dido76 Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Prima de pagar el conto xè sta ordina un numero imprecisato de sorbetti...no so a voi ma a mi no me ga sai entusiasma...quindi eco sto sondaggio per fugar el mio dubbio. Se manca vosi sorry ma vista l'ora no son sai inventivo deso! Quote
cucciolina Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Anche a mi me fazeva abbastanza Per mi Piero xe andà in cusina e ga zontà un poco de talco... Quote
iaga Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Mi iero indecisa tra "Sorbeto?Iera un sorbeto quel?No iera acqua sporca?" e "El sorbeto iera al limon ma el limon i lo ga dimenticado..." Alla fine go votado la seconda Son contenta de non esser l'unica Quote
tifone Posted June 23, 2006 Report Posted June 23, 2006 Ovviamente i se ga dimenticà de strucar un limon dentro il sorbetto Quote
SandroWeb Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 A mi me xe sembrado de bever un toco de iazo...forse perchè col rafredor no sentivo neanche el sapor? Quote
tinuviel Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 i se ga dimenticà sia el limon sia l'alcool... Quote
Ghost Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 Ninte alcol niente limon.... ma visto che il bicchiere era pieno mi chiedo cosa ci hanno messo dentro O_o OT: La pizza invece era buona Quote
Starlite Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 Mi go votà che devi gaverghe messo del talco... visto che sbrisava ben... ma iera come acqua sporca... xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... Quote
Matt Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 star...no commento le tue parole!!! daiiiiii dal mio punto de vista devo dir solo una roba... son rivado che i sorbetti iera za stadi portadi, qualchidun ancora gaveva de finir..ma sualla tavola ghe iera un numero imprecisato de calici svodi....quindi...petessoni che no se altro...anche se no iera bon..gave bevudo tutti tutto!!! Quote
Starlite Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 star...no commento le tue parole!!! daiiiiii[...] petessoni che no se altro...anche se no iera bon..gave bevudo tutti tutto!!! :s'ciopado: Quote
cucciolina Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... No voio pensar...no voio pensar...no voio pensar... Quote
iaga Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... No voio pensar...no voio pensar...no voio pensar... Quoto.. Quote
trert Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 si si.. iera talco!! mi me intendo!! no ve digo come che i lo ga messo!! Quote
Ghost Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... Secondo te l'hanno aiutato le cameriere o gha fatto de solo? Quote
mula alabardata Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 mi no lo go ciolto, ma lo go assaggia... dal momento che no me piasi sai l'alcool digo che ghe mancava un pò de limon! Quote
forcipe Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 Mi gavevo dentro una baletta de gelato intiera e in fondo iera anche el cono, più che beverlo go dovudo magnarmelo...............e poi mi e sandro gavemo avudo seri problemi nel beverlo come i sposi. Quote
cocal Posted June 24, 2006 Report Posted June 24, 2006 talco senza dubbio... ...nella migliore delle ipotesi Quote
tuxav Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 bah no iera ne alcol ne limon.... no iera un sorbeto ma vojo sperar che no sia sta el talco de Tr3rt dentro :D Quote
trert Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 tuti che la ga col mio talco! vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Quote
mula alabardata Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Quote
Ghost Posted June 25, 2006 Report Posted June 25, 2006 tuti che la ga col mio talco! vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Che aneddoto? me lo son perso. Quote
assist Posted June 26, 2006 Report Posted June 26, 2006 Secondo mi i ghe ga zonta dentro un poco de talco... El sorbetto + inutile del mondo Quote
Kiriranshelo Posted July 1, 2006 Report Posted July 1, 2006 ah iera un sorbetto? pensavo fossi acqua sporca.. Quote
Recommended Posts