Jump to content

Recommended Posts

Posted

El terzo xè appena uscido. Lo go visto ieri. Non male ve dirò, forse molto meio del secondo. Xè ambientà a Tokyo, e sullo sfondo de tutto xè la mafia giapponese..

Anche qua corse in auto super truccade e perfezionade, ragazze mozzafiato e ragazzi ( japan non me piasi) tutti figaccioni e pieni de sè... convinti che la velocità in macchina sia tutto...

Qua le corse se basa sul rift... (in sostanza fa la curva tirando el fren a man)

La parte più bella del film xè la fine.... dove xè eò grande ritorno del primo ed unico protagonista del primo Fast: Vin Diesel

La roba più intelligente del film xè nei titoli de cosa dove spiega che tutto ciò che xè nel film xè sta fatto da stantman e che se prega de non imitar la guida nelle nostre strade...

Posted

lo go visto anche mi ...sinceramente me ga piasso piu del secondo....concordo che la parte piu bela xe la fine dove appari vien diesel :DDDD:DDDD:DDDD

Posted

Drift...non rift :D

go visto...molto bel...o almeno, auti veramente bei!

La storia la xe esagerada al massimo e quindi tropo veloce, ovviamente ligada a tempi de proiezion, però me sembra esagerà che sto qua el riva in giappon dopo 12 ore de volo, el va un giorno a scola e la sera diventa el nemico n°1 del boss della mala giapponese...gnanca rambo!

la scena finale...lassa immaginar una bela garapecca che no la se vedi, però xe un gran bel finale!!!

"questa non è una gara di pochi secondi..."

"tranquillo, ho tutto il tempo che voglio.."

Mitico VIn DIESEL!!!

:ave:

Posted
Qua le corse se basa sul rift... (in sostanza fa la curva tirando el fren a man)

che bestemmia :D:baston::baston::baston:

el drift xe fato de controsterzi e doppiette.. no solo de freniaman..

mi me ga piasso un casin.. tra tutti el migliore xke iera solo de guida.. poi vin diesel.. mitico..

mi lo go appena mf_pain.gif dal mulo appena go tempo lo guardo

tasi.. no bisogna dir!!

Posted

Anche mi lo go visto prima de andar in vacanza e xe el più bel tra i tre secondo mi, anche perchè el drift me ingalla de morir.. :DDDD:DDDD

Finalon che me ga fatto venir la pelle d'oca!!

Poi anche i giapponesi che iera anche nel primo film.. Che adesso me riguarderò per capir se xe i stessi..