Jump to content

Karpathos (Grecia :D)


Recommended Posts

Comincemo con le mie innumerevoli foto :D Spero de non annoiarve a raccontar questa meravigliosa vacanza con 30 gradi fissi!!!! :D

img0033bl5.jpg

Prima cena al ristorante Esperides de Pigadia, la capitale de Karpathos. Che bon!!! :D

Qua semo mi, Pandino e la sua +1 :)

pict2242ut3.jpg

La luna...Iera uno spettacolo ogni sera. Prima bianca e piena, poi rossa calante. Che spettacolo :rolleyes:

pict2246pj2.jpg

El mio negozio de Pigadia preferito :DDDD:wub::lol:

pict2247fk9.jpg

Mi con de drio un pullman novissimo :wacko: No se podeva veder :D

pict2252at8.jpg

Venerdì 11/08/2006 - Noleggemo un scooter e andemo all'avventura. Semo rivadi nella parte più estrema dell'isola. Che robe...che robe...Maldive proprio :D

pict2264ga6.jpg

La parte sud xe el paradiso dei surfisti. Tira un vento della Madonna :D Altro che bora... O|

Link to comment
Share on other sites

pict2268oq2.jpg

Sempre nella parte sud dell'isola, dopo la spiaggia dei surfisti, ghe xe delle baie da "Laguna blu" :D Nessun in giro anche perchè te ghe rivi dopo diversi km de strada sterrada :wacko: Mal al ql e al stomigo de tanti scassamenti :D ma ne valeva proprio la pena :rolleyes:

pict2272gv6.jpg

Vardè el color del mar... Impressionante! :wub:

pict2279jc9.jpg

pict2283rh7.jpg

Mi appollaiada su una roccia in tenuta da motociclista :lol:

pict2285sh6.jpg

Ehm...no steve sconvolger per i miei cavei :D ma xe una ventaz là :aracheroba: Sempre eh. Mattina, pomeriggio, sera e notte :D

pict2288iy4.jpg

Questa xe una foto fatta dal motorin in corsa. Che brava che son :D (vabbè che andavimo a 2 all'ora visto che ierimo sul sterrato :lol: Fazevo prima a pie :D) Cmq qua xe una spiaggia de sabbia bianca. Che beeeeeel :rolleyes:

pict2294nr6.jpg

Link to comment
Share on other sites

pict2295la2.jpg

Una foto artistica... :lol: La go studiada mezz'ora eh :D

pict2301ud0.jpg

Altra spiaggia a sud dell'isola. Anche qua pien de surfer. Pandino porta un poco de Italia nella terra greca :lol: W la Ferrari :D

pict2303iw0.jpg

Un poco sfocada sta foto ma xe per farve veder la traspareza dell'acqua :rolleyes:

pict2311tg0.jpg

Un gattino greco che ne fazeva sempre compagnia nel ristorante. Poveri, là i micini xe magri magri :sighsob: Altro che el mio Theo :lol:

pict2312er3.jpg

La luna del secondo giorno...

pict2321dt7.jpg

Autoscatto allo specchio poco prima de scender per far colazion :D Notare....senza trucco! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Quindi semo giunti al giorno 13...

pict2323ns2.jpg

Questo xe quel che se vedeva dalla camera de albergo :DDDD

pict2327ho7.jpg

Gavemo fatto 2 giorni de scooter e de sterrato :wacko: La domenica xe el giorno della barca :D Acqua azzurra azzurra :cossaaa?:

pict2330mh4.jpg

Questa xe la spiaggia de Apella. I disi la più bella dell'isola (anche se sinceramente ghe ne iera de più belle :ehsi:)

pict2333ed4.jpg

Questa no xe la nostra barca. La nostra iera più grande ma meno caratteristica de questa :D

pict2335yi0.jpg

Altra foto artistica :lol:

pict2336tb2.jpg

E qua xe Jazz o Malto de veci :lol: Li go riconossudi dalle bibite vizin :p

Link to comment
Share on other sites

Lunedì 14/08/2006

pict2338bk0.jpg

Abbandonada la barca, gavemo ciolto el pullman :D e semo andadi ad Ammopi. Anche qua uno spettaaaaaacolo (come disi Oriano Ferrari :D)

pict2341tu6.jpg

Una grotta naturale in mezzo all'acqua :rolleyes:

pict2366yg0.jpg

Una barchetta in mezzo al mare.... (@trert, Av, Polpy, ecc., so che go taiado l'albero della barca e che no xe bel de veder :lol: ma al momento no me go accorto :sighsob:)

pict2367dj2.jpg

Ancora Ammopi :ehsi:

pict2374xw0.jpg

img0131re2.jpg

E qua una pantigana in costume azzurro che se aggira nelle acque limpide :lol:

Link to comment
Share on other sites

pict2385ku8.jpg

La luna de lunedì notte... :)

pict2387ym1.jpg

Martedì, giorno de Ferragosto, decidemo de recarse ad Olimpos dove in paese ghe xe una festa tradizionale in onore della Madonna (e no la rock star :D)

pict2390vl5.jpg

Noleggemo quindi un fuori strada (un Terios) e andemo per i grembani per 18 km O| dove da una parte iera el monte e dall'altra el strapiombo :pauraaaa:

pict2392ht6.jpg

Come appena dito... :aracheroba:

pict2394cj2.jpg

Una ripresa panoramica dall'alto...

pict2400ek4.jpg

Qua semo rivadi ad Olimpos abbarbicada su un monte. Questo paese xe stado costruido sul monte stesso ma al suo interno cusì quando passava i pirati, dal mar no i rivava veder el paese e de conseguenza no i lo attacava :)

Link to comment
Share on other sites

Continuemo il viaggio iniziado ieri :) Come za dito, semo rivadi ad Olimpos, un paese veramente caratteristico, costruido su un monte e sempre pien de turisti. L'andar a Ferragosto ga reso el tutto ancora più bel. Pien de gente, Karpatiani (vestidi a festa) e non. Dovè saver che molti Karpatiani xe emigradi negli Stati Uniti e, per la festa della Madonna, i ritorna in massa perchè per lori xe importante.

Xe un paese che te resta dentro, secondo mi. Non esisti che te va con la macchina. Xe tutti percorsi obbligadi de far a piedi e, man man che te ghe passi, tutti gli abitanti te saluda..."Kalimera kalimera" i te disi e dopo che i senti che te son italian i te disi buongiorno. Persone molto cordiali che te invita ad entrar nelle case, spesso trasformade in piccoli bazar :)

pict2402yq9.jpg

Qua xe due mulette, incontrade all'inizio del paese e vestide col vestito tradizional. Ghe gavemo chiesto se podevimo farghe le foto. Lore iera imbarazzatissime :)

pict2405gz4.jpg

Qua xe el paesetto. Come go za dito, el paese xe all'interno del monte per via dei pirati. Dall'altra parte xe el mar. Me piasi sai sta foto :wub:

pict2406bm4.jpg

Ed ecco la prima casa che se incontra nel paese. La casa del sig. Basilio e della moglie. Lui ne avvicina subito. El sa parlar un italian quasi perfetto. Ghe domando come mai e lui ne racconta de aver fatto la scuola italiana a Karpathos quando el sogno mussoliniano de un vasto impero mediterraneo prendi forma. I fascisti, conquistada l'isola, imponi l'uso dell'italian come lingua ufficiale e i proibissi la pratica del cristianesimo ortodosso :disgust:

pict2407jx1.jpg

Qua go voludo fotografar una donna intenta a preparar i makkarunes che xe dei gnocchetti casalinghi condidi con formaggio e cipolla abrusolida :DDDD No digo de averli magnadi ogni giorno ma quasi :D:p

pict2409uw9.jpg

Questa foto xe scattada all'esterno della minuscola chiesetta che se trova ad Olimpos. Altra roba impressionante xe i baffi delle donne. Sì sì, gavè letto ben. Proprio i baffi O| Vardè la signora a sinistra della muletta... O| Ve assicuro che xe una signora :D

Link to comment
Share on other sites

pict2414hc0.jpg

Allora...qua xe l'altra parte dell'isola. All'inizio no ghe iera niente sempre per via dei pirati e poi pian pianin i ga cominciado a costruir anche de là. Soprattutto mulini visto el ventaz che tira :D

pict2417oi0.jpg

Questo micino sembrava fazessi la guardia davanti alla casa. Co me son avvicinada ga cominciado a far "pr pr" :wub: Dio, che amor. Per Ferragosto anche i animali ad Olimpos xe "vestidi" a festa :ehsi: I ghe metti dei fiocchetti coloradi sui collarini :)

img0290vk6.jpg

Qua son mi con un cagnetto che sembrava una pecorella :) Adesso la domanda sorgi spontanea...chi xe el can? Quel a destra o quella a sinistra? :lol: :lol: :lol:

pict2420da5.jpg

Una sorta de piscina naturale. Qua go tirado un super zoom :D Neanche ve immaginè che in alto che xe sto paese. Fa impression :D

pict2423yv7.jpg

Qua xe due cavallini. Se i se sporgeva un poco i cascava zo O|

Scuseme ma amo troppo i animali per farmeli sfuggir :D e devo dir che là nissun de lori scampava come spesso i fa qua co me avvicino :sighsob: I xe più cocoli là :supermona:

pict2425hs5.jpg

Qua xe un forno "attivo". El giorno prima i ghe ga cusinado el pan "benedetto" che el giorno della festa vien dado a tutti. Più avanti vederè come :)

Link to comment
Share on other sites

pict2430pn7.jpg

Qua xe la cesa col campanil e bandiera greca :D Che artista che son :rolleyes::mescondo::D

pict2431bf8.jpg

Queste xe le icone sacre all'interno della chiesa (un poco troppo pacchiana per i miei gusti - come i vestiti - ma lori usa cusì :))

pict2432up0.jpg

El libro sacro che no go capido unca cossa xe scritto :lol:

pict2433er1.jpg

L'immenso candelabro...

pict2434ro9.jpg

Ed ecco el famoso pan benedetto de cui ve parlavo. Sembra bon a vederlo ma a mi no me ga piasso sai :wacko: El xe speziado con cannella e con altre robe che no go rivado ad identificar. Diria proprio schifoso :D

pict2437uo7.jpg

Qua xe la fila in piazzetta per ciorse el pan, uva e altre robe (che onestamente no go capido cossa iera :D) Te ga de basar l'icona sacra e in fondo te ricevi la benedizion del Pope :papa:

img0325ap4.jpg

Foto de mi e Pandino dopo aver magnado el pan. Come se vedi dalle nostre facce non semo molto convinti :D

pict2439rl2.jpg

L'ultima foto prima de andar via da Olimpos :)

Link to comment
Share on other sites

Semo quasi in dirittura de arrivo eh :D

Mercoledì 16/08/2006

pict2460gu3.jpg

Sempre col Terios decidemo de andar a farse el giro dell'isola (xe 50 x 12 km).

Se avviemo verso Menetes e sulla strada trovemo questo monumento. Tirava un vento che no ve digo lassù. Tanto che me go anche tonado :lol: All'ultimo scalin per arrivar in cima xe rivada una refolada che me ga spostado e son cascada :D Ahi ahi ahi, cos' che no xe de mi :D

pict2464at4.jpg

El mar del lato ovest...stupendo come dall'altra parte ma pien de onde belle alte :DDDD

pict2469pb8.jpg

pict2473ay4.jpg

De notar che xe solo una fila de ombrelloni e pochissima gente :ehsi:

pict2484vd8.jpg

Vardè sto campo de basket dove che xe messo O| Della serie che un sta sotto con la barca per ingrumar i baloni che riva in acqua :D

pict2480jz4.jpg

Un altro autoscatto... :lol:

Link to comment
Share on other sites

pict2486uz1.jpg

La baietta de Agios Nicholaus. Anche questa bellissima :)

pict2493jl5.jpg

Acqua cristallina anche qua :ehsi:

pict2523qi7.jpg

Un "bubucio" in cerca de affetto... :pianto: Volevo portarmelo via...

pict2524eo0.jpg

Foto de gruppo col mitico Ianis :DDDD Un camerier figo che ne serviva la cena. Anche lui saveva l'italian. Ma lui lo saveva perchè el ne ga dito che gli italiani no sa parlar inglese :lol: Meno mal che ghe iero là mi col mio splendido english :lol:

pict2526wg9.jpg

L'alba de ieri :) Là no xe l'ora legale e ierimo un'ora avanti.

pict2529pw6.jpg

Non podevo non fotografar la piscina dell'albergo prima de partir :D Una vera figada :D

pict2537xu7.jpg

Tr1n1ty, mi e Pandino nell'enorme aeroporto de Karpathos :D

img0437iw6.jpg

Ultima foto. Mi che scruto l'orizzonte appollaiada su un albero... Ghe tornerò in sto paradiso? :wub:

Se volè andarghe ve digo che sta settimana (volo con partenza da Lubiana, albergo 3 stelle e cena) ne ga costado 644 euro (senza contar i pranzi ma se ciolevimo panini e i souvenir :D)

THE END

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×