Jump to content

Torri d'Europa

Recommended Posts

APERTO 365 GIORNI ALL'ANNO

Innovativo e moderno, Torri d'Europa è il Centro Polivalente pensato per le tue esigenze... e si trova proprio nel cuore della città di Trieste

Questo xe quel che i scrivi sul sito e i disi per telivision o sui manifesti.

El fato xe che stamatina (26/12), mi come altre persone che iera la con mi, ga trovado el centro chiuso. E no solo de matina come de lunedi, ma tuto el giorno.

No una riga sul sito, che per altro no xe gnanche tanto agiornado. Ma gnanche fora del centro, Apena visibile un cartelon che scriveva che ogi xe verto el cine e la libreria e zona ristorazione me par.

Bon, mi vojo puntualizar che no son un de quei che vol el centro verto h24, anzi... per mi iera mejo se no i lo fazeva, però ogi me son senti come un mona con quele porte serade! e dir che prima de andar me iero anche tenta de informar!

No go podu far altro che scriverghe una mail de protesta, tanto per romperghe le bale!

Scuseme el sfogo e buone feste a tuti.

Io purtroppo ci vivo 365 giorni con le Torri a 2 metri dalle finestre e ti dico che:

- gli orari di apertura/chiusura di questi gironi di festa erano segnalati da settimane sui manifesti all'interno del centro :aracheroba:

- in ogni caso TUTTI i centri commerciali sono chiusi il 26/12 e la chiusura del centro in data odierna è stata ottenuta solo grazie all'intervento del sindaco e del consiglio comunale che ha "obbligato" il centro a restare chiuso per consentire ai lavoratori di passare 2 giornate di festa coi propri cari...

Detto questo chiudo altrimenti inizio io a imprecare contro le torri :D

Certo Giuli, te ga ragion e te fazo tanti auguri.

Mi son solo che contento per i lavoratori no stame fraintender.

Fato sta che fortunatamente ale Tori ghe vado poco.

E proprio per questo no savevo che le iera chiuse (e no iero l'unico).

Ma perche bisogna dir che el centro xe verto 365 giorni all'anno sette giorni su sette se cusi no xe?.

Ciao

vado controcorente e digo una roba a difesa dele tori stavolta...

le informazioni xè stade dade prima dei giorni de sciopero dei giornai...

mi e mia morosa savevimo...iera chiuso anche ieri le torri...e diria finalmente x chi che lavora dentro.

xè el primo anno che i xè chiusi el 26...anche chi che lavora con quei ritmi che ga un centro commerciale ga dirito de stacar un salto x 2 giorni de festa.

quindi ricapitolando:

l'altra setimana la comunicazion de chiusura i la ga dada sui giornai... :aracheroba:

oggi no se ga leto niente sui giornai ma perchè no i ghe xè.

insoma no ga colpa lori.

Ricapitolando: :D

- giusto che per il primo anno dall'inaugurazione si sia giunti alla chiusura al 26/12

- vero che lo sciopero dei giornali non ha contribuito a informare la gente

- vero anche che uno di solito va a pubblicizzare l'apertura e non la chiusura di un negozio :p

- è palese che il motto "aperti 365 giorni all'anno" sia una presa per i fondelli anche perchè la gente deve capire che si può vivere e divertirsi anche senza Torri :D

:bye:

Ma perchè tignir un centro comercial verto 365gg al anno?

No bastassi convertir un poche de boteghe/latterie che sta serando, e farghe dei minimarket verti 24 su 24, 365 gg al anno (con turni, oviamente :D) come che xe nei paesi anglosassoni?

Te spendi un atimo de piu dela coop ma te ga disponibilità continua. Saria sai dificile de far? Mi personalmente come servizio ala citadinanza me pareria utile.. inveze de gaver el negozio de vestiti e de eletrodomestici verti..che no me par proprio beni de prima necesità.

Beh ma il centro commerciale in se stesso oggi iera verto,miga i ga dito che i negozi del centro commerciale xè verti 365 giorni all'anno,mi son andado là solo per ciaparme la calda ma gavessi scommesso che i negozi iera chiusi (giustamente) quindi secondo mi i ga dito il vero :bye::bye::bye:

mi son contro chi vol verzer i negozi 365 giorni al anno e me da fastidio anche le aperture domenicali dei supermercati... al massimo capiso le 2/3 setimane prima dele feste.. ma dopo tuti ga diritto alla domenica de festa! ecchecavolo... el supermercato no xe un roba indispensabile de prima necessita come crocerossa o pompieri.. piutosto che i tegni tuti verto fin le 21/22 de sera... e via :D

No go podu far altro che scriverghe una mail de protesta, tanto per romperghe le bale!

Scuseme el sfogo e buone feste a tuti.

Già...una bella mail di protesta..perchè no...

Quanto sarebbe diverso il tuo atteggiamento se ci lavorassi tu o la tua ragazza, però, vero?

E scusa lo sfogo e buone feste a te....

neanche mi capiso perchè protestar. Za me par allucinante che alle 10 domenica mattina ghe sia la fila per entrar in coop, ancor de più el giorno de Santo Stefano! Go fatto per un anno la promoter nella coop dell torri e pareva allucinante quanta gente ghe fossi là de domenica! E tanti giorni festivi go rinuncià alla presenza de amici ( o semo partidi più tardi), proprio perchè la coop no podeva far a meno de lori.

Se xè sta el comun a obbligarli, el ga fatto una roba giusta!

Le feste dovessi lavorar veramente solo le robe indispensabile, pompieri, polizia e ospedai!

IO sono per la libera imprenditorialita', se un imprenditore vuole tenere aperto 24H su 24h non vedo perche' nn possa farlo, avra' fatto le sue valutazioni, e deduco che ci lavora sa' delle possibili conseguenze dal punto di vista dell orario.

prendiamo , per esempio il supermercato Zazzeron in via Donadoni, apert 363 gioni su 365 (chiuso solo Pasqua e Natale); i dipendenti che ci lavorano sanno benissimo della politica commerciale e degli orari che il titolare applica....

Se fossi un imprenditore alle persone che verrebebro ai colloqui di lavoro gli avvertirei degli orari e delle apertutre, dopo sta a chi vuole lavorare fare le sue valutazioni.

beh discorso che no sta in pie questo .. xche visto che el lavor no xe e uno no ga la possibilita de sceglier de andar o non andar de zazzeron.. el dator de lavor se approfitta. e questa no xe libera imprenditorialita! lui pensa solo ai sui comodi....

ripeto, se se tratta de servizi de prima necessita son el primo a dir de far.. ma un etto de cotto e un panetton te lo pol anche cior el giorno prima o dopo !!

la gente dovesi boicottar i supermecati aperti la domenica, punto.

son d'accordo. Co fazevo la promoter savevo che spesso me tocava i sabati e le domeniche, ma no iera scelta, o cussì o no lavoravo. No xè che xè tutto sto lavor in giro, soprattutto per certe "categorie" de lavoratori.

FIn pochi anni fa iera za tanto trovar un supermercato verto el mercoledì pomeriggio, figuremose la domenica. Come fazeimo? Viveimo benissimo lo stesso!

Però xè anche tanti che se le domeniche fossi chiusi i centri commerciali el lavor proprio non lo gaveria...a proposito quei che lavora in cinema o in bar o ad esempio al bowling non gà parenti con cui star al 26/12? Xè posti indispensabili? Non me par e pur i xè verti...me par un discorso un poco ipocrita...o se tien TUTTO chiuso oppur tignir chiuse solo certe attività me par una cazzada...

.a proposito quei che lavora in cinema o in bar o ad esempio al bowling non gà parenti con cui star al 26/12? Xè posti indispensabili?

personalmente se el 26/12 fosi seradi cinema bar buling & co no saria un dramma.. ! me dispiasi per chi ghe toca lavorar quei giorni... anche se tanti x becar do lire in piu xe disposto a farlo (e me xe capita anche a mi de farlo qche volta...) ...

e po no so fin quanto sia vero che tegnir + giorni verti = assumer de + .. secomndo mi vol dir solo aumentar i turni pagando uguale i dipendenti e fazendoli lavorar de + ....

cmq stemo andando OT :D magari verzemo una disc a parte ... o forsi xe za :D

Anche mi go visto che iera segnalada la chiusura del centro commerciale per il giorno 26.

Prima de mandar email de protesta te gavesi dovu informarte meio :p:D

comunque un centro commerciale xe ovvio che le domeniche sia verto (anche mi me dispiasi per chi ghe lavora e no me piasesi lavorarghe però xe la sfiga de lavorar in un centro commerciale).

Son d'accordo inveze che i tegni serai almeno per un giorno de festa (e xe poco... iera sta mia povera amica il giorno 24 che lavorava e la iera distrutta e la me diseva che la voleva tanto star con sua fia che ga do anni almeno i giorni de festa.. me diseva che la sta zercando infatti un lavor come commessa fora dal centro commerciale perchè la te bechi de più però te lavori el doppio)

Ma possibile che devi esser un dramma se un centro commerciale xe chiuso un giorno de festa???? No savemo proprio più viver e divertirse senza andar per negozi?????

Della chiusura del centro se saveva già la settimana scorsa. Bastava legger el giornal (prima del sciopero, ma con quel le Torri c'entra poco!!!) e scoltar i telegiornali. No concepisso assolutamente che un devi incazzarse al punto de mandar una mail de protesta solo perchè trova un pochi de negozi chiusi!!!! Che dopo voio veder quanti che comprava quel giorno... saria sta solo un casin de gente che girava senza comprar, oppur cambiava i regali de Nadal, e fazeva solo che confusion. Diria che i lavoratori delle Torri (e ghe ne conosso!!!) ga merita de star a casa per Santo Stefano.

Riguardo al discorso generale sulle aperture domenicali: spesso xe vero, el commerciante fa i suoi calcoli e capissi che ghe convien tenir verto. Allora (in teoria) organizza i suoi dipendenti in turni, in modo che non i devi lavorar tutti tutte le domeniche, oppur ciol gente con contratto weekend che ghe servi de lavorar e se rassegna a lavorar tutte le domeniche. Altre volte, invece, se tien verto no se sa neanche perchè. E te lo digo con cognizion de causa, perchè go fatto la commessa weekend per 4 anni all'Upim e la domenica, dicembre escluso, se vardavimo in tei occi e disfavimo tre volte le maie per dopo ripiegarle per impegnar el tempo. In tutto el giorno sì e no dieci clienti, che cioleva solo un per de collant o un shampoo, con un guadagno che no coverzeva neanche le paghe e la luce. Gaveva senso tignir verto, secondo voi????

Uhm, mi credo che Lele no ghe freghi sai che el centro sia verto domeniche o festività. Credo ghe gabi dado fastidio el fatto che sul sito (e non) i disi una balla e cioè che Le Torri xe verte 365 all'anno. Xe pubblicità ingannevole! No credo che no'l possi viver senza Torri.

Per quanto me riguarda, ghe vado pochissimo e de sicuro no go problemi se no xe verto el giorno de Nadal o Pasqua o Capodanno. Meio per i lavoratori se xe serado (go mia sorella che ghe lavora dentro!). Certo xe che se te disi apertura 365 o te la rispetti o te cambi pubblicità :)

confermo! tanto più che da qualche tempo, con le ultime disposizioni, le domeniche sono pagate come un giorno qualsiasi...

Ecco, xe questo el problema...se lavorar de domenica diventa una prassi, no vien nianche più considerà come straordinario festivo...e questo no va ben.

Comunque in linea de massima mi son sempre per la liberalizzazion dei orari. Se son paron de un negozio, no vedo perchè no posso tenir verto quando voio! I dovesi far delle leggi apposite per consentirghe al dipendente de poder sceglier se far o meno straordinari oltre un certo limite, e comunque pagadi in straordinario.

Ma me par obsoleti tutti sti discorsi sull'intoccabilità delle feste e dei ponti. Semo el paese col maggior numero de ponti-pontisini, santi-santini ecc.....dopo però no stemo lamentarse se in Svizzera o in Germania la gente xe più ricca! Capiso el valor del tempo libero, ma se lavoro de meno xe normale e giusto che guadagno meno. No se pol star con un piede in 2 scarpe.

Ok, mi no gavesi mai protesta per la chiusura delle torri, tanto no ghe vado mai e no le reputo indispensabili. Però volè metter la comodità, in generale, de aver un supermercato verto (magari a turno) sempre?

Fin a tempi non troppo remoti se uno al sabato sera se acorzeva de aver fini la carta igienica, cosa fazeva? O no andava de corpo fin martedi, oppur ghe tocava sonarghe la campanella ai vicini!!!

Nel medioevo semo altrochè...

P.S. In america te pol andar a comprar lavatrici nei mega-store anche alle 4 de mattina...sarà anche esagerato, ma tra le 2 esagerazioni preferiso de sicuro la loro.

I dovesi far delle leggi apposite per consentirghe al dipendente de poder sceglier se far o meno straordinari oltre un certo limite, e comunque pagadi in straordinario

la legge disi che el dator de lavor te devi domandar SE te son disposo a far straordinario e el straordinario, a seconda dei livei contratuali, vien pagado in piu'. El problema xe che se un te disi "te vol far straodrinario?" e ti et disi de no.. e dopo te se trovi i turni assurdi o te vien penaliza'.. te capira che questa no xe scelta...

Ma me par obsoleti tutti sti discorsi sull'intoccabilità delle feste e dei ponti. Semo el paese col maggior numero de ponti-pontisini, santi-santini ecc.....dopo però no stemo lamentarse se in Svizzera o in Germania la gente xe più ricca

in germania i ga piu feste/ferie de noi, le paghe xe piu alte e le feste religiose i le mantien (infatti verso maggio/giugno za comincia a calarse i tedeschi a grado e lignano . .no?)... semo noi che semo el terzo mondo!

A mi sti discorsi no me par per niente obsoleti anzi saria de darghe un taio ai negozi verti 365 giorni all anno! Se dopo el paron de un negozio vol tenir verto ma ghe lavora solo lui dentro, libero de farlo. ma se te ga dipendenti no lo trovo giusto.

Credo ghe gabi dado fastidio el fatto che sul sito (e non) i disi una balla e cioè che Le Torri xe verte 365 all'anno. Xe pubblicità ingannevole!

In realtà no... perchè el centro commerciale xe verto sempre. La zona ristorazion anche. I parcheggi anche. Quindi no xe pubblicità ingannevole in senso stretto... xe "furbizia comunicativa" :D