Starlite Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 (edited) Go questo cimelio che go voludo condivider con voi Quel in piedi a destra xe mio bisnono, el papà dela mia nona materna. La foto la xe stada fata su a Viena nel 1916, ma lui iera comunque de ste parti. No so se'l iera in servizio militare o se'l iera de cariera... buh, no go idea. E qua xe el particolare dela fibia con la galina con do' teste Edited December 22, 2004 by Starlite Quote
Guest Guest Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 Foto straordinErie :ok: concordo!!! Quote
polpetta Posted December 22, 2004 Report Posted December 22, 2004 uops!! son mi la GUEST.. go scritto senza prima loggarme Quote
Golfoblu Posted December 23, 2004 Report Posted December 23, 2004 Bela e interesante foto Luca, per mi ste robe ga' un valor inestimabile, nel senso che se vola indrio nel tempo, e i fati dela storia va conossudi,.....almeno per mi...! 'Ssai bel......... Fabio Quote
Starlite Posted December 23, 2004 Author Report Posted December 23, 2004 Varderò e magari meto anche qualche altra se merita Quote
Starlite Posted December 26, 2004 Author Report Posted December 26, 2004 El sito de quei dela Demoghèla - Kuk97IR Quote
Tirabaralla Posted March 11, 2005 Report Posted March 11, 2005 Star, perchè "quei de la Demoghela"? Son curiosa! Quote
cenerentola82 Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 L'espression "Demoghela" la go sentida anche mi in qualche canzon de inizio '900 ma no rivà a trovar el significato. Qualchedun lo sa? Quote
Starlite Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Scuseme, me iero dimenticado de risponder QUA trovè anche alcuni mp3 ssai interesanti in proposito Mi savevo che "demoghèla" xe perchè iera diversi disertori... cioè i scampava... Però el sito disi che iera anche un zogo de parole, perché dèmoghela (notar l'acento spostado rispoto a prima) vol dir inveze come "demoghe zo"... a chi? Al nemico oviamente Ma demoghèla... quei dela demoghèla... resta sempre sinonimo de scampar Dè un'ociada aprofondida al sito perché xe bel, me iero za dimenticado de postarve el link tempo fa! Quote
Starlite Posted March 25, 2005 Author Report Posted March 25, 2005 Sarò sempio... ma fino a un certo punto... el link lo gavevo za messo qualche post più su Cioè QUA e dop me fè sentir in colpa che no ve spiego le robe... tsè Quote
cenerentola82 Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Go riverto el sito del 97° e 'desso go trova. Gavevo za visto el sito ma la spiegazion me iera scampada... Scusa Quote
Tirabaralla Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 Avevo dato un'occhiata, Star, al sito... Ma il senso mi era sfuggito, cmq...E specialmente il doppio-senso Quote
Recommended Posts