trert Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 in sti giorni go problemi con la vodafone.. e non solo mi.. voi rivè a mandar sms al primo colpo?? mi el più dele volte li devo mandar 3 4 volte prima che i parti con successo.. Quote
SandroWeb Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Mi go visto che me fa una ri-trasmission del sms 2-3 volte...pensavo fossi el mio cell a far el mona....mal comune mezzo gaudio Quote
tinuviel Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 3-4 volte no, ma me xè successo più volte che el staghi tanto per mandar un sms... Quote
Cazzaballe Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Anche mi me da un casin de problemi. I sms da web i vien inviadi dopo una decina de ore e dal cellulare anche mi devo riprovar un poche de volte. Non solo, anche qualche volta per le ciamade me da bacli.. Quote
mula alabardata Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 volevo verzer mi la discussion.. te me ga fregà sul tempo! anche mi go problemi!! no me invia mai un sms al primo colpo, ma devo mandarlo più volte... e anche in posti con buona copertura! che fastidioooo! Quote
trert Posted November 24, 2006 Author Report Posted November 24, 2006 modifichemo el titolo con sfogo antivodafone uff.. almeno so che no xe le mio cell.. bene bene.. e altri che no ga vodafone ga sti problemi? chi ga ciamado el 190? Quote
davidin Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 ..anche mi go problemi...secondo mi che della materia son zero...podessi esser colpa del troppo traffico de sms visto el successo che ga avudo la sms infinity... e adesso dal 27 novembre vien fora la christmas card...altri problemi in vista... Quote
tinuviel Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 mi no go ciamà perchè go avudo solo problemucci, alla fin fine, l'sms me parti comunque, solo una volta go dovudo rimandarlo! Quote
mula alabardata Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 podessi esser colpa del troppo traffico de sms visto el successo che ga avudo la sms infinity... però l'infinity xe fora da un anno.. e sti problemi se ga verifica solo nei ultimi giorni... anche mi son ignorante in materia... ma forsi xe proprio un problema loro.. de linea o de no so cosa! Quote
giuli Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Ogni tanto il sms ci mette un pò di tempo per partire ma altri problemi no... va anche detto che il cell lo uso assai poco quindi non ho notato tt sta differenza Quote
Stefano79 Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Mi alle volte me parti l'sms normalmente e in tempi brevi, ma el destinatario no lo ciapa proprio Quote
assist Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Anche mi in sti giorni stago avendo problemi de invio. Quote
lilli Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 confermo anche mi go problemi da un 4 giorni! non me vai mai al primo invio.. e se go due messaggi concatenadi...3/4 delle volte el secondo messaggio non arriva Quote
assist Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Se vedi che fa i test per capodanno Quote
triestina_acquisita Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 anch'io e una mia amica, entrambe con cell vodafone, l'abbiamo notato da qualche giorno... lento a inviare sms, talvolta falliscono e anche gli sms che una mia amica manda dal sito 190 arrivano solo in parte, tipo il primo e il terzo e non il secondo, ecc... mentre di solito non avevo problemi, al limite si aspettava un pochino ma arrivava tutto.... Quote
Nona Picia Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 e altri che no ga vodafone ga sti problemi? Mi go Wind e finora no go avù problemi, nianche col vodafone de mio fio. Quote
triestina_acquisita Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 a milano non pare abbiano sti problemi, quindi sarà un problema di qualche centralina o ripetitore di trieste... Quote
mula alabardata Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 infatti.. saria bel saver se xe un problema locale o de tutta italia! Quote
tifone Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 Anche a mi me xè lenti nell'inviar,me fazeva strano ciò Quote
Cazzaballe Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 a milano non pare abbiano sti problemi, quindi sarà un problema di qualche centralina o ripetitore di trieste... Ora che ci penso... Io abito fuori al centro (a Prosecco per chi che sa), e ho un ripetitore a 300 metri da casa dal quale invio senza grossi problemi. Quando sono all università però.. Molte volte devo rinviarlo due o tre volte prima che vada.. A voi il problema si presenta solo in qualche zona o dappertutto? Quote
triestina_acquisita Posted November 24, 2006 Report Posted November 24, 2006 io ho riscontrato sia a gretta che a san giacomo... Quote
mula alabardata Posted November 25, 2006 Report Posted November 25, 2006 a mi x tutta trieste... da casa mia, all'uni.. a quando giro x città (rive, stazion e centro sti ultimi giorni) disemo che x le alte no so xkè no frequento.. Quote
cucciolina Posted November 25, 2006 Report Posted November 25, 2006 Mi go problemi per inviar ovunque. Zona stadio, San Giovanni, Melara. Ieri iero dalle parti de via Cantù e anche là gavevo difficoltà a spedir Roba ancora più strana...ieri sera me xe rivado un sms de mia mamma spedido el 15/9 che me iera za rivado Mah... Quote
Recommended Posts