Nona Picia Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 Qualchedun ga sentì parlar de una statua de padre Pio più grande del Cristo de Rio e dela statua dela libertà che i sui vol far nel suo paese coi NOSTRI oboli e che la costeria 30 milioni de euro? Cita
dancan Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 Si, i ga parla' per tv giorni fa. Un paese nelle vicinanze de s. Giov.Rotondo vol far una statua alta e visibile in tuta la zona con all'interno anche una sala de preghiera. Questo xe quel che go captado al volo. Cita
molly Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 Non penso sia quel che gaveria volu Padre Pio... lui gavesi preferì opere de ben e de carità Cita
dancan Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 Da quanto son riva a sentir i lo fa a scopo turistico. Perche' xe un paese che pensa de viver sopratuto de quel. Cita
babatriestina Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 stesso discorso che per Monte Grisa: la fede no se misura cole dimensioni dei edifici e coi bori che se ghe spendi. inveze, del punto de vista artistico, diversi decenni fa i gaveva fatto una bellissima Via crucis, de Francesco Messina, iera sui giornai e iera una gran bella opera de arte. Valessi al pena de andar là solo per veder ste sculture del punto de vista puramente artistico. . Cita
b-chris Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 (modificato) El mio xe sicuramente un giudizio de parte, ma con i soldi che costassi una roba del genere aiutassi chissà quanta gente. Modificato 29 Novembre 2007 da Cris73 Cita
dancan Inviato 29 Novembre 2007 Segnala Inviato 29 Novembre 2007 Non molto tempo fa el me se aparso in sogno convocandome per controlarghe i conti. Pol darse che el sia alquanto deluso de quel che sucedi intorno a lui. Cita
Nona Picia Inviato 30 Novembre 2007 Autore Segnala Inviato 30 Novembre 2007 Non penso sia quel che gaveria volu Padre Pio... lui gavesi preferì opere de ben e de carità Son assai dacordo con ti. Se Padre Pio fazeva del ben ai poveri, penso che adesso nol gabi cambià idea, el continueria a farlo e tuti quei soldi iutassi tanti! Cita
dancan Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 Evidentemente le imagini dei Santi porta soldi e turismo. Xe un bruto vizio, anche perche' da quele parti i ga sia arte che cultura e paesaggio. Il business del pellegrino. Cita
arska Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 Se i lo fa, xe per guadagnarghe.. quindi dei oboli no me preocuperia. Però me fa de rider come che del paesaggio no ghe freghi a nissun :-S e tuti pronti a zogar per 4 pale eoliche in crose.. (per no parlar de M.te Grisa che xe meio...) Cita
arska Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 stesso discorso che per Monte Grisa: la fede no se misura cole dimensioni dei edifici e coi bori che se ghe spendi. Dal punto de vista della Società, inveze, xe cussì che se stabilissi la propria supremazia, de solito Niente de novo soto el sol.. Cita
babatriestina Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 po el riferimento al cristo del Brasil me ga fato pensar a quela specie de novo catalogo dele meraviglie del mondo che i gaveva fatto un per de mesi fa e che iera dentro apunto ste robe colossali: ara ti che i ga trovado un pretesto per provar a farghene una più grande, tipo Guinnes dei primati... una specie de novo Colosso de Rodi... po xe anca un assioma ormai del società.. più te spendi e più ricco te par Cita
Ghost Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 Hanno già tirato su un enorme business con santini e souvenir da pellegrinaggio... questo è il passo successivo. Un Investimento per allargare il business. Non lo approvo... ma di certo non mi sorprende. Cita
iaga Inviato 30 Novembre 2007 Segnala Inviato 30 Novembre 2007 Non me sorprendi neanche a mi.. però me metti una tristezza addosso. Tutta la gente che mori de fame, e i xè solo in grado de predicar che bisogna far del ben e dopo i se meti a spender soldi per far costruzioni inutili. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.