Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Qualchedun dei forumisti ga un videoproietor?Come se trova?Mi me sta stuzigando da sai tempo de ciormene uno da meter in sogiorno e go trovado questo EPSON TW20 a bon prezo (500€ che x un vpr xè ottimo). xè cmq dei bei soldini e me piaseria saver se gave qualcosa de simile come xè el "cinema in casa" :DDDD

Inviato

in fameia gavevimo, ma circa 10 anni fa un NEC :D go dei otimi ricordi, ma val la pena solo se te ga satellite (anche gratis) o una bona copertura col digital terestre. Col analogico se tendi a veder un poco sfocado ..

cmq varda la risoluzion.. me par bassina. Purtropo se te lo vol sfrutar in piena te convien gaverlo a risoluzion el + alta possibile, specialmente perchè in quel caso vardarse HD-DVD o Bluray poderà gaver un senso.. e dovessi gaver anca l'entrata HDMI.

questo

http://www.eplaza.it/Shop/Product.asp?IdSos=LGVVV001

podessi restar valido per tanto.. e xe un bon investimento.

fine dei consigli tecnologici.

consigli "umani":

- se te ga 500€ e xe quei e basta, ciolte pur sto proietor che (per mi oviamente) xe sai meio come esperienza del 90% dei televisori che costa da 2 volte tanto in su.

- se te vol cior el toco "vardando avanti", al contrario dei ultimi mesi finalmente pol gaver senso spender che i prezi se ga sbasado, quindi risparmiar :)

In qualsiasi caso per mi con una TV normal no xe paragon (a meno che no parlemo de retroproiezion, ma là i costi lievita "un fiatin")

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro