Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

Ve posto alcune foto de alcuni vestiti che go fatto per carneval i anni scorsi...

questo xe el mio dell'altro anno, doveva esser inizialmente ballerina de cancan poi xe diventa ballerina del saloon :D

1020117sw1.jpg

mi da indiana tre anni fa

elindianalm0.jpg

sergio da indian (manca le piume in testa ... rendeva sai de più con le piume :D)

sergindianor9.jpg

sergio pirata... ghe manca la parrucca :D due anni fa

sergiodrittone9.jpg

nsf da Elvis l'altro anno

1020080cl4.jpg

mi da strega ... quattro anni fa...

elyridrittagj8.jpg

e no ste becar paura... primo pian .... xe per farve veder i guanti che sai me piasi come i xe vegnudi :D

1009208uz7.jpg

ringrazio Tifone che xe sta cussi cocolo da ruotarme ste foto :D:bacini:

poi ve posterò anche quelle dei vestiti de sto anno :D

Modificato da molly
Inviato

Gavevo za intenzion de verzer questa discussion, per metter le mie foto de quando iero picia.. ma no gavevo voia de zercarle e scannerizzarle :D

Ma siccome molly ga postado le sue... beh.. iniziemo coi suoi de vestiti in attesa dei altri! :D

:bye:

Inviato (modificato)

Per problemi tecnici non son in grado ancora de spostar questo ultimo post de molly nella nova discussion.. ma appena rivo lo farò :D

:bye:

Post de molly spostado.

Modificato da iaga
Inviato

E alora ve metto una mia de quasi una ventina de anni fa: ma xe uno dei costumi che me go divertido de più: gavevimo fato una festa in casa de amici, col tema "Il favoloso mondo del cinema" e mi con un amico gavemo deciso de far I dieci comandamenti: mi iero Mosè e lu el Faraone:

dscf2833oq3.jpg

Inviato

el mio preferito resta quel de @nsf :D

certo che, quando l'anno scorso se ga presentà cussì in palazzetto, no podevo più de rider :crylol:

:amicici::D

Speta de veder quel da Don Vito Corleone de quest'anno!!

Cmq sabato girando per Muja go gradido

- un mulo gaveva un bellissimo vestito da Pennywise (IT de S. King)

- 2 muli iera vestidi da tetta, e girava sottobrazo tutto el tempo

- e un vestido da Jason (venerdì 13) con un coltellaz in man che girava zigando come un matto

me gavessi piasso veder uno (avvistado da amici) che girava con un baston nelle vesti del Dott. House hahahaha

Inviato

mi sabato a muggia go visto un doctor house...o almeno e se spacciava per doctor hause...ma nn iera un granchè!

Invece le tette le go viste anche mi..anche se go visto una compagnia de un sei de lori... i iera sai originali... te podevi ciuciarghe el capezzolo e te vigniva fora vin! fantastici :ave:

:vino:

Inviato

quei a tetta li go visti in tre :D assurdi :p ..

Cmq sto sabato, me par mi o iera sai de meno gente che i anni scorsi?? Speremo meio per martedi, ah.

Inviato (modificato)

Cmq sto sabato, me par mi o iera sai de meno gente che i anni scorsi?? Speremo meio per martedi, ah.

anche a mi me pareva....l'altr'anno iera più gente a ocio... :ehsi:

Modificato da davidin
Inviato

anche mi me sembrava strano che in certi tochi delle viuzze de muja se rivava camminar tranquillamente... comunque meno mal.. za cussi in alcuni tochi me veniva mal a sburtarme tipo sardina :D

Inviato

me gavessi piasso veder uno (avvistado da amici) che girava con un baston nelle vesti del Dott. House hahahaha

Beccado ieri sera al BeeFed!!! Spettacolare, appena lo go visto go comincià a zigar "Ara ara el Dr. House" e lui se avvicina el tira fora dalla scarsela un contenitor de pirule e me cazza in man la "medicina"... troppa roba! :foracolcul:

Avvistado anche el sindaco Di Piazza con tanto de fascia tricolore, più volte a capo del solito trenin sulle note de Pepepepepepepepepep :bandieraalabarda::bandieraalabarda:

Inviato

mi martedì sera son passa a muja con la morosa (che gaveva decisamente + voia de pasar a muja de mi---anche x veder due sue compagne de univ).

no se gavemo vestido de carneval...mi xkè pioveva e no gavevo freskeza,titti inveze xkè,con el fato de dover ciapar l'autobus verso muja causa bloko strade, el vestito de oveto kinder iera scomodo.

cmq qualche vestito cocolo lo gavemo visto :D :

in primis gavemo visto dr.house che evidentemente dopo xè anda al befed,dopo gavemo visto la tetta alcolica,mi go visto un spermatozoo...menzion d'onore secondo mi a un che girava vestido da gesù con una crose con scrito de sora "INRIospo", blasfemo? ma la scrita iera tropa roba :ave: .

e deso credo che questo sia sta el costume + spettacolare(in realtà i girava in 2): un vestido da Hannibal Lecter blocado su un trespolo e portado in giro da un vestido de polizioto :ave::ave::ave:

PS: nei altri giorni in giro x city mi iero vestido da rasta e titti da oveto kinder.

a muja avvistadi :search: e saludadi :bye: trert e signora e cazzaballe

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro