Matt Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 De solito no me addentro in questa sezion,visto che l'università fin desso la vardavo col binocolo (ma presto comincio anca mi ) la mia domanda xe de relativa urgenza; mia mula ga de cominciar el corso de scienze infermieristiche e volevo saver se qualcun qua dentro sta fazendo, o ga fatto o farà... e sopratutto perchè no xe ancora vignudi fora i orari delle lezioni, in segreteria gaveva ditto che i li pubblicava... no che me meravigli che no i gabbi ancora messo... Quote
Starlite Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Interessante: tutto quel che sul sito go trova' fin desso xe QUA e no disi niente se non che le lezioni del primo anno comincia el giorno 9 de ottobre, ovvero lunedì. Guardo un poco piu' a fondo. In ogni caso la pol provar ciamar el numero verde, ma oggi ormai xe za tardi, iera fino alle 13. Doman xe sabato... dopo xe domenica e lunedi' comincia i corsi... uhm... Quote
Matt Posted October 6, 2006 Author Report Posted October 6, 2006 E lo so...spettavo che i aggiornassi quella pagina, ma gnente bom, cicce, la andarà la alle nove e speterà Quote
mula alabardata Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 la andarà la alle nove e speterà la sa almeno dove la ga lezion, si? sennò povera!! Quote
Cazzaballe Posted October 6, 2006 Report Posted October 6, 2006 Beh m iogni anno trovo i orari el venerdì prima dell'inizio dei corsi, poi lunedì vado la e me trovo un foio con scritto che el corso ga inizio posticipado.. Il bel xe che sul sito de ingegneria xe scritto anche su una pagina i corsi che inizia tardi, ma no scrivi mai i miei.. I la ga con mi?? Quote
giuli Posted October 8, 2006 Report Posted October 8, 2006 Da noi son bravi ad aggiornare il sito...almeno questo! Quote
Matt Posted October 9, 2006 Author Report Posted October 9, 2006 Ga funzionà el mio metodo! andar la e zercar... sul sito ancora niente...me sa gnanca i metterà! Desso passo alla seconda domanda, ovvero se qualchidun ga fatto o sta fazendo...(anche se me par de no) Quote
Recommended Posts