Vai al contenuto

Le portiere dell'auto


  

21 utenti hanno votato

  1. 1. Come tenì le portiere dell'auto quando se in movimento?

    • Sbloccate
      15
    • Sempre chiuse
      2
    • Non me son mai posto el problema
      2
    • Bu
      1
    • Altro
      1


Messaggi raccomandati

Mi personalmente quando son in auto go la tendenza a chiuder internamente le portiere. Xe un'abitudine che go ciapado da un poco de tempo perchè go come la sensazione de disagio a saver che qualchedun podesi ciaparme e verzerme la portiera co son mi al volante.....sarà stado magari per qualche notizia dal tg che me ga fatto ciapar questa abitudine.

Voi invece?ve se mai posti el problema?

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

go votado sempre chiuse, che xe la mia intenzion, ma non son sicura che fazo sempre. Lo fazzo presempio se go la borsetta pozada sul sedil vizin, che i me diseva che in estate i verzeva e ciapava.. ma no savessi dir veramente se lo fazzo automaticamente, come che metto la cinturta de sicurezza e gnanca no me inacorzo, o lasso verto e no ghe penso..

Link al commento
Condividi su altri siti

sbloccade..... preferiso perchè in caso de incidente (tochemo ferro :D) xe più facile verzerle ...

se inveze son ferma in qualche posto losco a spetar qualcun preferiso serarle (ah siccome xe da giugno che no guido l'auto parlo da passeggero :D)

Dopo te me spieghi el posto losco.....e chi te speti in quei posti!!!!

A parte questo per motivi de sicurezza sempre verto....go sempre el terror che se faxo un incidente me se blocchi la portiera perchè ormai la maggior parte dei auto ga chiusura elettronica....o almeno la mia :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi de solito no speto gente in posti loschi quindi diria verte...

anzi sempre verte...

a volte me la dimentico posteggiada in strada con le portiere verte :lol::lol::lol:

Muli se tutti invitadi a far un giro con l'auto de BT .....co se dimentica verte le portiere ve faxo un fischio :D

....naturalmente ghe chiederemo el permesso co tornemo con el serbatoio svodo :p

Me raccomando lasa una cinquina de pinte fresche in bagagliaio :DDDD ...se sa che co se viaggia se ga sempre tanta sede :petesoni:

Naturalmente scherzo.....ricordite le portiere co te lassi l'auto in parcheggio :baston: ....anche se predico ben e razzolo mal :D:D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×