dido76 Inviato 19 Gennaio 2007 Segnala Inviato 19 Gennaio 2007 Qualchedun dei forumisti ga un videoproietor?Come se trova?Mi me sta stuzigando da sai tempo de ciormene uno da meter in sogiorno e go trovado questo EPSON TW20 a bon prezo (500€ che x un vpr xè ottimo). xè cmq dei bei soldini e me piaseria saver se gave qualcosa de simile come xè el "cinema in casa" Cita
arska Inviato 19 Gennaio 2007 Segnala Inviato 19 Gennaio 2007 in fameia gavevimo, ma circa 10 anni fa un NEC go dei otimi ricordi, ma val la pena solo se te ga satellite (anche gratis) o una bona copertura col digital terestre. Col analogico se tendi a veder un poco sfocado .. cmq varda la risoluzion.. me par bassina. Purtropo se te lo vol sfrutar in piena te convien gaverlo a risoluzion el + alta possibile, specialmente perchè in quel caso vardarse HD-DVD o Bluray poderà gaver un senso.. e dovessi gaver anca l'entrata HDMI. questo http://www.eplaza.it/Shop/Product.asp?IdSos=LGVVV001 podessi restar valido per tanto.. e xe un bon investimento. fine dei consigli tecnologici. consigli "umani": - se te ga 500€ e xe quei e basta, ciolte pur sto proietor che (per mi oviamente) xe sai meio come esperienza del 90% dei televisori che costa da 2 volte tanto in su. - se te vol cior el toco "vardando avanti", al contrario dei ultimi mesi finalmente pol gaver senso spender che i prezi se ga sbasado, quindi risparmiar In qualsiasi caso per mi con una TV normal no xe paragon (a meno che no parlemo de retroproiezion, ma là i costi lievita "un fiatin") Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.