Matt Posted October 6, 2006 Report Share Posted October 6, 2006 Lo go visto ieri sera e devo dir che mai me fossi aspettà un film del genere. La prima oretta iera come che me la aspettavo, divertente, rapida,forsi un poco troppo e sai comica, l'ultima mezz'ora invece, molto profonda e riflessiva, quasi me vigniva le lagrime e mi che go pianto per due film in tutta la mia vita...vol dir che ghe ne vol! La trama xe bastanza semplice, un padre de famiglia che el xe sommerso dal lavoro e trascura la famiglia, el vien in possesso de un telecomando universale che ghe permetti de comandar cio che lo circonda...solo che... no conto più, merita vardarlo, fa rider, ma anca rifletter su valori importanti. bel film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted October 8, 2006 Report Share Posted October 8, 2006 Andrò sicuro a vederlo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts