tifone Posted April 2, 2008 Report Posted April 2, 2008 In questi giorni vedo spessissimo la pubblicità della nova alfa per tv e me fa molto piazer quando vedo che come sfondi i usa i nostri bei loghi e panorami che gavemo a trieste,me chiedevo quante pubblicità i ga girado a trieste nei vari anni Quote
Kimy Posted April 3, 2008 Report Posted April 3, 2008 Quante non so, mi me ricordo quella della Mercedes che partiva dalla galleria in piera in costiera, fino che i rivava sul molo pescheria... o almeno me pareva quel il molo... Quote
Giada Posted April 3, 2008 Report Posted April 3, 2008 Iera anche una pubblicità me par della BMW un sei mesi fa, no la go mai vista ma so che i la ga fatta perchè noi ghe gavemo realizzà le targhe finte de taccar sulla macchina (ghe le go fatte proprio mi son le mie sante manine :-)) Comunque oltre alle pubblicità xe tantissimi film e fiction... solo nei ultimi due anni noi gavemo collaborà a se non sbaglio sei tra fiction e film (tra cui Un caso di coscienza e Amore, Bugie e Calcetto che i presenta in anteprima stasera al Cinecity con Bisio) e el 14 comincemo le riprese de un altro film con la Gerini e Luca Argentero Quote
tifone Posted April 3, 2008 Author Report Posted April 3, 2008 In questo spezzon de video girado a grignano lucio battisti canta la sigla del festivalbar del 1969 Quote
Ikeya Posted April 4, 2008 Report Posted April 4, 2008 de quel che me diseva qualchedun, sembreria che i ga sbasà i affitti per el suolo pubblico de Trieste... forsi per quel ultimamente i gira fiction, film e pubblicità... Quote
giuli Posted April 4, 2008 Report Posted April 4, 2008 Diciamo che grande merito è del lavoro della FVG Film Commission http://www.fvgfilmcommission.com/index_home.html Quote
Starlite Posted April 5, 2008 Report Posted April 5, 2008 Diria che la scena de uscita dalla galleria xe le gallerie de Grignan Quote
Kimy Posted April 5, 2008 Report Posted April 5, 2008 Forse una dele poche robe fatte ben dalla fiat iera proprio quel motor In ogni caso xe le gallerie de Grignan si e anche barcola pineta par.... Quote
Starlite Posted April 5, 2008 Report Posted April 5, 2008 Nisun se ricorda de che bevanda (o almeno mi me par che iera de una bevanda, de un amaro in particolare) che iera una pubblicità de fine anni '80 - inizio '90 girada a Trieste? Prima se vedeva el mato che esci dal porton del Lloyd Adriatico in l.go Irneri e dopo el iera in piazza Unità in una improbabile cabina telefonica sistemada tipo davanti la prefettura. La colonna sonora iera "Welcome to My World" de Jim Reeves. No me ricordo Quote
Renè Posted April 10, 2008 Report Posted April 10, 2008 Miiiiii miiii la ricordo Lucaaaaa...belisima reclame (con protagonista un tipo che al'epoca el iera famoso per la reclame dela Barilla..indove xè Barilla xè casa), ma sopratuto belisima canzon che go sempre amado ala folia. qui soto sto brano splendido: Welcome to my world - Jim Reeves Welcome to my world 2° (sempre Jim Reeves ma in version alternativa..un po' meliflua secondo mi) Quote
picia_tata Posted June 20, 2008 Report Posted June 20, 2008 mi sta qua la adoro.. la se tropa roba.. Quote
b-chris Posted June 20, 2008 Report Posted June 20, 2008 " Ostia, ciò. Quà xe più de un controman. Xe quasi tuti" Ha ha ha ha fortissimo! Quote
iaga Posted June 21, 2008 Report Posted June 21, 2008 Si, xè sai bella.. ogni volta che la vedemo a casa mia, de solito per zena, semo tutti che ridemo (mi e mamma perchè vedemo nel mato mio papà tra qualche anno... mio papà per la pubblicità in se ) Quote
Nona Picia Posted June 21, 2008 Report Posted June 21, 2008 Stessa roba a casa mia.... vedo mio marì, che tra l'altro odia guidar, fra un per de anni........ Quote
babatriestina Posted June 21, 2008 Report Posted June 21, 2008 diria che no ghe xe ormai un sito triestin che no la pubblichi, 'pena che verzo un sito, me la trovo. Cocola, ma, me domando: come i la ga realizzada? digo, ala fin doveva esserghe un drio che filmava, ma.. i ga serado la strada per far come un film con le altre macchine come comparse o per bon i ga fato quel casotto? e la pulia, cossa disi? Quote
Kimy Posted June 21, 2008 Report Posted June 21, 2008 (edited) diria che no ghe xe ormai un sito triestin che no la pubblichi, 'pena che verzo un sito, me la trovo. Cocola, ma, me domando: come i la ga realizzada? digo, ala fin doveva esserghe un drio che filmava, ma.. i ga serado la strada per far come un film con le altre macchine come comparse o per bon i ga fato quel casotto? e la pulia, cossa disi? Xe il toco novo che va da Domio a Rabuiese, probabilmente sul toco che xe ancora serado.... Edited June 21, 2008 by Kimy Quote
triestina_acquisita Posted June 22, 2008 Report Posted June 22, 2008 grandeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! avevo scaricato una puntata del tg di tele4 dal sito loro, solo per avere lo spot!!!!!!!!!!!! grazie mille!!!!! la volevo proprio avere e mandare in giro!!!!! Quote
tifone Posted June 22, 2008 Author Report Posted June 22, 2008 Xe il toco novo che va da Domio a Rabuiese, probabilmente sul toco che xe ancora serado.... Te ga ragion infatti no xe nemmeno le righe bianche per terra,no gavevo fatto caso,cmq pubblicità stupenda Quote
danielita Posted November 17, 2008 Report Posted November 17, 2008 Nisun se ricorda de che bevanda (o almeno mi me par che iera de una bevanda, de un amaro in particolare) che iera una pubblicità de fine anni '80 - inizio '90 girada a Trieste?Prima se vedeva el mato che esci dal porton del Lloyd Adriatico in l.go Irneri e dopo el iera in piazza Unità in una improbabile cabina telefonica sistemada tipo davanti la prefettura. La colonna sonora iera "Welcome to My World" de Jim Reeves. No me ricordo Doverìa esser la publicità de Amaro Averna. http://www.adci.it/dev/annualscheda.asp?an...o=3648&ID=D No rivo trovàr nianca un video, però! Quote
Starlite Posted November 22, 2008 Report Posted November 22, 2008 Me pareva de ricordar che fusi amaro averna, ma no go rivà trovar nisun video nianche mi Quote
Recommended Posts