Jump to content

Recommended Posts

Posted

De solito no me addentro in questa sezion,visto che l'università fin desso la vardavo col binocolo :D (ma presto comincio anca mi :( )

la mia domanda xe de relativa urgenza; mia mula ga de cominciar el corso de scienze infermieristiche e volevo saver se qualcun qua dentro sta fazendo, o ga fatto o farà...

e sopratutto perchè no xe ancora vignudi fora i orari delle lezioni, in segreteria gaveva ditto che i li pubblicava...

no che me meravigli che no i gabbi ancora messo... :baston:

Posted

Interessante: tutto quel che sul sito go trova' fin desso xe QUA e no disi niente se non che le lezioni del primo anno comincia el giorno 9 de ottobre, ovvero lunedì.

Guardo un poco piu' a fondo. In ogni caso la pol provar ciamar el numero verde, ma oggi ormai xe za tardi, iera fino alle 13. Doman xe sabato... dopo xe domenica e lunedi' comincia i corsi... uhm...

Posted

Beh m iogni anno trovo i orari el venerdì prima dell'inizio dei corsi, poi lunedì vado la e me trovo un foio con scritto che el corso ga inizio posticipado..

Il bel xe che sul sito de ingegneria xe scritto anche su una pagina i corsi che inizia tardi, ma no scrivi mai i miei..

I la ga con mi?? :p

Posted

Ga funzionà el mio metodo! andar la e zercar...

sul sito ancora niente...me sa gnanca i metterà!

Desso passo alla seconda domanda, ovvero se qualchidun ga fatto o sta fazendo...(anche se me par de no)