dido76 Inviato 8 Novembre 2007 Segnala Inviato 8 Novembre 2007 Stasera al Rossetti ale 20.30 xè: SHAOLIN & WUDANG Lo Stabile regionale ha già ospitato i Monaci Shaolin nel 2002: l’entusiasmante esito ottenuto allora non lascia dubbi sull’opportunità di programmare la loro nuova produzione, intitolata Kung Fu – L’altra faccia della Cina. Se in vista delle Olimpiadi del 2008 la Cina sta mostrando al mondo il suo profilo tecnologico e moderno, lo show ci riporta invece alle suggestioni mistiche e misteriose delle sue radici, attraverso le performance incredibili di quindici maestri Shaolin e Wudang che supereranno la soglia delle capacità umane di resistenza al dolore, di concentrazione, e stupiscono con esercizi di combattimento e azioni straordinarie di Kung Fu. Qualchedun de voi presente alla serata?Mi si... PS: se capite ale torri x le 18 i xè che i fa una picia anteprima zona intorno ala fontana... Cita
molly Inviato 8 Novembre 2007 Segnala Inviato 8 Novembre 2007 mi volevo ndarghe... ma non trovavo nessun che veniva con mi Cita
bronza coverta Inviato 9 Novembre 2007 Segnala Inviato 9 Novembre 2007 Devo dir la verità.....mi iero la per lavor e qualcossa del spettacolo me lo go' perso. De quel che go' visto, posso dir: Bel, si, ma secondo mi, niente de trascendentale a parte le doti atletiche dei tipi e qualche numero pazzesco de 2 delori che se girava come calze e i se piegava i piedi de 180 gradi.... Secondo mi....e sottolineo secondo mi, un bel spettacoletto.....niente de piu'.... Go avu' la fortuna de veder i monaci??? Shaolin ** a Roma, e go' come l'impression che iera tutta altra gente e el spettacolo ghe ne gà risenti' in maniera moooolto positiva! **N.D.R....se quei xè monaci, a veder come che i se giostrava con le sue pupe drio el palco, go una bona possibilità che i me fazi Santo..... Cita
bronza coverta Inviato 10 Novembre 2007 Segnala Inviato 10 Novembre 2007 Dido, ti che te ieri la, cossa te pensi??? Che giudizio te da sul spettacolo? Cita
marcoxii Inviato 10 Novembre 2007 Segnala Inviato 10 Novembre 2007 che figada che me son perso....uffa... volevo andar a veder sti monaci ma caspiterina non pensavo fossi za così presto in teatro...eh bon ah sarà x la next time ah... Cita
giuli Inviato 10 Novembre 2007 Segnala Inviato 10 Novembre 2007 Dido, ti che te ieri la, cossa te pensi??? Che giudizio te da sul spettacolo? Dido è andato in tour coi monaci Cita
dido76 Inviato 20 Novembre 2007 Autore Segnala Inviato 20 Novembre 2007 echime quà rientrado dal tour che dir? me aspettavo qualcosa de diverso...+ sulla dimostrazion dell'arte marziale che sulla parte "spirituale" e de concentrazion in generale...certo i fa cose ufo sia chiaro... veder che el mato se gira i ginoci e el sta in piedi con i piedi giradi dal'altra parte xè dolori solo a pensarghe e quindi xè chiaro che ghe vol una preparazion mentale con i controco...xò...xè stada tanta dimostrazion "figurativa"...mosse con le armi e cose simili ma de dimostrazion "bruta" poco...intendo...veder che el grandecapo alza con la panza un muleto no xè uguale a vederlo sbriciolar qualche fila de matoni...veder che el traina l'omo sul careto con l'orecia no xè uguale a vederlo spacar tavolade de legno...esempi stupidi sò però el resto iera una sfilza de cose dimostrative stile alenamento giornaliero che i fa lori. forse no savendo cosa i gavesi fato me aspetavo de +...a caldo però digo che un doman ghe penserò su se andar a rivederli. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.