Jazz Posted March 10, 2004 Report Posted March 10, 2004 Per mi sarà la terza, anche se son indeciso con la seconda... Quote
SandroWeb Posted March 10, 2004 Report Posted March 10, 2004 Non son molto ottimista su come andarà a finir la faccenda...cmq, che sia serie A o Lega2, spero de veder ancora tanti anni de basket a Trieste...ma non so quanta gente la pensa come mi Au revoir Quote
The Rock Posted March 10, 2004 Report Posted March 10, 2004 attente mule se riva kobe... skerzi a parte...a sto punto spero ke se vadi in LegaDue ma con un poca de pila e el titolo sportivo ben ancorà ! Quote
Jazz Posted March 12, 2004 Author Report Posted March 12, 2004 El discorso xe: anche se andemo in A 2 el prossimo anno e salvemo el titolo sportivo, chi xe che poserà la pila? Quote
SandroWeb Posted March 13, 2004 Report Posted March 13, 2004 El discorso xe: anche se andemo in A 2 el prossimo anno e salvemo el titolo sportivo, chi xe che poserà la pila? Sicuramente non i soci che xe tuttora a capo della società ...quindi, ben che vadi, saremo sempre e cmq nel dubbio de quel che sti qua volarà far (e una buona percentuale pendi dalla parte che i soci molerà el malloppo quanto prima) Ziau Quote
Jazz Posted March 14, 2004 Author Report Posted March 14, 2004 Appunto... secondo mi xe meio un fallimento pilotado e ripartimo dalla A 2 un poco come la Virtus Bologna... Quote
Vico Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 El discorso xe: anche se andemo in A 2 el prossimo anno e salvemo el titolo sportivo, chi xe che poserà la pila? Ti AloHa Vico Quote
Vico Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 Appunto... secondo mi xe meio un fallimento pilotado e ripartimo dalla A 2 un poco come la Virtus Bologna... Fallimo e ripartimo dall A2 con el Don Bosco AloHa Vico Quote
Jazz Posted March 14, 2004 Author Report Posted March 14, 2004 Saria bel, cussì podessi dir che go giogado la maggiore squadra de Trieste... Quote
SandroWeb Posted March 14, 2004 Report Posted March 14, 2004 Appunto... secondo mi xe meio un fallimento pilotado e ripartimo dalla A 2 un poco come la Virtus Bologna... El discorso xe leggermente più complesso: la Virtus, nonostante i scudetti e le EuroLeghe vinte nei ultimi 10 anni, no ga podudo evitar el fallimento. Una squadra della sua fama, così ricca de trofei in bacheca, ga avudo comunque casini immani a sopravviver e devi ringraziar Dio de gaver avudo Castelmaggiore (che militava in A2 se no sbaio), altrimenti no ripartiva nemmeno dalla LegaDue. Per quanto ne riguarda, no xe dito che ne vadi cussì ben: podessimo far la fine de Montecatini de qualche anno fa (lori ripartidi dalla B1) o, ancora peggio, de Verona. Questo ovviamente xe solo una parte dell'enorme casin che xe in società , tuttavia non semo i unici a aver sti problemi (vedi Messina e Livorno che, guarda caso, xe assieme a noi nei bassifondi della classifica). Intanto andemo a veder cossa che i fa oggi contro Roseto Quote
Recommended Posts