Jump to content

Trieste eliminata da Forlì

Recommended Posts

Andemo fora con l'onor delle armi: gara-3 xe stada zogada sino in fondo, non come gara-1. Piccola consolazion, ma xe Forlì ad andar avanti.

Ringrazio la squadra per la buonissima stagion fatta: da neopromossa gavemo centrado i play-off, un traguardo de assoluto rispetto. Ora la società gavarà el compito de trovar cosa xe andado ben e cossa non xe andado...gavaremo anche noi, quali tifosi, molto de commentar a riguardo.

Ringrazio el sig. Maurizio Tosolini per la continua presenza sul forum, ringrazio anche Raffaele Baldini, anch'esso spesso presente qua dentro :bye:

ringrazio te Sandro per tutti i sacrifici anche se li fai con passione

Per mi non xe un sacrificio, anzi: pura passione e niente più :)

Grazie a tutti quei che ga letto le mie cronache...ovviamente el prox anno se ripeti :D

Go sentido la partida per radio, gavemo lottado fino alla fine. Questa annata rimani positiva, le premesse xè stade rispettade. Ovviamente qualcosa de criticar se trova sempre.. comunque credo che quel che podevimo far lo gavemo fatto.

Ierimo a -1 co' mancava 1' e 30'' e perdevimo da 9 all'inizio del quarto, che i muli gabi spudado sangue xè indubbio quindi bravi a tutti quanti. :bye:

Disastroso sabato per Trieste sportiva, ga perso i Greghi,la Pallamano e la Pallacanestro. Me dispiasi veramente tantissimo per la nostra tifoseria che no xe rivada a Forli per darghe el contributo alla squadra. Spero proprio che questo mio sfogo vegni letto da Tosolini e non solo, anche se xe vero che “no xe più sordo de chi no vol sentir”. Ieri sera go scoltado la partida per radio e sinceramente alla fine no rivavo a capacitarme, con tutta la più bona volontà,de come se pol perder una partida per incapacità e testardaggine.Un grandissimo GRAZIE ai muli che iera in campo che ghe ga credudo sempre e comunque, purtroppo i aveva un grande macigno a frenarli,L’Allenador. Adesso che el Campionato xe finido ,qualche sassolin bisogna che me lo tiro via, senza rancor o cattiveria verso nessun, i fatti e i personaggi non sono casuali. Comincio col dir che con un Allenador meno prevenudo verso un’ottica de rinnovamento giovanile forsi rivavimo a far ancora qualcosina in più, ma la paura de sbagliar se stà un fren che Steffè no ga savudo rimover durante tutto el Campionato. Giogadori: tutti da elogiar in blocco, i ga da (spero) sempre el massimo . Senza voler far el processo alle intenzioni ma go riscontra che all’interno della squadra iera “due squadre”, la prima iera quella che mi ciamavo,oramai, degli intoccabili, no voio far nomi ma penso che iera una roba lampante e che comprendeva, guarda caso,i giogadori che a livel economico iera i più pagadi e che purtroppo nella seconda parte del Campionato noi ga savù dar quel qualcosa in più per el famoso salto de qualità anzi spesso i iera assenti (in)giustificati, sempre senza far nomi. Questa prima squadra de intoccabili comprendeva anche la famosa “parochia” (in Triestin), butto tre nomi a caso Laezza,Corvo, Ciampi e per riflesso anche Iannilli. Digo questo perché Muzio no se discuti, Moruzzi xe un grande e Barbieri ben o mal el suo lo ga fatto. Ieri sera go avudo la dimostrazion de tutto questo, Corvo e Laezza no iera nianche in campo e nonostante tutto Steffè ga continuado imperterrito a cercar i cambi sempre con lori, allora me son domanda se el xe o el fa. El xe rivà al punto de “umiliar” Mariani fazendolo giogar per 30 secondi 30 e dopo cambiarlo senza apparente motivo, come del resto lo ga fatto nell’arco de tutto el Campionato. Son talmente incazzado e nello stesso tempo demoralizza per tutto questo, no voio dilungarme oltre , anche se saria de dir tanto altro. Penso che per darghe una svolta a questa squadra no resti molte alternative, bisogna assolutamente mandar via Steffè e tutti i Senatori super pagadi e zercar alternative nei Triestini che gioga fora e tignindo quei attuali che potenzialmente pol dar qualcosa un domani. A Mariani un grande augurio de trovarse un’altra squadra dove poder dimostrar quel che el val ma soprattutto dove no xe un altro Steffè, per Godina e Batich un futuro con un allenador con idee innovative. Come sempre buteme pur stagnachi,ma no tocar la mamma. :vino::vino:

diego Inviato il 07 maggio 2006, 09:01

X me hai fatto una giusta considerazione sulla Pall. Trieste e spero anche mi ke el prossimo anno se cambi. Cmq peccato si poteva vincere!! Ne xe mancado i ns. tifosi e un Laezza in buone condizioni.