Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Prima de pagar el conto xè sta ordina un numero imprecisato de sorbetti...no so a voi ma a mi no me ga sai entusiasma...quindi eco sto sondaggio per fugar el mio dubbio. Se manca vosi sorry ma vista l'ora no son sai inventivo deso!

Inviato

Mi iero indecisa tra "Sorbeto?Iera un sorbeto quel?No iera acqua sporca?" e "El sorbeto iera al limon ma el limon i lo ga dimenticado..."

Alla fine go votado la seconda :D Son contenta de non esser l'unica :D

:bye:

Inviato

Mi go votà che devi gaverghe messo del talco... visto che sbrisava ben... ma iera come acqua sporca...

xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh...

Inviato

star...no commento le tue parole!!! daiiiiii

dal mio punto de vista devo dir solo una roba...

son rivado che i sorbetti iera za stadi portadi, qualchidun ancora gaveva de finir..ma sualla tavola ghe iera un numero imprecisato de calici svodi....quindi...petessoni che no se altro...anche se no iera bon..gave bevudo tutti tutto!!! :clapclap::supermona:

Inviato
xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh...

O|O|O|

:merodolodalrider:

No voio pensar...no voio pensar...no voio pensar... :wacko:

Quoto.. :(

:bye:

Inviato

Mi gavevo dentro una baletta de gelato intiera e in fondo iera anche el cono, più che beverlo go dovudo magnarmelo...............e poi mi e sandro gavemo avudo seri problemi nel beverlo come i sposi. :petesoni:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro