Jump to content

Recommended Posts

Posted

Apro un post per quel fenomeno che xe Alessandro Parisi, che tanto ne ga fatto sognar quando iera in alabardato e che per la prima volta nella sua vita a Messina podarà vestir la maia azzurra della Nazionale.

Rivardavo su Tele4 i suoi gol, quel de Busto da centrocampo, quei su punizion a Mestre, a la Spezia....

GRANDE ALESSANDRO :ave::ave:

Posted

EL SE LO MERITA! el xè sta un GRANDE per l'Unione, el xè un GRANDE a Messina e sarà altrettanto GRANDE in Nazionale! Son contentissima per lui!

Me dispiasi solo che non gioghi più con noi!

Posted

SCENDE PARISI SULLA FASCIA LATERAL METTE NEL MEZZO UN BELLISSIMO PALLON ARRIVA .........................................................che ricordi stupendi se merita la convocazion in nazionale e una bellissima carriera xe un ragazzo che non se ga mai dimentica de trieste la città dove lo ga lancia nel calcio che conta onore al merito PARISI sei un grande e non dimenticheremo mai quel che te ga fatto per LA TRIESTINA

AVANTI UNIONE AVANTI UNIONE :ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave::ave:

Posted

Ieri sera Parisi ga zogado un tempo, non brillando troppo (sicuramente l'emozione della prima volta in maia azzurra lo ga condizionado).

Speremo de rivederlo anche in impegni ufficiali che non sia solo amichevoli :)

:bye:

Posted

Gavevo provado a scriver...ma no funzionava...anche se in ritardo una roba la voio dir anche mi:

El se merita tanto de esser stado convocado...El xè un grande giogador e un mulo coccolissimo e umile (penso lo sia ancora!)...

Go letto che nol ga brillado... beh... penso sia anche normale... pol succeder... se rifarà sicuramente o almeno spero che el gabbi ancora possibilità!