Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

come segnalado su Bora.la,

http://bora.la/2007/05/20/pepi-sciavo-sul-new-york-times/

Ghe xe un articolo su Trieste e el buffet da Pepi sul sito del New York Times!

http://travel.nytimes.com/2007/05/20/trave...70&emc=eta1

La Scheda su Pepi

http://travel.nytimes.com/travel/guides/eu...=nyt-classifier

citazioni:

"Trieste is widely considered a town barely worth visiting. I don't get it. With the central square and a broad canal right on the Adriatic, the eclectic architecture(ma anche no, ndA), the converging cultures ... O.K., it's not Venice, but neither is it Bridgeport."

"Despite its name, Pepi is not an Italian restaurant, until you remember that the word “Italian” doesn't mean much here."

"When we ran out of kren, a server hurried over to grate some more over the top of everything. Never have I enjoyed meat more, and never will I listen to anyone badmouth Trieste again."

Spetacolar. Storico :D

Inviato (modificato)

Sempre da quel link:

Trieste’s roots are far more entwined with those of Middle Europe than those of Rome, which is perfectly evident in the steaming plates of fresh and cured pork, the pretzel-like breads — some covered in caraway or poppy seeds — and the beer.

Solo i americani podeva scriver ste robe.....come se qua magnasimo solo quel ogni giorno. E tutti i ristoranti de pese da Muggia fin Canovella? Cucina mediterranea diria, anche questa xe tradizionale de Vienna e Budapest? E le insalate? E i vini tipici locali che xe totalmente diversi da quei ungheresi (vedi diatriba Tocai-Tokaj)? E poi la birra...la birra??? Le birrerie se le trova in tutta europa, xe uno standard come el Mc Donald. Boh...

Modificato da Stefano79
Inviato

Solo i americani podeva scriver ste robe.....come se qua magnasimo solo quel ogni giorno. E tutti i ristoranti de pese da Muggia fin Canovella? Cucina mediterranea diria, anche questa xe tradizionale de Vienna e Budapest? E le insalate? E i vini tipici locali che xe totalmente diversi da quei ungheresi (vedi diatriba Tocai-Tokaj)? E poi la birra...la birra??? Le birrerie se le trova in tutta europa, xe uno standard come el Mc Donald. Boh...

La gente magna quel che ga :D In una città de mar come no te vol magnar pese?

Per quanto riguarda i vini tipici locali no xe sicuro el Tocai de Trieste, semmai Teran, Malvasia, Refosco e Vitovska :D

La birra a Trieste xe de casa me par e fa parte dell'influenza mitteleuropea, no sicuro italiana :D

Fabbriche de birra a Trieste? Dal 1820 al 1920 circa la Adria, e dal 1865 circa la Dreher :D

Pepi s'ciavo xe la da oltre 100 anni, McDonald's no c'entra un tubo :D

Ma andemo OT :D

Inviato

ma si infati, no vedo come se posi negar l'evidenza.

Dopo, che in un porto del mediterraneo ghe sia anca magnar mediteraneo.. beh, ovio a dir poco. Dovesimo magnar renna?

Per mi el bel de trieste xe che te trovi el meio del magnar talian e el meio de quel continental :D buta via!

Inviato

e deso dopo Pepi volemo un bel servizio su l'osmiza de Contovel sul giornal americano "Life"...

ghe conto ssai :p:D

Inviato (modificato)

La gente magna quel che ga In una città de mar come no te vol magnar pese?

Ok, ma mi vardo quel che magno de solito a casa mia. Seguo molto de più la dieta mediterranea che non quela mitteleuropea che ga soltanto crauti, kren e porzina e poco altro. Se magnasi prevalentemente quel gaveria el fegato in man. Magno tanta pasta (cusina italiana), tanta insalata condida alla mediterranea, quindi senza le creme sul fondo come in Austria , pese (mediterranea), pizza (italianissima).....e ogni tanto, certo, qualche panin de porzina in giro per città :D E cusì penso che fazi la maggior parte dei triestini.....quindi dir che le nostre "radici" xe più mitteleuropee solo perchè magnemo anche quel, me par quantomeno riduttivo (forsi i lo ga scritto perchè i panini de carne xe l'alimento che se avvicina de più ai loro hamburger e lori no riva concepir un piatto più elaborato de un panin :D )

Per quanto riguarda i vini tipici locali no xe sicuro el Tocai de Trieste, semmai Teran, Malvasia, Refosco e Vitovska

Ok, el Tocai xe furlan, ma xe largamente diffuso anche qua. Poi el Teran xe tipico del Carso e conosudo za dai Romani, quando Austria e Mitteleuropa nianche no esisteva :D Refosco più o meno anche, xe refoschi friulani, carsolini e istriani. El Malvasia xe diffuso in tutta l'area del Mediterraneo, con le sue sfumadure diverse, e xe de origini elleniche :D

Ma andemo OT

Commento la correttezza dell'articolo del Ny Times, penso che sia IT :D

Per mi el bel de trieste xe che te trovi el meio del magnar talian e el meio de quel continental buta via!

Ecco, su questo son sicuramente d'accordo :D

Modificato da Stefano79
Inviato

Ok, ma mi vardo quel che magno de solito a casa mia. [...] E cusì penso che fazi la maggior parte dei triestini.....quindi dir che le nostre "radici" xe più mitteleuropee solo perchè magnemo anche quel, me par quantomeno riduttivo (forsi i lo ga scritto perchè i panini de carne xe l'alimento che se avvicina de più ai loro hamburger e lori no riva concepir un piatto più elaborato de un panin )

Apunto casa tua :D A parte i scherzi...

Nisun ga dito che a Trieste nisun magna "italian" o "mediterraneo". Ma semplicemente che xe una grande influenza mitteleuropea. La cusina Triestina ga indubbiamente raccolto piatti da diverse tradizioni, ma sempre sulla base de quel che xe disponibile... semo cità de mar e xe naturale che sia pese (che mi magno poco, ma no vol dir che a Trieste se ne magna poco - no poso basarme su quel che sucedi a casa mia :D).

Pastasuta se ga sempre magna' e sempre se magnerà, cusì come i capuzi con le viena e le cragno.

Xe za una discusion sulle ricette triestine, non so se sia una sulla cusina tipica piu' in generale, ma me par de no.

Ma se te ciol un bel libro serio de ricette triestine voio veder se te pol dir con sicurezza che xe prevalentemente italiana come tipo de cusina.

Vara la jota, la ga dentro capuzi no? E xe piatto tipico. El kren de dove vien? Le viena perchè se ciama viena?

Ovvio che xe anche pastasuta, salata, patate, pese. :D

In effetti le radici xe piu' mitteleuropee anche per altri motivi oltre che per la cusina :D

• 5 mesi dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro