Jump to content

Il giradischi


miguelsonmi

Recommended Posts

Quanti di noi hanno vecchi LP? Tanti credo, del resto se ne è già parlato.

A prescindere dal piacere o meno nell'ascoltarli nella loro forma originale, il mio interesse sta nel riversarli, un po' alla volta, su CD, sia per recuperare album alcuni dei quali forse introvabili, sia per la comodità di archiviazione e di ascolto.

Il problema è... che mi si è rotta la puntina. :oops:

Cosa costa una puntina? Poco, ma il difficle è trovarla. Ho cercato su internet e... nulla.

Si tratta di un giradisci nemmeno tanto male, anche se non costava tanto, un Technics SL-QL15, tangenziale, a trazione diretta e al quarzo.

A questo punto non so cosa fare. Qualcuno può darmi un consiglio, anche con cosa eventualmente sostituirlo se non si trova la puntina, considerando che deve essere collegato all'impianto hi-fi o al pc (o a tutti e due). Se si può dire, anche dove acquistarlo. Qualsiasi suggerimento sarà il benvenuto. (non avrei intenzione di spendere capitali)

Link to comment
Share on other sites

ebay, provado?

Ottimo consiglio!

Go trovado le testine su ebay (in Germania). Go ordinado e deso speto le istruzioni per pagar (mama mia, xe tuto in tedesco e no xe che capiso sai, ma in qualche modo me rangio :p ).

Grazie anche a Mula Alabardata, ma se rivo a becar le testine xe meio che ricomprar un novo giradischi (sempre che tuto dopo funzioni).

Edited by miguelsonmi
Link to comment
Share on other sites

Te consiglio una rivista per ste robe: L'Annuario del suono. Xe una panoramica de tutti i componenti dell'impianto stereo con tanto de prezzi! (Anche se i prezzi reali xe in genere più bassini).

Te trovi de tutto, anceh componenti separati per giradischi, puntine, bracci, meccanica :) Poi se non ricordo mal xe anche el nome dell'importator, quindi incrociando quei dati con Google....te trovi de tutto :D

Mio papà ga ciolto in rete una testina Pickering per el suo vecio giradischi Luxman, ma deso no me ricordo el sito...sorry.

Comunque se trova , tranquillo. E considerando che ormai i giradischi xe cimeli (purtroppo), te pol trovar pezzi de altissima qualità per un bianco e un nero :D

Link to comment
Share on other sites

anche a mia mamma ghe se gaveva guasta el giradischi vecio (ma lo ga salva ... xe proprio un toco de antiquariato el suo...) e gavemo compra un novo ma veramente per pochi soldi... sui 170 euro circa... e xe minuscolo rispetto a quel che la gaveva prima...

unico problema... bisogna star attenti co se compra el stereo novo perchè non tutti ga l'attacco AUX ... infatti gavemo dovu tenirse el stereo vecio per scoltar i LP e el novo per scoltar CD (che sul vecio non funzia più :wacko: )

Link to comment
Share on other sites

bisogna star attenti co se compra el stereo novo perchè non tutti ga l'attacco AUX

Attenzion che el giradischi se taca sull'ampli (o pre-ampli) nell'apposito ingresso "phono". Ga una preamplificazion più forte perchè el segnal xe più debole. Infatti guai a invertir e meter per esempio un lettor cd sul phono.....te rischi el botto :D

Link to comment
Share on other sites

Attenzion che el giradischi se taca sull'ampli (o pre-ampli) nell'apposito ingresso "phono". Ga una preamplificazion più forte perchè el segnal xe più debole. Infatti guai a invertir e meter per esempio un lettor cd sul phono.....te rischi el botto :D

Non sempre, eh. Il mio è uno schifosissimo Aiwa da centomila lire, ma fabbricato a fine '90 e preamplificato per attaccarlo sull'ingresso normale.

Link to comment
Share on other sites

De quel che so dovesi dipender dala testina. Se xe de tipo MM (magnete mobile) i xe preamplificadi, altrimenti se xe MC (bobina mobile) no.

Go zercado un atimo e, sula solita Wikipedia, se trova ogni spiegazion a proposito:

http://it.wikipedia.org/wiki/Giradischi

A proposito de aparechi veci, gavevo un letor CD Luxman valvolare, una favola!! (el gaveva proprio la valvola in bela esposizion). Un suono caldo, pieno. Bon, un giorno me se guasta (guasto mecanico). Lo porto a riparar in un laboratorio vizin ala stazion, spendo no poco, ma i lo ripara artigianalmente. Dopo un poco se guasta de novo. De novo a riparar e cusì via. Ala fine vien fora che i gavesi dovudo ordinar un toco (ma perché no i lo ga fato subito?). Altri costi, me gavesi costado più de comprar un novo letor de quei boni. Go rinunciado e lo go regalado a un amico. Ma i tentativi de ripararlo de chi lo ga ciolto xe stadi pure inutili. Un vero pecà, credo che letori cusì no se li trovi più.

Edited by miguelsonmi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×