Lino Carpinteri chi iera, ahimè, Mariano Faraguna.... Ah Signur.... al Cultura triestina..... che fine farà FINE Quote
Recommended Posts