Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oggi ricevo un email da una certa Cristina che non conoso. In questo email sta Cristina me disi:

Il video del mio capodanno,

indovina chi e' la persona che mi sta a fianco?

Ciao...

Incuriosido fazo una ricerca con Google e scopro che el dominio del email xe una impresa de Muggia e scopro che esisti una dipendente della contabilità (grazie ancora Google) con nome e cognome uguali a quei nel email (go trovà anche el numero del telefono del uficio). A sto punto me imagino che sia qualche conoscente che me manda un video simpatico. Stago per verzer ma provo ancora a far una ricerca visto che no conosevo l'estension asx.

Guardé un po cosa go trovà e leggé el commento de Diego.....

http://exploit.blogosfere.it/2006/12/il-vi...un-malware.html

A questo punto me domando se Cristina xe una vittima, se qualchidun ghe ga clonado l'indirizzo opur se xe ela che se diverti co'ste monade. Quasi quasi la ciamo!

Comunque se ricevè el messaggio con titolo "filmato capodanno" NO STE' SCARIGAR EL CODEC!!!

Bah! Ma sta gente no ga niente de meio de far??

Posted

asx di per sè xe un formato de video in streaming dela microsoft.. E xe sai sbusabile, cmq se questa no te la ga mai vista, perchè fidarse? :)

Posted

a mi xe riva una mail de una certa Elsa MORUZZI! hihih.. ma iera solo pubblicità.. peraltro rivolta ad un pubblico maschile quindi non go nemmeno idea del perche sia rivada a mi. che gente..!! :wacko:

scuseme se magari son andada off topic :unsure: ...

Posted

Mai che me rivassi a mi un mail da MORUZZI :lol::wub: Che dio dassi :D

Mi, per default, se no so da chi me riva la mail neanche verzo (o cmq guardo prima l'oggetto se xe qualcossa che me pol riguardar) se no lancio in scovazze e via (sperando che no sia niente de importante :unsure: )

  • 3 weeks later...
Guest Nostradamus
Posted

Ciao a tutti....beh, Cristina è una mia collega e posso confermarvi che è rimasta vittima come voi di questa mail che le è arrivata.....Non sono riuscito a fermarla ed ha scaricato l'allegato....purtroppo......questo exploit si diffonde attraverso la lista di contatti da mail a mail come avrete capito....Rispondo quindi per prendere le sue difese in quanto ci è cascata per ingenuità :-)

CIAO CIAO!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×