Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gimp xe otimo per zogarse con le foto!

Xe gratis, open source, e veramente bon per iniziar. Però no lo uso con la tavoleta (Wacom Graphire bluetooth)

Con quela xe otimi Painter (Spetacolo!)

http://www.corel.com/servlet/Satellite/it/...t/1166553885783

Illustrator, per disegni vetoriali

http://it.wikipedia.org/wiki/Adobe_Illustrator

Photoshop per ritocchi/efeti

http://it.wikipedia.org/wiki/Adobe_Photoshop

Posted

mi con photoshop uso molto la wacom.. me trovo sai ben e fazo robe che no se pol imaginar de far con el mouse.. (per tante anltre robe però xep iù comodo el mouse)

la tavoleta usandola come mouse te la pol doprar ovunque, qualsiasi programma.. mentre no so se gimp riva a emular la pression della penna in modo da gaver (almeno con la mia) 1024 spessori diversi a seconda della pression sula tavoleta.

altra roba che te pol impostar con la tavoleta xe che anzichè cambiar lo spessor del pennel co te struchi, te cambi l'opacità per far effetto sfumato.. molto bel :)

quale te volevi cior?

Posted

no so se gabi sai senso cior quele straeconomiche, veramente... za la graphire me par plasticosa, la volito xe sul inutile andante... se no te ga de gaver sensori de pression validi xe veramente inutile, tanto val disegnar col mouse..

Posted

mi go la graphire e me trovo ben.. costa 99euri da mw e xe ottima..

la ga un sensor grande come un A6 e no la me ga dado mai problemi..

la volito no so, no conosso.. mi te parlo ben dela mia :D

Posted

eh ou.. ma x quel prezo.. cmq me xe sai comoda in a6 xke no la ocupa sai spazio e te la pol tignirr sempre colegada.. se gavesi un a4 penso no dopreria mai..

ti invece quala te ga?

Posted (edited)

ma te ga questa ti???

par figa.. anche se a batterie :( mi zercavo una cmq che no gabi el mouse che no me servi.. xke essendo mancin uso entrambi contemporaneamente.. penna e mouse

Edited by trert
Posted

no xe a baterie, te la coleghi ala corente e co te la usi te la stachi.

El maus xe un toco de plastica con un sensor, ga costi minimi...

• 2 months later...
Posted

alora te scrivo la mia esperienza:

sn andado dal mio negoziante de fiducia per cior una tavoletta grafica e me ga consigliado le trust che costa poco e ga dimensioni superiori de superficie rispetto alle wacom + o - a partià de prezzo. mi sn sempre rimasto dubbioso sulla qualità delle trust ma me sn lasado inzinganar perchè el me ga dito che le va benon...

per la precision go ciolto questa formato A4:

http://www.trust.com/products/default.aspx...&item=12579

morale dopo 1 settimana ghe la go portada indrio perchè gaveva + problemi che altro (cliccava da sola a ca**o, stando fermi se moveva,ecc...), alchè visto che lo conoso ghe go dito de ordinarme una wacom perchè delle trust nn ghe ne vojo saver

Alora iero indeciso tra la graphire 4 e la Bamboo.

Mi me sn ciolto la bamboo http://www.wacom-europe.com/bamboo/?lang=it

me trovo benon e ga tutta un'altra sensibilità rispetto a quella caccehetta della trust. xe un altro mondo. speso circa 90€ se nn me ricordo mal contro i 70€ della trust.

Go oprtado per questa perchè mi fazo solo fotoritocco e nn go bisogno de metter foi sotto al piano della tavoletta da ricalcar però credo che la graphire 4 (da quel che go sentido da amici che la ga) vadi benon uguale.

ciao ciao

Posted

si in effetti la graphire ga la possibilità de meter foi.. però su un a6 (come go mi) no servi granchè.. infati mi go ritaiado una foto e la go tacada solo per personalizarla :p:D

dolby.. che dimensioni ga la tua?

Posted (edited)

si in effetti la graphire ga la possibilità de meter foi.. però su un a6 (come go mi) no servi granchè.. infati mi go ritaiado una foto e la go tacada solo per personalizarla :p:D

dolby.. che dimensioni ga la tua?

pena misurada:

area attiva 155x100mm

mi nn sento la necessita de gaver una + grande anche perchè me piasi zoommar e andar + in dettaglio per lavori de fino quindi xe ottima.

e poi disemolo son pigro moverse su un a4 xe longa.... :p

ciao

Edited by DoLbY
Posted

155x10????

cmq concordo che a meno che no te gabi schermi enormmi la A4 no xe sai utile.. mi continuo a sognarme una Intuos.. sigh.

Posted

155x10????

cmq concordo che a meno che no te gabi schermi enormmi la A4 no xe sai utile.. mi continuo a sognarme una Intuos.. sigh.

eh bon go sbaiado 155x100mm dei dei suvvia... non stemo far i puntigliosi :p

Posted

quanti soldi? :D

scuseme el ritardo ma nn me riva i messaggi de notifica :D

comunque pensavo de spender sui 70-80 euro al massimo.. iero tentà de cior la trust per i sui 44 euro, ma allora go fatto ben a lasar perder :daghe:

la bamboo xe strafiga anche come linea! :p