Jump to content

Recommended Posts

Posted

In questi giorni vedo spessissimo la pubblicità della nova alfa per tv e me fa molto piazer quando vedo che come sfondi i usa i nostri bei loghi e panorami che gavemo a trieste,me chiedevo quante pubblicità i ga girado a trieste nei vari anni :uhm::uhm::uhm:

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Quante non so, mi me ricordo quella della Mercedes che partiva dalla galleria in piera in costiera, fino che i rivava sul molo pescheria... o almeno me pareva quel il molo... :D

Posted

Iera anche una pubblicità me par della BMW un sei mesi fa, no la go mai vista ma so che i la ga fatta perchè noi ghe gavemo realizzà le targhe finte de taccar sulla macchina (ghe le go fatte proprio mi son le mie sante manine :-))

Comunque oltre alle pubblicità xe tantissimi film e fiction... solo nei ultimi due anni noi gavemo collaborà a se non sbaglio sei tra fiction e film (tra cui Un caso di coscienza e Amore, Bugie e Calcetto che i presenta in anteprima stasera al Cinecity con Bisio) e el 14 comincemo le riprese de un altro film con la Gerini e Luca Argentero :wub:

Posted

de quel che me diseva qualchedun, sembreria che i ga sbasà i affitti per el suolo pubblico de Trieste... forsi per quel ultimamente i gira fiction, film e pubblicità...

Posted

Forse una dele poche robe fatte ben dalla fiat iera proprio quel motor :D

In ogni caso xe le gallerie de Grignan si e anche barcola pineta par....

Posted

Nisun se ricorda de che bevanda (o almeno mi me par che iera de una bevanda, de un amaro in particolare) che iera una pubblicità de fine anni '80 - inizio '90 girada a Trieste?

Prima se vedeva el mato che esci dal porton del Lloyd Adriatico in l.go Irneri e dopo el iera in piazza Unità in una improbabile cabina telefonica sistemada tipo davanti la prefettura. La colonna sonora iera "Welcome to My World" de Jim Reeves. No me ricordo :pianto:

Posted

Miiiiii miiii la ricordo Lucaaaaa...belisima reclame (con protagonista un tipo che al'epoca el iera famoso per la reclame dela Barilla..indove xè Barilla xè casa), ma sopratuto belisima canzon che go sempre amado ala folia.

qui soto sto brano splendido:

Welcome to my world - Jim Reeves

Welcome to my world 2° (sempre Jim Reeves ma in version alternativa..un po' meliflua secondo mi)

:bye::bandieraalabarda:

• 2 months later...
Posted

Si, xè sai bella.. ogni volta che la vedemo a casa mia, de solito per zena, semo tutti che ridemo (mi e mamma perchè vedemo nel mato mio papà tra qualche anno... mio papà per la pubblicità in se :p )

:bye:

Posted

diria che no ghe xe ormai un sito triestin che no la pubblichi, 'pena che verzo un sito, me la trovo.

Cocola, ma, me domando: come i la ga realizzada? digo, ala fin doveva esserghe un drio che filmava, ma.. i ga serado la strada per far come un film con le altre macchine come comparse o per bon i ga fato quel casotto? e la pulia, cossa disi?

Posted (edited)

diria che no ghe xe ormai un sito triestin che no la pubblichi, 'pena che verzo un sito, me la trovo.

Cocola, ma, me domando: come i la ga realizzada? digo, ala fin doveva esserghe un drio che filmava, ma.. i ga serado la strada per far come un film con le altre macchine come comparse o per bon i ga fato quel casotto? e la pulia, cossa disi?

Xe il toco novo che va da Domio a Rabuiese, probabilmente sul toco che xe ancora serado....

Edited by Kimy
Posted

Xe il toco novo che va da Domio a Rabuiese, probabilmente sul toco che xe ancora serado....

Te ga ragion infatti no xe nemmeno le righe bianche per terra,no gavevo fatto caso,cmq pubblicità stupenda :D:D:D

• 4 months later...
Posted
Nisun se ricorda de che bevanda (o almeno mi me par che iera de una bevanda, de un amaro in particolare) che iera una pubblicità de fine anni '80 - inizio '90 girada a Trieste?

Prima se vedeva el mato che esci dal porton del Lloyd Adriatico in l.go Irneri e dopo el iera in piazza Unità in una improbabile cabina telefonica sistemada tipo davanti la prefettura. La colonna sonora iera "Welcome to My World" de Jim Reeves. No me ricordo :pianto:

Doverìa esser la publicità de Amaro Averna.

http://www.adci.it/dev/annualscheda.asp?an...o=3648&ID=D

No rivo trovàr nianca un video, però!