Jump to content

Recommended Posts

Posted

Volevo, solamente informarve che el viraz ciamado ZLOB[/color][/u], el xe tornà de novo fora!

Mi diria, che xe qualche c...n, che xe gà diverti a riesumarlo, e stà volta la gà pensada ben de inserirlo su

u-tube.

history:

stavo zercando un video de un mio amico,e gira che te rigira, varda che te rivarda,el mio antivirus me gà mostrà la finestra d'allarme.

Fin quà, tutto normale, quarantena-disinfestazion-etc.etc., però quando go chiuso el link me se gà presentado una nova toolbar sul desktop! ???????? :cossaaa?:

... ciò, qualcossa no bati, un windows security police toolbar??????????? :confused:

vardo se xe novi programmi instaladi, ma no risulta niente; sul desktop xe spuntadi due funghi de programmi microsoft e una cartella la se gà verto a mò de bara de strumenti.

A stò punto me convinzo che xe qualche cossa che nò và.

comincio a eliminar un poche de robe in più, che nasseva drìoman, e controllo che non fussi connesso in rete;

invece sì, se iera autoconnesso con un sever .... bloco tutto....taskmanager....... :cossaaa?: aiuto se studa el toco!

prova a ripristinar el sistema a data de ieri, ma me dà :blaah: error :spacotutto:

riprovo a vader se se gà instalado novi programi-file ma no vedo niente, e strano ma vero el toco gira ben.

Però, dopo un poco :incazzado: allarme virus!!!!!! ecolo quà stò bastardo el se gà inserì su tute le partizioni del rigido col steso nome:

C\D\E\SistemVolumeInformation\MountPointManagerRemoteDatabase\ SUCHOST.exe :aracheroba:

a sto punto, parti la caccia :saber:

........dopo tre ore, cambiando le diotrie dei ociai, no trovo niente e l'anti virus me lo spara de continuo in quarantena!

digo.... bon..... intanto me funsia el toco... a parte sti allarmi ogni dieci minuti.

Quando me stago :giveup: rendendo, gavendo finì de chieder :help!: , scominzio a scarigarme le robe importanti, nela pre-vision de riformatar tuto, ma là per là :impica:

...poco prima , provo a far una sesta scansion de virus, e varda varda....... el salta fora ZLOB.BST

cussì:

C\D\E\ DOCUMENT AND SETTINGS\ ZFER.EXE.

scancellà...trallallà. :foracolcul:

Gò vardà un poco in giro, e gò notado che el iera in auge un anneto fà; gò trovà anche un sito che specifica anca che c...o :censura: el te combina sula machina.

el sito xe: www.pchs.it/forums/sicurezza-oltre/2687-zlob-trojan.html (no link).

:bye: Dario

Posted

Bela, Darietto.......

Grazie dell'avviso, xe sempre utile.

Ma solo ti te gà tanta pazienza.....mi dopo 2 minuti iero za parti col "FORMAT/C/D/E/eccetera, dopo tiravo fora el ghost e po' pronti.......

Ciò, leggera....daghe un kuk a che ora che te rispondo..... :chesonno:

Co xè de lavorar, ti no te son, ah??? Sì, sì, lo sò che te gà fato scole alte.......va ben ah, fazo mi per ti, ok?

Ciau! :D

Posted

Ciò, leggera....daghe un kuk a che ora che te rispondo..... :chesonno:

Co xè de lavorar, ti no te son, ah??? Sì, sì, lo sò che te gà fato scole alte.......va ben ah, fazo mi per ti, ok?

Ciau! :D

Prova a pensar, se iero anca mi in servizio...... col mio mico.....

lupoalberto1ho1.jpg

te se imagini che casin!!!!!!!! :merodolodalrider: