Jump to content

Modding pc


Recommended Posts

mularia,ogni tanto me ciapa el sghiribitz de pensar de farme un case in """plecsiglas"""...qualchedun de voi se cimenta in sti mod?

ieri che iero al supernova de koper go fato caso che fora de ts i xè veramente su altri pianeti...nel reparto "tecnologico" i gaveva un scafal pien de roba x el modding...qua de noi xè 2...3 negozieti che ga ste robe e :0: nei nostri "bei" centri comerciali...

ogi go girovagado un poco su qualche pagineta in rete x leger cosa combina i altri che sà far ste robe e go trovado anche cose x fortuna semplici...

chissà magari un giorno ciapo e compro el plexiglas e anche el dremel e me zogatolo.

se qualchedun de voi fà diseme pur i vostri pensieri :D

Link to comment
Share on other sites

se te interessa all'emisfero i ga qualcossa de ventoline e cavetti :D non male..

a suo tempo gavevo provado con la flex a far su un case vecio e montar el perspex (in sostanza un simil-plexi più resistente) però per taiarlo e rifinirlo ghe son stado tropo tempo e go perso la voia de finirlo.. e ghe lo go regalado ad una mula :D

luci e lucette adesso no me ispira più.. dato che lasso el pc verto de note e no voio che me sveio vedendo lucette e zigar "xe rivadi i UFOOOOO!!!" :D meio de no

Link to comment
Share on other sites

In region come negozi per ste robe te trovi solo eurojapan de udine, altri i ga solo per dir. La miglior cosa xe sempre trovar quel che te servi via internet, siti specializai solo per quel... Per il dremel non sta spender soldoni, A koper al Hobbie te li trovi a meno de €30, più che bastanza, anche perche te lo usera una volta e dopo te lo lasera la far polvere.

I case in plexy mi te li sconsigliassi, xe bei de veder ma ga molti difetti, uno dei quali xe la sicurezza dei componenti interni. Difatti il plexy non conduci elettricità de conseguenza tutto la elettricita statica accumulada sui vari compnenti non se scarica in automatico e te risci che se scarighi sui componenti sensibili, con danni anche non indifferenti.

Un ulteriore motivo per sconsigliarli xe se il pc xe in funzion tante ore al giorno, il calor non ghe fa ben e se te usi alimentatori potenti ma de pochi soldi i scalda molto e te risci de brusar il plexy

Il mio consiglio xe comprar una case poco costosa bella grande e in ferraza e la sbizzarirse, se te ciapa malamente e te vol far sempre più o magari partecipar a competizioni te pol spender de più...

Xe un hobby molto costoso....

Link to comment
Share on other sites

ma quei che li fa in plexi...deso i link no li go a man,ma un per ghe ne go visti...per el discorso del'eletricità statica come lo risolvi?

mi son gnorantin in materia :D

me gustava de + l'idea de far un scatoloto totalmente trasparente +tosto che cior un case in feraza...anche xkè el case ga za i sui spazi +/- decisi per inserir i componenti...mentre farghene un da 0 te ga + libertà,credo.

x el dremel si,no gaveria intenzion de spender robe ufo e me scaza no gaverlo ciolto co el iera in oferta al lidl...ma come ogni tanto fazo go rimandado :doh:

in generale l'idea iera de far qualcosa soft...soldi da lanciar no go...e poi se el risultato fa pena rimeter i tochi nel case che go :D

cmq...stago butando su idee...poi se passo ai fatti no so...grazie dele dritte e scrive pur tuto quel che savè :D:aracheroba:

Link to comment
Share on other sites

Per risolver il problema xe de collegar almeno una vida de supporto della scheda madre all'alimentator, naturalmente sull'involucro del ali... Se te gavevi intenzion de farte un da zero xe un ottima idea ma xe un lavoron enorme... Gavendo la materia prima za fatta come i allogiamenti e le misure dopo te ge pol lavorar intorno, te devi sempre considerar che i componenti dentro se pl guastar o semplicemente te vol aggiornar il sistema, e il tutto devi esser ben messo per gaver la miglior situazion per agir. Il case za fatto te permetti de sfruttar anche le linee d'aria per il raffreddamento, cosa da non sottovalutare con i pc moderni... Troppo caldo non ge fa ben e l'aria devi circolar benon nella case e fra i componenti...

Link to comment
Share on other sites

Io faccio un po di soft modding.

Non mi costruisco il case da 0 (certe persone fanno capolavori d'arte in vetroresina, plexiglas o lamiera) perchè richiederebbe troppo tempo.

Preferisco comperare case semplici e poi modificarli. Attualmente ho un case con finestra in plexiglas a cui:

-Ho aggiunto un rete metallica sul plexiglas.

-Ho fatto un buco da 120 per ventola a Led per raffreddare la parte bassa del PC.

-Ho fatto un buco da 80 per ventola Led sui due slot 3,5 più bassi

-Ho trapiantato il tasto del reset in un altra posizione.

Devo acora fare un buco da 80 per espulsione aria dalla parte lata, devo ancora decidere se farlo a camino o se farlo sul alimentatore.

Ho un AMD 3800+ con una 1950Pro scheda audio X-Fi, sintonizzatore TV, 3 HD SATA 2 ed 1 masterizzatore.

Tutti i pezzi rimangono sotto i 45°C con 22°C di temperatura ambientali con il PC a pieno carico.

Soddisfaciente.

Per quanto riguarda il Plexiglas e bello da vedere ma occhio ad alcune controindicazioni.

-Schermatura elettromagnetica nulla. Sia per onde in uscita che in entrata.

-Dissipazione termica ridotta, devi per forza avere un ottimo ricircolo d'aria.

-La struttura metallica del case aiuta ad assorbire eventuali sbalzi di tensione e dare una buona messa a terra a tutti i pezzi. un case in plexliglas aumenta la vulnerabilità a sbalzi di tensione.

Il compromeso si usare rete metallica+plexiglas per la struttura esterna ed eventualmente le rack in metallo riduce questi effetti collaterali senza rinunciare alla trasparenza.

Il dremel te lo consiglio. Molto comodo.

E se hai il pallino del artista, puoi usare il dremel per smerigliar il plexiglas ed eseguire disegni che fanno un bel effetto se illuminati.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×