Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Qualchedun ga sentì parlar de una statua de padre Pio più grande del Cristo de Rio e dela statua dela libertà che i sui vol far nel suo paese coi NOSTRI oboli e che la costeria 30 milioni de euro?

Inviato

Si, i ga parla' per tv giorni fa. Un paese nelle vicinanze de s. Giov.Rotondo vol far una statua alta e visibile in tuta la zona con all'interno anche una sala de preghiera. Questo xe quel che go captado al volo.

Inviato

stesso discorso che per Monte Grisa: la fede no se misura cole dimensioni dei edifici e coi bori che se ghe spendi.

inveze, del punto de vista artistico, diversi decenni fa i gaveva fatto una bellissima Via crucis, de Francesco Messina, iera sui giornai e iera una gran bella opera de arte. Valessi al pena de andar là solo per veder ste sculture del punto de vista puramente artistico. .

Inviato (modificato)

El mio xe sicuramente un giudizio de parte, ma con i soldi che costassi una roba del genere aiutassi chissà quanta gente. :puntini:

Modificato da Cris73
Inviato

Non penso sia quel che gaveria volu Padre Pio... lui gavesi preferì opere de ben e de carità

Son assai dacordo con ti. Se Padre Pio fazeva del ben ai poveri, penso che adesso nol gabi cambià idea, el continueria a farlo e tuti quei soldi iutassi tanti!

Inviato

Evidentemente le imagini dei Santi porta soldi e turismo. Xe un bruto vizio, anche perche' da quele parti i ga sia arte che cultura e paesaggio. Il business del pellegrino.

Inviato

Se i lo fa, xe per guadagnarghe.. quindi dei oboli no me preocuperia.

Però me fa de rider come che del paesaggio no ghe freghi a nissun :-S e tuti pronti a zogar per 4 pale eoliche in crose..

(per no parlar de M.te Grisa che xe meio...)

Inviato

stesso discorso che per Monte Grisa: la fede no se misura cole dimensioni dei edifici e coi bori che se ghe spendi.

Dal punto de vista della Società, inveze, xe cussì che se stabilissi la propria supremazia, de solito :) Niente de novo soto el sol..

Inviato

po el riferimento al cristo del Brasil me ga fato pensar a quela specie de novo catalogo dele meraviglie del mondo che i gaveva fatto un per de mesi fa e che iera dentro apunto ste robe colossali: ara ti che i ga trovado un pretesto per provar a farghene una più grande, tipo Guinnes dei primati... una specie de novo Colosso de Rodi... po xe anca un assioma ormai del società.. più te spendi e più ricco te par

Inviato

Hanno già tirato su un enorme business con santini e souvenir da pellegrinaggio... questo è il passo successivo. Un Investimento per allargare il business. Non lo approvo... ma di certo non mi sorprende.

Inviato

Non me sorprendi neanche a mi.. però me metti una tristezza addosso. Tutta la gente che mori de fame, e i xè solo in grado de predicar che bisogna far del ben e dopo i se meti a spender soldi per far costruzioni inutili.

:bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro