Jump to content

Il cellulare come telefono fisso

Recommended Posts

Per el momento go votado che no so. Col telefono de casa le urbane costa pochissimo, ma el canone xe una batosta. Calcolando che telefono pochissimo visto che tutti i miei amici ga internet, quasi quasi me convegnerìa dar disdetta al telefono fisso.

Colgo l'occasion per chiederve una roba. Go sentido dir (voci no so quanto attendibili) che se te ghe chiedi alla Telecom de dar disdetta al telefono, volendo però mantenir la linea adsl, per leggi i xe obbligadi a farlo. Ve risulta? :unsure:

Sarìa una roba molto interessante :DDDD

Stefano79 Inviato il 15 maggio 2006, 14:09

Colgo l'occasion per chiederve una roba. Go sentido dir (voci no so quanto attendibili) che se te ghe chiedi alla Telecom de dar disdetta al telefono, volendo però mantenir la linea adsl, per leggi i xe obbligadi a farlo. Ve risulta? 

Sarìa una roba molto interessante 

L'altro mese ghe go chiesto alla TELECOM la stessa roba e i me ga risposto ke dando la disdetta del canone automaticamente i togli la DSL Ciau :bye:

Contrario.

La linea fissa funziona bene ed ha numerosi vantaggi. sarebbe soltanto da rivedere la questione servizi/canone/costi.

Per quanto riguarda l'ADSL.

Se chiedi il distacco da telecom perdi assistenza e servizi della telecome e di tutti gli operatori meno del eventuale nuovo operatore a cui ti appoggi.

La cosa buffa e che la monopolista telecom ti permette di fare contratti con altre compagnie ma se ti distacchi e ti appoggi a wind o chi per loro equivale a donargli l'anima. O loro o nulla.

Se non ci fosse quel benedetto canone di mezzo...

mi go messo altro...

son abbastanza dibattudo, per diversi motivi:

saria favorevole perchè podessi esser sempre reperibile (chi me conossi sa già che sul cellulare me podè sempre trovar!!)

d'altra parte invece ve immaginè che anche sul cell i ne ciami i vari negozi de mobili, o de surgelati etc??

quindi no savessi... no so cos'è meglio...

noi a casa semo in 4..

se stacchemo el telefono e mettemo sul cellulare quando ciama qualchedun come femo? se lanciemo el cell per casa??

se pol far attivar su 4 cellulari in contemporanea? in quel caso l'offerta podesi esser carina.

per quanto riguarda l'ot adsl recentemente telecom me ga mandà un avviso in cui ghe xe citada una variazion de contratto che specifica che per usar l'adsl e relativi servizi annessi devo dispor de un contratto telefonico con telecom.

(la stessa roba la ga fatta anche i altri operatori)

mi no me convegnerà mai xke go papi che lavora ala telecom :D e quindi sarìa sprecade tute le offerte de ADSL e canone che gavemo :D

Paraculà :linguaccia:

:D

Mi inveze telefono poco niente ma son sempre in rete...Offerte per quei come mi no ghe ne xe. Me toca continuar a farme spillar el canone :sighsob:

Go votado non so,dovessi farme un due calcoli e veder se la spesa de questa promozion più la spesa de una linea solo dati per l'adsl me farìa risparmiar qualcossa su quel che pago adesso mensilmente per abbonamento telecom+alice business :confused:

Cmq penso che vegnerìa fora solo che problemi :D