fra_fre Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 osservandome, e osservando i altri me son accorta de alcune mie manie alquanto ridicole (o preoccupanti??)... così ora ve scrivo le mie...ma no ste rider!!! allora... el volume (che sia stereo,tv,autoradio) devi esser messo su numeri pari: giuro che sennò vado fora de testa!!! l'altra xe che amo le felpe col cappuccio, no go una che no lo gabbi... e se succedessi che x disgrazia non go una a man, son capace de no moverme de casa!!! grave eh??? sicuramente ghe ne xe altre,le me vegnerà e ve le scriverò! hem... voi come se messi?? Cita
arska Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 (modificato) nisuna (almeno de quel tipo, credo...) bon, una roba assurda xe quando go un progeto importante de finir (tipo desso) no rivo a stacarme dal pensarghe.. ma veramente sempre, e a livei un atimin esageradi, me lo insogno de note, ecc. Ma credo de no eser asolutamente l'unico credo sia una conseguenza de far quel che piasi.. Modificato 17 Ottobre 2007 da arlon Cita
iaga Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 allora... el volume (che sia stereo,tv,autoradio) devi esser messo su numeri pari: giuro che sennò vado fora de testa!!! Pensavo de esser l'unica Poi go la mania de metter tutto perfettamente allineado quando go de far un esame scritto.. calcolatrice, fazzoletti, 3/4 penne, la matita, la gomma, el righel, el libretto e i fogli de carta Le penne devi esser una vicina all'altra e alla stessa altezza E pensar che per tutto el resto son disordinada.. Cita
molly Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 una mania per cui i me ciol sempre per el c*l xe vardar e girar, rigirar e rivardar el panin co magno e deso no xe che la prossima volta che uscimo me starè coi oci addosso eh.. che me mette in imbarazzo Cita
Starlite Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 L'unica mania che me vien in mente che go, xe che devo sempre gaver almeno 2 pacchetti de fazzoletti drio co vado in giro Cita
basketteam Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 go la mania de chiuder sempre el specieto dell'auto dopo che la parcheggio... co me vien in mente altre ve dirò Cita
MONTAG Inviato 17 Ottobre 2007 Segnala Inviato 17 Ottobre 2007 Cambio le scarpe tutti i giorni. Lascio gli sportelli aperti. Non mangio la carne a cena. Non mangio le patatine fritte al ristorante da 15-16 anni. Cita
cucciolina Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 Uhm...mi se go de attraversar la strada tegno per la maia/giacca/brazo chi attraversa con mi Go paura che chi xe con mi vadi a finir sotto una macchina Cita
sergio78 Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 una mania per cui i me ciol sempre per el c*l xe vardar e girar, rigirar e rivardar el panin co magno e deso no xe che la prossima volta che uscimo me starè coi oci addosso eh.. che me mette in imbarazzo Vero....la mia mania xe quella de guardar la gente co magna....sopratutto quei che guarda e i se rigira el panin tra le mani mentre lo magna A parte i scherzi la mia mania più grave penso xe quella de guardarme intorno mentre parlo con la gente...da parte mia no xe maleducazion ma me piasi veder e sentir discorsi dei altri mentre parlo o son con altra gente...forse xe un modo per conoser de più le persone oppur de aver tutto sotto controllo....chi lo sa Cita
assist Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 A parte i scherzi la mia mania più grave penso xe quella de guardarme intorno mentre parlo con la gente...da parte mia no xe maleducazion ma me piasi veder e sentir discorsi dei altri mentre parlo o son con altra gente...forse xe un modo per conoser de più le persone oppur de aver tutto sotto controllo....chi lo sa Anche mi anche mi!!!!Uguale spiccicato! Che robe! Cita
molly Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 mmm sergio no la conta giusta... la sua mania xe vardar (che sia in scooter o che sia in auto) tutte le mule che passa (lui disi che varda tutte le persone ma a chi ghe la vol contar? ) ah altra mania de sergio xe lasar i calzini in giro per la casa eheh me riva meio vardar le manie degli altri che le mie :P Cita
sergio78 Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 mmm sergio no la conta giusta... la sua mania xe vardar (che sia in scooter o che sia in auto) tutte le mule che passa (lui disi che varda tutte le persone ma a chi ghe la vol contar? ) ah altra mania de sergio xe lasar i calzini in giro per la casa eheh me riva meio vardar le manie degli altri che le mie :P Quel de vardar le mule no xe una mania xe un dovere e per quanto riguarda i calzini me rifiuto de risponder senza el mio avvocato @Molly.....invece de vardar le mie manie pensa a non truccarte come un panda (anche quando te ga la congiuntivite....dopo no lamentarte che te se gonfia l'ocio come un susin) Cita
molly Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 mica colpa mia se senza trucco me vedo orribile te vol la guerra? ok allora altra mania de sergio xe no vardar in faccia i camerieri co i vien cior le ordinazioni in ristorante/pizzeria... lo zigo sempre ... come ai fioi Cita
_titti_ Inviato 18 Ottobre 2007 Segnala Inviato 18 Ottobre 2007 Una mia mania xè che quando studio devo sottolinear col righel...se no lo gò o no sottolineo o uso qualcosa in sostituzione..tipo stamattina sottolineavo con la scheda de blockbuster... Cita
Stefano79 Inviato 19 Ottobre 2007 Segnala Inviato 19 Ottobre 2007 allora... el volume (che sia stereo,tv,autoradio) devi esser messo su numeri pari: giuro che sennò vado fora de testa!!! La gavevo anche mi, ma col stereo de deso se metto sul 4 vien zo le malte Manie? Tante. Una su tutte xe che no sopporto i quadri storti. Alcune volte nelle sale d'aspetto de dottori uffici ecc, me meto a indrizar i quadri e la gente me varda un poco de storto Cita
b-chris Inviato 20 Ottobre 2007 Segnala Inviato 20 Ottobre 2007 E in che senso mettè su la carta igienica o la carta per le mani? Che se srodola verso el muro o verso de voi? Mi la metto verso de mi e mia moglie al contrario e ogni volta che me "sento" se la xe fora posto devo subito girarla ! Cita
Starlite Inviato 20 Ottobre 2007 Segnala Inviato 20 Ottobre 2007 Manie? Tante. Una su tutte xe che no sopporto i quadri storti. Alcune volte nelle sale d'aspetto de dottori uffici ecc, me meto a indrizar i quadri e la gente me varda un poco de storto Fantastico Cita
Matt Inviato 20 Ottobre 2007 Segnala Inviato 20 Ottobre 2007 quela del'autoradio va per la maggiore me sa! mi co go de cambiar el volume me inizio a far tutta una serie de calcoli astrofisici, numeri pari, oppur multipli de 5, oppur de come son in vena in quel momento!de solito me piasi tignir el 35, 30, 32. me fa "ribrezzo" el 37 oppur el 29! invece co go el cellular in tasca, no cambia se son a casa o in giro, go de ciorlo ogni due minuti per veder che ora xe. anche se go l'orologio. co vado a far spesa (sopratutto se son con mama,che la ciol tanta roba) rivadi alla cassa go de svodar mi el carel, perchè mia mama butta la roba sora senza una logica, mi invece divido la roba per tipo (scatolame, sacchetti, bottiglie) e le incastro stile tetris sul tappetino! ne go altre mille, ma se le scrivo tutte poi qualchidun me psicanalizza e el disi che son tutto matto! Cita
saretta Inviato 20 Ottobre 2007 Segnala Inviato 20 Ottobre 2007 ehm... manie??? eh ghe ne go si... alora anche mi quella del volume della radio, sempre numero pari ga de esser! poi me lavo in continuazion le mani, capita anche due volte de seguito, go sempre drio le salviettine umide! da un poco de tempo go la mania de giogarme coi orecini, soprattutto se son nervosa, tanto che i me resta in man dopo un poco una roba ancora: la gomma de cancellar la ga de esser sempre bianca, dove xè segno de cancellature vedo subito de pulir... son malada lo so! Cita
bronza coverta Inviato 20 Ottobre 2007 Segnala Inviato 20 Ottobre 2007 quela de lavarse sempre le man, xè anche una mia mania.... dopo go' una sul lavor...quando che de note se butemo sula branda, gavemo una coverta con el disegno de una fiamma. Bon, mi la meto sempre con la punta dela fiamma verso i piedi. Praticamente la fiamma xè per zò.....Una volta pena entra' nei pompieri, circa 5 lustri fa, (feve i conti voi....) un vecio collega me gà dito: cossa te meti la fiamma per in sù....te la gaverà in sù quando che i te farà el funeral....da quela volta, sempre la fiamma in zò....xè diventà una mania.... Cita
tifone Inviato 21 Ottobre 2007 Segnala Inviato 21 Ottobre 2007 (modificato) Ve digo solo una che xe meio e che podè anche controllar,quando metto delle emoticon qua sul forum devi esser sempre numero dispari P.S.:Cmq go controllado adesso e appena iscritto al forum mettevo le emoticon solo in numero pari Son proprio fora Modificato 21 Ottobre 2007 da tifone Cita
polpetta Inviato 21 Ottobre 2007 Segnala Inviato 21 Ottobre 2007 mi go una strana mania.... la federa del cusin del letto.... chissa perche me urta se go l'apertura [e no el solco ] della federa a sinistra. infatti la giro sempre a destra :s'ciopado: mah... Cita
_titti_ Inviato 21 Ottobre 2007 Segnala Inviato 21 Ottobre 2007 altra mia mania...quando me lavo le mani, me le insavono e sciacquo due volte.... Cita
fra_fre Inviato 25 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 25 Ottobre 2007 me xe vignuda in mente un'altra... quando go un libro,giornal,encicopedia (roba che ga pagine dai) in man devo assolutamente nasar le pagine!!! xe + forte de mi,vado in automatico! Cita
dido76 Inviato 25 Ottobre 2007 Segnala Inviato 25 Ottobre 2007 me xe vignuda in mente un'altra... quando go un libro,giornal,encicopedia (roba che ga pagine dai) in man devo assolutamente nasar le pagine!!! xe + forte de mi,vado in automatico! fra...no te son normale...se no te piasi l'odor dele pagine cosa te fa...no te legi el libro??? Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.