Jump to content

Recommended Posts

Posted

Adesso che l'estate stà andando via, vediamo come i triestini o gli abitanti della nostra cara città, vedono o sentono le nostre "spiagge", in verità i nostri bagni, forse meglio...." i nostri scoi "....

Posted

Andemo a Barcola? A Muja? A Sistiana? Sulla Costiera? :petesoni:

Personalmente credo che la spiaggia + rappresentativa de Trieste sia i scoi de

:guitar: Barcolaaaaaaaaaaaa mame coi fioiiiiiiiiii oooooooh Barcolaaaaaaaa done sui scooooooooooi :guitar:

anche se la riviera barcolana xe el posto più incasinado del mondo in estate :D

Posted
anche se la riviera barcolana xe el posto più incasinado del mondo in estate :D

bei tempi che per andar, col sugaman soto brazo e el scartozo con la merenda, se cioleva el 6 (tram) .................. :rolleyes::rolleyes: :rolleyes

B) B) B) B) B) B) B)

Posted

Eh saria tuto un altro gusto andarghe in tram :D

Adeso xe la 6 che no ciapa quasi nisun... tuti sula 36 che la va da piaza Oberdan fin Grignan.. stracariga de gente... insoportabile... alora tuti va in auto, moto, scooter, vespin... roller, bici... e no xe piu' posto :D

Ma xe sempre pien de gente o steso... viva Barcola :punk:

Posted

mi devo ammetter che non son mai andada cusi tante volte 'al bivio' e ai ultimi 'topollini' .. e sti ultimi , de matina, i xe proprio comodi e tranquilli!! :clap:

son contenta de sta estate ... si si. W Barcola!

Posted

ovviamente el bagno STORICO resta sempre Barcola e i Topolini (penso che el 100% dei triestini sia andadi almeno un volta ai Topolini)

Adesso però personalmente preferisso Muggia;

.....disemo che adesso me sentiria un poco fora posto a tirara clanfe Barcola..... :D

Posted

Anche mi sto ano go preferido Muja a Barcola...

a Barcola sto anno son andà solo una volta O|

Xe che iera dificile trovar posto per l'auto e andar strucado in bus no me andava per niente :down:

Però Barcola xe e resterà sempre Barcola... poco de far....

W i scoi :clap:

Posted

me par che nissun de voi gá avudo l'alegria de andar ala diga.......pecá, de picio, anche col sugaman soto el brazo e la merenda in scartozo de carta......via col vaporeto in diga........che bel che iera...!!!! B) B) B) B) B) B) B) B)

fin in riva peró sempre col tram........!!! :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

e quante volte al bagno dei Magazini......saltar sul ponte de fero per far confusion, che pasa sora le sine dei treni...!!! :D:D:D:D

Fabio

Posted

el bagno la della diga.. se no sbaglio no esisti più da un casin de ani.. e xè se la diga che penso mi.. l'ultima volta che ghe son andada in barca.. go trovà un due pantigane.. :batti::batti::batti:

:bye:

Posted

Excelsior presumo sia serado... no lo sento nominar :D

El bagno del dopolavoro ferroviario xe ancora si... anche se ris'ciava de dover chiuder per via del'Expo e storie del Porto Vecio... ma per el momento el tien duro....

xe sempre la passerella dal viale Miramar sora i binari del treno... solo che adesso quei binari xe svodi... :pisador:

Posted

haaa Sandro, sempre el tatico :p

El fato xe che se vien fora con robe che non ga gnente in comune con la muleria de ogi. La rubrica "Co ierimo putei..." dei lontani giorni del Campanon la xe za stada fata, non ocori un'altra. Adeso i me domandera coss che iera el Campanon. :cherobeara:

ciao

Dave

Posted
haaa Sandro, sempre el tatico :p

El fato xe che se vien fora con robe che non ga gnente in comune con la muleria de ogi. La rubrica "Co ierimo putei..." dei lontani giorni del Campanon la xe za stada fata, non ocori un'altra. Adeso i me domandera coss che iera el Campanon. :cherobeara:

ciao

Dave

(OT) Beh el Campanon lo scoltavo anche mi de picio tanti anni fa quando i lo fazeva alla radio de domenica a mezzogiorno...no me dimenticherò mai el fio de mama con Ruggero Winter, Bortolo e Nina con Gianfranco Saletta e Ariella Reggio ecc.

"Ma el vento che tira per oggi xe bon, mi no me pronunzio, mi fazo din don" :D

Posted

...no volessi evidenziar la mia ignoranza.. Dave.. no sta ciapartela con mi! No xè mia intenzion ne farte incazzar ne farte pesar i anni.. ma..

cosa xè el Campanon? :cherobeara:

Posted

Iaga! Qua andemo :offtopic::D

Cio' se vedi che te son putela....

el Campanon iera fin che ierimo noi pici, noi che semo un poco piu' veci de ti.

La domenica matina per radio prima del gazetino iera sta trasmision in dialeto.

Ssai cocola, me fazeva sempre ssai rider.

Iera che i recitava anche robe de Carpinteri & Faraguna, tipo Maldobrie, o la telefonada del fio ala mama che sempre ghe contava dela siora Debegnac....

ma ti te se starà domandando cossa mai xe ste Maldobrie, chi xe Lino Carpinteri chi iera, ahimè, Mariano Faraguna....

Ah Signur.... al Cultura triestina..... che fine farà :down:

FINE :offtopic:

:D