gigits Posted November 5, 2006 Report Share Posted November 5, 2006 ieri per Triestina- Brescia erano presenti 7.400 circa persone, dopo il boom con la Juve(29.000 gli spettatori presenti!!!) sembrava un pò vuoto lo stadio.... forse l'iniziativa delle agevolazioni ( prezzi ribassati per chi aveva comprato il biglietto con la Juve) doveva essere pubblicizzata un pò di più! io l'ho saputo il giorno in cui scadeva tale possibilità. alle 13 di venerdì.... speriamo che ci siano altre iniziative e che la media spettatori aumenti.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 6, 2006 Report Share Posted November 6, 2006 Il punto è che questa volta c'è stata disinformazione totale!!! La Triestina ha un sito che fa piangere ed è vergognoso che lo aggiornino solo quando fa comodo a loro (vedi partita con la Juve!)... Io tenevo sotto controllo il Piccolo e negli ultimi 2-3 giorni prima della partita non c'era scritto niente sui biglietti.... Dico io,almeno il giorno della partita scrivi qualcosa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ersindaco Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Son d'accordo ma mi digo una roba.... ieri son andà al centro de cordinamento per cior el biglieto de stasera. Secondo voi se pol spetar 1 ora per una fila de diese de lori x cior i biglietti ??????????? tralasando el fato che le vecie che batti sul computer no le xe proprio velocissime, voleria dirghe al sig Fantinel e Carnelutti de provar un giorno ad andar a cior un biglietto x l'unione e dopo che i me fazzi saver xe no ghe xe passa la voia de andarghe. capitolo Merchandising e sito. Xe a dir poco vergognoso. come za denuciado in sto forum, noi semo l'unica cità a gaver el store de gadget e maie svodo de 8 mesi!!!! Per cior una maia originale me la go dovesto far mandar de milano...... per non palar giustamante del sito......inguardabile. I sig.ri presidenti prima de lamentarse che xe poca gente dovessi mover un poco el cul e venir in contro ai tifosi e risponder alle e-mail visto che go manda 5 mail e non me ga risposto nissun..... Saluti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 mah.. io lo sapevo! [quello delle riduzioni x il brescia] ma non mi ricordo se l'avevo letto sul piccolo o non so neanch'io da dove l'ho saputo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 voleria dirghe al sig Fantinel e Carnelutti de provar un giorno ad andar a cior un biglietto x l'unione e dopo che i me fazzi saver xe no ghe xe passa la voia de andarghe. Si, mi che son un spetator iper-saltuario poso confermar.. xe veramente asurdo che i te fazo pasar LORI la voia, visto che no xe che ghe convegni proprio sai... :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonovox767 Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Son d'accordo ma mi digo una roba.... ieri son andà al centro de cordinamento per cior el biglieto de stasera. Secondo voi se pol spetar 1 ora per una fila de diese de lori x cior i biglietti ???????????tralasando el fato che le vecie che batti sul computer no le xe proprio velocissime, voleria dirghe al sig Fantinel e Carnelutti de provar un giorno ad andar a cior un biglietto x l'unione e dopo che i me fazzi saver xe no ghe xe passa la voia de andarghe. capitolo Merchandising e sito. Xe a dir poco vergognoso. come za denuciado in sto forum, noi semo l'unica cità a gaver el store de gadget e maie svodo de 8 mesi!!!! Per cior una maia originale me la go dovesto far mandar de milano...... per non palar giustamante del sito......inguardabile. I sig.ri presidenti prima de lamentarse che xe poca gente dovessi mover un poco el cul e venir in contro ai tifosi e risponder alle e-mail visto che go manda 5 mail e non me ga risposto nissun..... Saluti Ma è allucinante!!! Ma sai che questa è una costante di Trieste per lo Sport, mi sa? Parlando della pallavolo, ti faccio un esempio..il sito della Fipav regionale viene aggiornato in tempo praticamente reale sui risultati...quello della Provincia di Trieste ha dei ritardi paurosi, anche di settimane! Leggere da te ora, che il sito della nostra Unione è messo anche peggio, mi lascia davvero senza parole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 8, 2006 Report Share Posted November 8, 2006 Per fortuna che ci siamo noi che sappiamo sempre tutto di tutti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 ieri son andà al centro de cordinamento per cior el biglieto de stasera. Secondo voi se pol spetar 1 ora per una fila de diese de lori x cior i biglietti ???????????tralasando el fato che le vecie che batti sul computer no le xe proprio velocissime, voleria dirghe al sig Fantinel e Carnelutti de provar un giorno ad andar a cior un biglietto x l'unione e dopo che i me fazzi saver xe no ghe xe passa la voia de andarghe. e mi te domando: se te ga proprio voia de andar in stadio.. xkè te devi andar proprio là a cior i biglietti se te ga prova e te ga visto che i xe longhi?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 ieri go visto file dappertutto per cior i biglietti per la partida...al ticket point, in via tarabocchia (se ciama cussi me par) e file sai longhe... ma se ga sveia tutti all'ultimo minuto??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
orannez Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 e mi te domando: se te ga proprio voia de andar in stadio.. xkè te devi andar proprio là a cior i biglietti se te ga prova e te ga visto che i xe longhi?? Anche mi son un spettator stra-saltuario al rocco, ma vado a cior i biglietti in tabacchin a roian (quel vizin la pescheria) che le mule xe cocole, ed el biglietto lo go in 2 minuti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 Per l'informazion ghe volesi quallchidun che rocominci ad aggiornar el sito ufficiale della triestina!! Xe fermo la de un casin de tempo... Quanto alle agevolazioni.. Se no gave letto sui foi che dava in stadio adesso xe la possibilità de farse el mini-abbonamento.. E cioè a soli 36 euro veder le prossime 4 partide (ridotto: 18 euro).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ale79 Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 xe la possibilità de farse el mini-abbonamento.. E cioè a soli 36 euro veder le prossime 4 partide (ridotto: 18 euro).. me sembra una bona iniziativa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinaard Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 Anche mi son un spettator stra-saltuario al rocco, ma vado a cior i biglietti in tabacchin a roian (quel vizin la pescheria) che le mule xe cocole, ed el biglietto lo go in 2 minuti... No sta far tropa publicità che dopo me trovo la fila anche là! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 il ridotto xe per le babe??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 il ridotto xe per le babe??? si anche ma cmq xè tanti tabacchini che vendi biglietti per le partide perchè te va a incasinarte al centro coordinamento??? per es. el tabacchin de valmaura, vicin la cesa, ga biglietti e te spet poco per averli! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 le riduzioni xe le stesse che iera x i abbonamenti stagionali.. e che i ripeti anche x ogni partida.. babe, bambini, famiglia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidin Posted November 9, 2006 Report Share Posted November 9, 2006 per es. el tabacchin de valmaura, vicin la cesa, ga biglietti e te spet poco per averli! ..mi sponsorizzo quel tabacchin...el mulo xe sai coccolo e i xe bravi. ps: xe un mio compagno de squadra,per quel parlo ben... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted November 12, 2006 Author Report Share Posted November 12, 2006 saria il caso de alzar la media a sto punto! Fantinel ha dichiarato che... "come una canzone da stadio" che i ragazzi han bisogno di noi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts