cucciolina Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 Comincemo con le mie innumerevoli foto Spero de non annoiarve a raccontar questa meravigliosa vacanza con 30 gradi fissi!!!! Prima cena al ristorante Esperides de Pigadia, la capitale de Karpathos. Che bon!!! Qua semo mi, Pandino e la sua +1 La luna...Iera uno spettacolo ogni sera. Prima bianca e piena, poi rossa calante. Che spettacolo El mio negozio de Pigadia preferito Mi con de drio un pullman novissimo No se podeva veder Venerdì 11/08/2006 - Noleggemo un scooter e andemo all'avventura. Semo rivadi nella parte più estrema dell'isola. Che robe...che robe...Maldive proprio La parte sud xe el paradiso dei surfisti. Tira un vento della Madonna Altro che bora... Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 Sempre nella parte sud dell'isola, dopo la spiaggia dei surfisti, ghe xe delle baie da "Laguna blu" Nessun in giro anche perchè te ghe rivi dopo diversi km de strada sterrada Mal al ql e al stomigo de tanti scassamenti ma ne valeva proprio la pena Vardè el color del mar... Impressionante! Mi appollaiada su una roccia in tenuta da motociclista Ehm...no steve sconvolger per i miei cavei ma xe una ventaz là Sempre eh. Mattina, pomeriggio, sera e notte Questa xe una foto fatta dal motorin in corsa. Che brava che son (vabbè che andavimo a 2 all'ora visto che ierimo sul sterrato Fazevo prima a pie ) Cmq qua xe una spiaggia de sabbia bianca. Che beeeeeel Quote
trert Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 apperò! figon come posto.. ma dopo voio veder le foto de mic.. [queste ga tropi orizonti storti.. ] Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 Una foto artistica... La go studiada mezz'ora eh Altra spiaggia a sud dell'isola. Anche qua pien de surfer. Pandino porta un poco de Italia nella terra greca W la Ferrari Un poco sfocada sta foto ma xe per farve veder la traspareza dell'acqua Un gattino greco che ne fazeva sempre compagnia nel ristorante. Poveri, là i micini xe magri magri Altro che el mio Theo La luna del secondo giorno... Autoscatto allo specchio poco prima de scender per far colazion Notare....senza trucco! Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 apperò! figon come posto.. ma dopo voio veder le foto de mic.. [queste ga tropi orizonti storti.. ] Ciò, cocolo mi no son professionista e non son iscritta al CFT Mi fazo del mio meio Ma son incompresa Quote
Starlite Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 L'autoscatto Luuuuuuuuuna, bela Luna Devo dir che xe un per de foto che me ga fato proprio voia de andar far un toc' :s'ciopado: Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 Quindi semo giunti al giorno 13... Questo xe quel che se vedeva dalla camera de albergo Gavemo fatto 2 giorni de scooter e de sterrato La domenica xe el giorno della barca Acqua azzurra azzurra Questa xe la spiaggia de Apella. I disi la più bella dell'isola (anche se sinceramente ghe ne iera de più belle ) Questa no xe la nostra barca. La nostra iera più grande ma meno caratteristica de questa Altra foto artistica E qua xe Jazz o Malto de veci Li go riconossudi dalle bibite vizin Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 Lunedì 14/08/2006 Abbandonada la barca, gavemo ciolto el pullman e semo andadi ad Ammopi. Anche qua uno spettaaaaaacolo (come disi Oriano Ferrari ) Una grotta naturale in mezzo all'acqua Una barchetta in mezzo al mare.... (@trert, Av, Polpy, ecc., so che go taiado l'albero della barca e che no xe bel de veder ma al momento no me go accorto ) Ancora Ammopi E qua una pantigana in costume azzurro che se aggira nelle acque limpide Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 La luna de lunedì notte... Martedì, giorno de Ferragosto, decidemo de recarse ad Olimpos dove in paese ghe xe una festa tradizionale in onore della Madonna (e no la rock star ) Noleggemo quindi un fuori strada (un Terios) e andemo per i grembani per 18 km dove da una parte iera el monte e dall'altra el strapiombo Come appena dito... Una ripresa panoramica dall'alto... Qua semo rivadi ad Olimpos abbarbicada su un monte. Questo paese xe stado costruido sul monte stesso ma al suo interno cusì quando passava i pirati, dal mar no i rivava veder el paese e de conseguenza no i lo attacava Quote
cucciolina Posted August 17, 2006 Author Report Posted August 17, 2006 Per oggi finisso qua che son stanca e risento del jet lag Vado a nanna ma doman continuo Quote
polpetta Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 aaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzuuurrrrrrrrrrrrrrooooooooooooooo il pomerigggggggioooo e tropppo azzzurrrrrrrrrrrrroooooooooo..... la la la!! te son perdonada!! anche perche te se ga fatto fotografar e te se ga autofotografà! brava mula!!! Quote
tifone Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 Troppo bel,un posto da sogno veramente complimenti il resoconto rendi benissimo l'idea,brava cucc L'autobus xe un Aspettemo con ansia il resto delle foto e del racconto Quote
babatriestina Posted August 17, 2006 Report Posted August 17, 2006 Propio bel, bel posto e bele foto ( e bela anca ti) e speto le foto dela festa dela Madonna grega! Quote
Nona Picia Posted August 18, 2006 Report Posted August 18, 2006 Bel posto, bele foto vien voia de andarghe. ciao ciao Quote
trert Posted August 18, 2006 Report Posted August 18, 2006 ahahahah betta.. me ricredo.. dopo l'autoscatto le xe tutte belle le foto :D Quote
Jazz Posted August 18, 2006 Report Posted August 18, 2006 Foto tutte belle a parte una Ogni giorno te fotografavi la luna... no xe miga che te volevi restar incinta? Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 Continuemo il viaggio iniziado ieri Come za dito, semo rivadi ad Olimpos, un paese veramente caratteristico, costruido su un monte e sempre pien de turisti. L'andar a Ferragosto ga reso el tutto ancora più bel. Pien de gente, Karpatiani (vestidi a festa) e non. Dovè saver che molti Karpatiani xe emigradi negli Stati Uniti e, per la festa della Madonna, i ritorna in massa perchè per lori xe importante. Xe un paese che te resta dentro, secondo mi. Non esisti che te va con la macchina. Xe tutti percorsi obbligadi de far a piedi e, man man che te ghe passi, tutti gli abitanti te saluda..."Kalimera kalimera" i te disi e dopo che i senti che te son italian i te disi buongiorno. Persone molto cordiali che te invita ad entrar nelle case, spesso trasformade in piccoli bazar Qua xe due mulette, incontrade all'inizio del paese e vestide col vestito tradizional. Ghe gavemo chiesto se podevimo farghe le foto. Lore iera imbarazzatissime Qua xe el paesetto. Come go za dito, el paese xe all'interno del monte per via dei pirati. Dall'altra parte xe el mar. Me piasi sai sta foto Ed ecco la prima casa che se incontra nel paese. La casa del sig. Basilio e della moglie. Lui ne avvicina subito. El sa parlar un italian quasi perfetto. Ghe domando come mai e lui ne racconta de aver fatto la scuola italiana a Karpathos quando el sogno mussoliniano de un vasto impero mediterraneo prendi forma. I fascisti, conquistada l'isola, imponi l'uso dell'italian come lingua ufficiale e i proibissi la pratica del cristianesimo ortodosso Qua go voludo fotografar una donna intenta a preparar i makkarunes che xe dei gnocchetti casalinghi condidi con formaggio e cipolla abrusolida No digo de averli magnadi ogni giorno ma quasi Questa foto xe scattada all'esterno della minuscola chiesetta che se trova ad Olimpos. Altra roba impressionante xe i baffi delle donne. Sì sì, gavè letto ben. Proprio i baffi Vardè la signora a sinistra della muletta... Ve assicuro che xe una signora Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 Ogni giorno te fotografavi la luna... no xe miga che te volevi restar incinta? Te son matto? Son giovine mi Fotografavo la luna perchè la iera impressionante. Immensa e spettacolare. Iera de restar senza fiato quanto grande e bella la iera Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 Allora...qua xe l'altra parte dell'isola. All'inizio no ghe iera niente sempre per via dei pirati e poi pian pianin i ga cominciado a costruir anche de là. Soprattutto mulini visto el ventaz che tira Questo micino sembrava fazessi la guardia davanti alla casa. Co me son avvicinada ga cominciado a far "pr pr" Dio, che amor. Per Ferragosto anche i animali ad Olimpos xe "vestidi" a festa I ghe metti dei fiocchetti coloradi sui collarini Qua son mi con un cagnetto che sembrava una pecorella Adesso la domanda sorgi spontanea...chi xe el can? Quel a destra o quella a sinistra? :lol: Una sorta de piscina naturale. Qua go tirado un super zoom Neanche ve immaginè che in alto che xe sto paese. Fa impression Qua xe due cavallini. Se i se sporgeva un poco i cascava zo Scuseme ma amo troppo i animali per farmeli sfuggir e devo dir che là nissun de lori scampava come spesso i fa qua co me avvicino I xe più cocoli là Qua xe un forno "attivo". El giorno prima i ghe ga cusinado el pan "benedetto" che el giorno della festa vien dado a tutti. Più avanti vederè come Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 Qua xe la cesa col campanil e bandiera greca Che artista che son Queste xe le icone sacre all'interno della chiesa (un poco troppo pacchiana per i miei gusti - come i vestiti - ma lori usa cusì ) El libro sacro che no go capido unca cossa xe scritto L'immenso candelabro... Ed ecco el famoso pan benedetto de cui ve parlavo. Sembra bon a vederlo ma a mi no me ga piasso sai El xe speziado con cannella e con altre robe che no go rivado ad identificar. Diria proprio schifoso Qua xe la fila in piazzetta per ciorse el pan, uva e altre robe (che onestamente no go capido cossa iera ) Te ga de basar l'icona sacra e in fondo te ricevi la benedizion del Pope Foto de mi e Pandino dopo aver magnado el pan. Come se vedi dalle nostre facce non semo molto convinti L'ultima foto prima de andar via da Olimpos Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 Semo quasi in dirittura de arrivo eh Mercoledì 16/08/2006 Sempre col Terios decidemo de andar a farse el giro dell'isola (xe 50 x 12 km). Se avviemo verso Menetes e sulla strada trovemo questo monumento. Tirava un vento che no ve digo lassù. Tanto che me go anche tonado All'ultimo scalin per arrivar in cima xe rivada una refolada che me ga spostado e son cascada Ahi ahi ahi, cos' che no xe de mi El mar del lato ovest...stupendo come dall'altra parte ma pien de onde belle alte De notar che xe solo una fila de ombrelloni e pochissima gente Vardè sto campo de basket dove che xe messo Della serie che un sta sotto con la barca per ingrumar i baloni che riva in acqua Un altro autoscatto... Quote
cucciolina Posted August 18, 2006 Author Report Posted August 18, 2006 La baietta de Agios Nicholaus. Anche questa bellissima Acqua cristallina anche qua Un "bubucio" in cerca de affetto... Volevo portarmelo via... Foto de gruppo col mitico Ianis Un camerier figo che ne serviva la cena. Anche lui saveva l'italian. Ma lui lo saveva perchè el ne ga dito che gli italiani no sa parlar inglese Meno mal che ghe iero là mi col mio splendido english L'alba de ieri Là no xe l'ora legale e ierimo un'ora avanti. Non podevo non fotografar la piscina dell'albergo prima de partir Una vera figada Tr1n1ty, mi e Pandino nell'enorme aeroporto de Karpathos Ultima foto. Mi che scruto l'orizzonte appollaiada su un albero... Ghe tornerò in sto paradiso? Se volè andarghe ve digo che sta settimana (volo con partenza da Lubiana, albergo 3 stelle e cena) ne ga costado 644 euro (senza contar i pranzi ma se ciolevimo panini e i souvenir ) THE END Quote
Recommended Posts