dido76 Inviato 23 Giugno 2006 Segnala Inviato 23 Giugno 2006 Prima de pagar el conto xè sta ordina un numero imprecisato de sorbetti...no so a voi ma a mi no me ga sai entusiasma...quindi eco sto sondaggio per fugar el mio dubbio. Se manca vosi sorry ma vista l'ora no son sai inventivo deso! Cita
cucciolina Inviato 23 Giugno 2006 Segnala Inviato 23 Giugno 2006 Anche a mi me fazeva abbastanza Per mi Piero xe andà in cusina e ga zontà un poco de talco... Cita
iaga Inviato 23 Giugno 2006 Segnala Inviato 23 Giugno 2006 Mi iero indecisa tra "Sorbeto?Iera un sorbeto quel?No iera acqua sporca?" e "El sorbeto iera al limon ma el limon i lo ga dimenticado..." Alla fine go votado la seconda Son contenta de non esser l'unica Cita
tifone Inviato 23 Giugno 2006 Segnala Inviato 23 Giugno 2006 Ovviamente i se ga dimenticà de strucar un limon dentro il sorbetto Cita
SandroWeb Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 A mi me xe sembrado de bever un toco de iazo...forse perchè col rafredor no sentivo neanche el sapor? Cita
tinuviel Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 i se ga dimenticà sia el limon sia l'alcool... Cita
Ghost Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 Ninte alcol niente limon.... ma visto che il bicchiere era pieno mi chiedo cosa ci hanno messo dentro O_o OT: La pizza invece era buona Cita
Starlite Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 Mi go votà che devi gaverghe messo del talco... visto che sbrisava ben... ma iera come acqua sporca... xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... Cita
Matt Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 star...no commento le tue parole!!! daiiiiii dal mio punto de vista devo dir solo una roba... son rivado che i sorbetti iera za stadi portadi, qualchidun ancora gaveva de finir..ma sualla tavola ghe iera un numero imprecisato de calici svodi....quindi...petessoni che no se altro...anche se no iera bon..gave bevudo tutti tutto!!! Cita
Starlite Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 star...no commento le tue parole!!! daiiiiii[...] petessoni che no se altro...anche se no iera bon..gave bevudo tutti tutto!!! :s'ciopado: Cita
cucciolina Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... No voio pensar...no voio pensar...no voio pensar... Cita
iaga Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... No voio pensar...no voio pensar...no voio pensar... Quoto.. Cita
trert Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 si si.. iera talco!! mi me intendo!! no ve digo come che i lo ga messo!! Cita
Ghost Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 xe che con son anda' pagar, el mato me pareva bastnza smunto... desso no voio insinuar niente mi eh... Secondo te l'hanno aiutato le cameriere o gha fatto de solo? Cita
mula alabardata Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 mi no lo go ciolto, ma lo go assaggia... dal momento che no me piasi sai l'alcool digo che ghe mancava un pò de limon! Cita
forcipe Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 Mi gavevo dentro una baletta de gelato intiera e in fondo iera anche el cono, più che beverlo go dovudo magnarmelo...............e poi mi e sandro gavemo avudo seri problemi nel beverlo come i sposi. Cita
cocal Inviato 24 Giugno 2006 Segnala Inviato 24 Giugno 2006 talco senza dubbio... ...nella migliore delle ipotesi Cita
tuxav Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 bah no iera ne alcol ne limon.... no iera un sorbeto ma vojo sperar che no sia sta el talco de Tr3rt dentro :D Cita
trert Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 tuti che la ga col mio talco! vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Cita
mula alabardata Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Cita
Ghost Inviato 25 Giugno 2006 Segnala Inviato 25 Giugno 2006 tuti che la ga col mio talco! vederò de contarve qualche altro mio aneddoto (e ghe ne xe molti.. ) Che aneddoto? me lo son perso. Cita
assist Inviato 26 Giugno 2006 Segnala Inviato 26 Giugno 2006 Secondo mi i ghe ga zonta dentro un poco de talco... El sorbetto + inutile del mondo Cita
Kiriranshelo Inviato 1 Luglio 2006 Segnala Inviato 1 Luglio 2006 ah iera un sorbetto? pensavo fossi acqua sporca.. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.