Juliet Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 su "in città " (ke scrivi più de pallamano ke el Piccolo) xe scrito ke pallamano xe in cerca de un sponsor per rinforzar la rosa e puntar subito ai grandissimi vertici. l'articolo diseva più o meno, ke le industrie triestine, con la pallacanestro e la pallavolo in B e con la Triestina a posto da sto punto de vista, nn ga più scuse per nn investir soldi nella pallamano ke xe l'UNICA squadra ke rappresenta Trieste nella massima serie italiana e in Europa. secondo mi piuttosto ke meter soldi nela squadra leggenda della pallamano, le industrie investiria soldi nei pulcini del ponziana (senza cavar niente al Ponziana)...q.di conto su de voi e sulla vostra generosità jazz xkè nn te verzi una categoria apposita per pallamano? nn te caskerà anke ti nella logica ke sto sport nn ga tanti appassionadi e q.di xkè parlar ? Quote
Starlite Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 jazz xkè nn te verzi una categoria apposita per pallamano? nn te caskerà anke ti nella logica ke sto sport nn ga tanti appassionadi e q.di xkè parlar ? Ara che Jazz xe solo che un povero moderator... no ga sti poteri te se devi rivolger più in alto... all'Amministator, el paron dela baracca... SandroWeb Psss... mi lo conosso se te vol meto una bona parola Sandro cos te disi? Te metti ai voti? Quote
SandroWeb Posted September 9, 2004 Report Posted September 9, 2004 (edited) jazz xkè nn te verzi una categoria apposita per pallamano? Anche se non son ciamado in causa direttamente, voio risponderte mi a questo: innanzitutto xe sempre tra amministrator (che son mi, in qualità de coordinator generale della board, visto che la go messa su mi e visto che ghe fazo manutenzion quotidiana sora) e moderatori (che xe Starlite, Jazz e iaga...presto se aggiungerà anche Tuxav) che vien presa la decision su eventuali nuove categorie da inserir nel forum: la nostra scelta vien fatta su alcuni criteri: -se una tematica, sportiva e non, vien trattada così tanto frequentemente da parte dei utenti da renderse necessaria una categoria propria -se el verzer una nova categoria pol portar beneficio a tutti (della serie, no aprimo nove categorie se savemo che quell'argomento non xe de interesse per la maggior parte della comunità ). Quando go fondado el forum in febbraio, gavevo avù una mezza idea de metter sin dall'inizio uno spazio riservado sia alla pallavolo che alla pallamano assieme a calcio e basket, poi gavemo notado che se scriveva de handball solo per i risultati dei playoff e de coppa e niente de più, troppo poco a mio avviso per riservar una categoria solo a quel. Con questo comunque non xe da escluder che in un prossimo futuro se deciderà tutti assieme de aprir una nuova sezione per la Pallamano Trieste, squadra che ahimè continua a non riscuoter el successo de pubblico e de interesse che se merita per l'esser la formazione più blasonada d'Italia. Cordialità P.S.: me son permesso de far un piccolo cambiamento al titolo de questa ultima discussion...te prego de non scriver titoli de discussioni uguali, in quanto te ga messo come intestazion la parola "pallamano" in due post differenti...questo per non crear casin per chi leggi....tnx Edited September 9, 2004 by SandroWeb Quote
Juliet Posted September 10, 2004 Author Report Posted September 10, 2004 la mia nn iera una proposta seria...iera tanto per parlar visto ke de pallamano scrivemo solo mi e lui. nn volevo crear un caso politico nè sminuir el paron dela baraca (so ke xe lui a decider); me dispiasi se me gavè ciapado sul serio. so benissimo ke pallamano nn ghe interessa nissun (nn coreva ke me lo ricordassi anke voi). con questo felice de gaver passado de categoria...farò in modo de acresser la curiosità verso sto bellissimo sport. Quote
SandroWeb Posted September 10, 2004 Report Posted September 10, 2004 la mia nn iera una proposta seria...iera tanto per parlar visto ke de pallamano scrivemo solo mi e lui.nn volevo crear un caso politico nè sminuir el paron dela baraca (so ke xe lui a decider); me dispiasi se me gavè ciapado sul serio. so benissimo ke pallamano nn ghe interessa nissun (nn coreva ke me lo ricordassi anke voi). con questo felice de gaver passado de categoria...farò in modo de acresser la curiosità verso sto bellissimo sport. Juliet, se te fa una ricerca nel forum con la parola "pallamano" (CLICCA QUA) te vederà che se parlava de pallamano (non in maniera esagerata ovviamente) anche mesi fa, non solo nei ultimi tempi...poi xe finido el campionato, xe cominciada l'estate, più de tante notizie no ne xe rivade nemmeno tramite i giornai, l'interesse xe quindi andado a scemar come iera logico che succedessi. Non per questo credo che el tema dell'handball no ghe interessi a nisun, xe che molti utenti vien a parlar qua solo de tematiche abbastanza comuni e abbastanza note (per farte capir, de calcio se parla tantissimo perchè a monte ghe xe una marea de informazion, za col basket xe stado l'opposto in quanto dopo el fallimento praticamente nisun, stampa compresa, se ga interessado della Pallacanestro Trieste). Ben venga quindi che ghe sia gente come ti che, amando questo sport, porti ad accresser l'interesse all'interno del forum: a mi la tematica interessa, non seguo molto la pallamano perchè col lavor che fazo go dovudo concentrarme principalmente sulla Triestina e sul basket, quindi non posso che esser felice che qualchedun dei miei fedeli utenti proponi nuove discussioni su tematiche che praticamente nisun affronta sul web (almeno per quanto ne so mi). :ok: Ultima nota importante: no se ga creado nessun caso politico, semplicemente go voludo dar qualche dritta riguardo el lavor de collaborazion che vien fatto tra amministrator e moderatori, tutto qua Quote
Juliet Posted September 10, 2004 Author Report Posted September 10, 2004 go dito tanto per dir!!!!!!!!!!!!! scuseme cossa go de far, per finir con sta storia? andar per via della cattedrale in genocio sui bobici? podevo star zita go capido, o meter una altra faccina per farve capir ke nn parlavo sul serio. cmq un per de mesi fa nn vegnivo spesso e riaprir discussioni serade (come sui playoff) per mi nn ga senso tutto qua. nn sarò esperta de siti web ma conosso la differenze tra amministrator e boss... ps. scusa anke per el titolo Quote
Jazz Posted September 10, 2004 Report Posted September 10, 2004 go dito tanto per dir!!!!!!!!!!!!! scuseme cossa go de far, per finir con sta storia? andar per via della cattedrale in genocio sui bobici? ..Che permalosi che semo oggi... cossa nassi qua? Cossa miga doverò spartir avvisi a destra e a manca qua per rimetter ordine??? Semo in 3 de numero che parla de pallamano e devi venir fora anche pupoli? Ma dove semo, sul forum della Triestina????? O riprendemo un tono normale, o qua vola scopelotti Quote
Recommended Posts