bronza coverta Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Visto che per el mio compleanno no iero ancora iscrito a 'sto forum e i auguri no me li ga fati nesun, me fazo i auguri solo perche' son diventa' Frequentatore incallito Che figo ara......fin ieri iero un nullafacente..... Auguri Bronza! Cita
cucciolina Inviato 11 Agosto 2007 Segnala Inviato 11 Agosto 2007 Complimenti e bon proseguimento, cara Bronza Spero che te se sia trovado ben qua con noi Con l'occasion te digo che xe sai bela la tua firma :D Cita
bronza coverta Inviato 12 Agosto 2007 Autore Segnala Inviato 12 Agosto 2007 Grazie muli, se assai cocoli...... e devo dir che piu' che legio sti vari post, piu me piasi... insomma .....me ciapa de bruto...... ...e me diverti anche....... bon e adesso avanti a postar altra roba......speremo interessante o ridicola.... che devo andar su' de livel..... Cita
Renè Inviato 13 Agosto 2007 Segnala Inviato 13 Agosto 2007 Caro Bronza te ga ragion chi no ga post no ga remision Cita
cucciolina Inviato 27 Giugno 2008 Segnala Inviato 27 Giugno 2008 (modificato) Sto anno no te scampi e te se ciaperà una scariga de auguri da tutti...per primi i miei Miliardi de auguroni Bronzetta bellissima Modificato 27 Giugno 2008 da cucciolina Cita
Kimy Inviato 27 Giugno 2008 Segnala Inviato 27 Giugno 2008 Auguri mulon... non sta bever troppo me raccomando, seno chi vigila su Trieste... Cita
SandroWeb Inviato 27 Giugno 2008 Segnala Inviato 27 Giugno 2008 Spero che, dopo i festeggiamenti de ieri sera, no te sia andado a lavorar completamente ulmo Auguri bronzetta! Cita
bronza coverta Inviato 28 Giugno 2008 Autore Segnala Inviato 28 Giugno 2008 Grazie muli! Che emossssione el mio primo comple nel SDS....... Veramente se tutti troppissimo coccoli!!! Grazie ragaaaaazzzziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............. Cita
cassoggi.npc Inviato 7 Luglio 2008 Segnala Inviato 7 Luglio 2008 Intanto bisogna dir, che devo scusarme per el ritardo . Dopo bisogna zontar el ringraziamento per el favor dei pronostici, postadi per mi. E ancora....... te dirò una roba........(n.m.!)........... TOOOORRRRRRTAAAAAAAAAAAAAAAAA! tantissimi uguri...al vecio pompier :ok: (scusime se no la xe vegnuda granda, la saker,ma el forno el me tira numeri col caldo ) ....anca per la sorpresa che te gà tirà oggi in caserma: p.s. per poco non fotografàvo le guantiere svode....... e poi ....ladies and gentlemen forumers... ecolo quà: BRONZA! Cita
basketteam Inviato 7 Luglio 2008 Segnala Inviato 7 Luglio 2008 iero via e no ghe go nianche fatto i auguri al mitico Bronza... bastanza mal... angurie in super mega ritardo carissimo Cita
bronza coverta Inviato 8 Luglio 2008 Autore Segnala Inviato 8 Luglio 2008 Grazie muli, grazie a tutti!! Scusadi assolutamente i ritardatari... E grazie al falisca per le foto e soprattutto per la torta. Però.....falisca.......comprar un forno novo e piu' grande????? No te riva a casa i volantini de Mediaworld???? P.S. "vecio pompier"...no me piasi tanto .....preferisso esperto, ecco ...... Cita
cassoggi.npc Inviato 8 Luglio 2008 Segnala Inviato 8 Luglio 2008 (modificato) Però.....falisca.......comprar un forno novo e piu' grande????? No te riva a casa i volantini de Mediaworld???? P.S. "vecio pompier"...no me piasi tanto .....preferisso esperto, ecco ...... Va ben...va ben.... esperto esperto per quanto riguarda i volantini, quei blu, de quando i gà messo la cassetta per la pubblicità fora del porton no lì vardo più!, ma el forno funsia ben....solo cò xe caldo el tira numeri come tutti! Modificato 8 Luglio 2008 da el_falisca Cita
marcoxii Inviato 9 Luglio 2008 Segnala Inviato 9 Luglio 2008 scusa il supermegaritardo...Auguri anche da parte mia! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.