Jump to content

Il secondo rinforzo

Recommended Posts

• Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Camata!!! Savevo, mi! :D

Calma, no stemo esser pessimisti.

1. Ad Ancona se perdi quindi non se poni el problema

2. Anche se rivassi Shaq non bastassi quindi la societa' va a put***e, quindi problema risolto, tutti a casa e si riparte

3. Da dove e con chi??? Quien sabe...

:bye:

Tosolini l'altro giorno ha detto che un rinforzo arrivera' solo se si vince ad Ancona.....e parlava di qualcuno di "peso"......inteso come stazza...

Quindi, se le robe sta cussì...lori disi

- se vinzemo, gavemo ancora qualche speranzucola de play-out e quindi val la pena cior un rinforzo

- se perdemo, no ciolemo nisun e se risparmiemo i soldi per qualcoss'altro

La seconda opzion equivali a una resa senza condizioni za dopo la befana? e fino a maggio cossa femo? Zoghemo a gnagno là delle panchine? :D

Tosolini l'altro giorno ha detto che un rinforzo arrivera' solo se si vince ad Ancona.....e parlava di qualcuno di "peso"......inteso come stazza...

Quindi, se le robe sta cussì...lori disi

- se vinzemo, gavemo ancora qualche speranzucola de play-out e quindi val la pena cior un rinforzo

- se perdemo, no ciolemo nisun e se risparmiemo i soldi per qualcoss'altro

La seconda opzion equivali a una resa senza condizioni za dopo la befana? e fino a maggio cossa femo? Zoghemo a gnagno là delle panchine? :D

Andemo (vegno anche mi) in pizzeria a zogar a fantatriestebasket. Saria sicuramente 2 ore spese meio che andar a veder quei buffoni senza dignita' fioi de una societa' che non ga pel cul niente e nissun, xe servida solo come vetrina e poi xe stada abbandonada, svoda come una canocia.

Augh!!

:linguaccia::supermona::mescondo:

Cossa xè FantaTrieste Basket? Posso ciorme mezzo Bor, un quarto de Kontovel e un quarto de Breg? :-)

No, xe solo una discussion sui temi del basket pari pari a quelle del forum, ma fatte attorno a un tavolo con una birretta in man, tipo bar sport per capirse, senza la rottura de balle de star a scriver e spetar che qualcun te legi e te rispondi per andar avanti nella discussion.

Infatti nei forum tante discussioni interessanti vien penalizzade perche' per iscritto vien interventi troppo lunghi e magari te ga anche qualcun che spacca le b***e con OT, mentre dal vivo xe 12 secondi in tutto in piu' e te capisi tutto.

Xe in sostanza un "brainstorming" cioe' una seduta de pippe mentali per appassionati che vol occupar el tempo col basket in modo piu' razionale che andar a veder quella pattuglia de ****.

Dal momento che vien fatta come forma de protesta me par significativo che la societa' sapi che i sui tifosi piuttosto che andarli a veder preferisi andar in birreria a perder tempo, quel tanto che sia chiaro che te perdi meno tempo a star sentado in pizzeria che in palazzetto, almeno non te vedi spettacoli inquietanti tipo zombies che vaga per el campo.

:bacini:

Se effettivamente non se sa quando rientra Moro gavessi anche un senso cior Laezza; però xe anche de pensar che se Moro xe out le speranze de salvarse xe praticamente nulle, quindi tanto val risparmiar.

Se i ciol Nello comunque so za che tornerò in palazzo, i perderà, me ciaperò la solita incazzadura disastrosa e poi vignirò qua a smadonnarghe drio a Lorenzetti...... :caregaintesta:

Letto sul "bugiardello" di oggi: Laezza dice che a Trieste tornerebbe anche a piedi da TP e che rinucerebbe anche a delle offerte piu' vantaggiose; cmq lui alla salvezza se viene qui ci crede davvero.

Intanto ieri sera Trieste a perso la finale del torneo a S.Giorgio con Corno di Rosazzo per 60 a 59; Monfalcone ha massacrato Gorizia per il 3-4 posto

El mio dubbio su Laezza xe semplice: go letto frasi idilliache sul Piccolo odierno, e alla fine el ga nicchiado sui "diverbi" (o presunti tali) de questa estate tra lui e la società.

Da una parte Nello dimostra un attaccamento alla maia de Trieste non indifferente, dall'altra me lassa un poco interdetto...solo qualche mese fa el divorzio con la Pall.TS xe stado tutto meno che idilliaco...el venissi veramente con spirito libero?

El mio dubbio su Laezza xe semplice: go letto frasi idilliache sul Piccolo odierno, e alla fine el ga nicchiado sui "diverbi" (o presunti tali) de questa estate tra lui e la società.

Da una parte Nello dimostra un attaccamento alla maia de Trieste non indifferente, dall'altra me lassa un poco interdetto...solo qualche mese fa el divorzio con la Pall.TS xe stado tutto meno che idilliaco...el venissi veramente con spirito libero?

Ghe vol come minimo Pozzecco, altro che Laezza

:cherobeara:

E... non gaveva gavudo problemi anche con Steffè? Non xe che el possibile arrivo de Laezza indichi la possibile dipartita dell'allenador?

verso la fine di settembre, nel solito luogo dove si incontra tutta Trieste (coop Torri :D ) ho incontrato Laezza.

Ci siamo messi a parlare del piu' e del meno e mi ha detto che aveva scelto Trapani per la bonta' del progetto perche' a suo dire puntavano abreve alla lega2, mentre di Trieste era delusa per come era stato trattato.....

Ricordiamoci che ha giocato 4 partite su 15 e la non esaltante stagione passsata, poi ha casa a Trieste ect ect tornerebbe per un bianco e nero (non di calici :p )

purtroppo richiamar lui per salvarse me ricorda tanto una situazion altrettanto se non piu' impossibile:

Richiamar Sheva per vinzer lo scudetto - Sigh... :cherobeara::wacko:

Già.

ma forsi con Sheva lo scudetto del MIlan 2006/7 (leggasi terzo posto) iera raggiungibile.

Non so se "Laezza" fa rima con "salvezza" ....

Onestamente non me sento dispiaciuto da questa perdita.

Oddio.perso per perso.si poteva provare.tanto lo spogliatoio non mi sembra abbia un gran clima gia' da molto tempo.boh.forse con uomo da 25 punti a partita qualcosa cambiava.chissa'..

Oddio.perso per perso.si poteva provare.tanto lo spogliatoio non mi sembra abbia un gran clima gia' da molto tempo.boh.forse con uomo da 25 punti a partita qualcosa cambiava.chissa'..

Beh, si.....perdendo de 30/40 punti con un che ne fa 25 podemo otenir dele sconfitte + dignitose :p

Iera solo una batuda e non una ciolta in giro per ti, sia chiaro :piacere:

Beh, si.....perdendo de 30/40 punti con un che ne fa 25 podemo otenir dele sconfitte + dignitose :p

Iera solo una batuda e non una ciolta in giro per ti, sia chiaro :piacere:

forse sarebbe andata come dici tu.non lo sapremo mai.visto che e' volato da un'altra parte :search:

El problema qua xe che la alternativa xe LAEZZA. Cioè, anche cocolo, ma dove volemo andar con laezza?? :-/

Meio Esposito, diria. o no?

El discorso xe semplice: a gennaio xe difficile trovar un zogador che te pol cambiar la stagion. Esposito sarà una testa de cacchio come carattere, ma come ga dito alvin66 se podeva provar. A questo punto inutile cior qualchedun alla Pilat, tanto per intenderse. Laezza rappresenta una reale incognita, secondo mi.

Cmq...attendemo la gara de Ancona e vedemo cossa i farà in settimana.

Adesso i volesi cior de novo Nello, Ma per cosa? Mi fosi in lui no venisi qua a farme sputanar come l'altro ano. I lo ga trata de memele. Finir la cariera insta condizion? Beco e contento? mah.

Mettemo anche che fusi,

Cosa i vol cambiar inserendo Laeza? no capiso.

Cosa el pol far?

Aumenta el rendimento de Lorenzeti forse? o migliora i "schemi" (ahahahahah) de Stefe? o fa redimer dei suoi pecati Tosolini e co?

No so, sarò esasperado forsi, ma no vedo luce in fondo al tunel.

Nello te vojo ben, no venir!