cassoggi.npc Posted April 3, 2008 Report Posted April 3, 2008 Volevo, solamente informarve che el viraz ciamado ZLOB[/color][/u], el xe tornà de novo fora! Mi diria, che xe qualche c...n, che xe gà diverti a riesumarlo, e stà volta la gà pensada ben de inserirlo su u-tube. history: stavo zercando un video de un mio amico,e gira che te rigira, varda che te rivarda,el mio antivirus me gà mostrà la finestra d'allarme. Fin quà, tutto normale, quarantena-disinfestazion-etc.etc., però quando go chiuso el link me se gà presentado una nova toolbar sul desktop! ???????? ... ciò, qualcossa no bati, un windows security police toolbar??????????? vardo se xe novi programmi instaladi, ma no risulta niente; sul desktop xe spuntadi due funghi de programmi microsoft e una cartella la se gà verto a mò de bara de strumenti. A stò punto me convinzo che xe qualche cossa che nò và. comincio a eliminar un poche de robe in più, che nasseva drìoman, e controllo che non fussi connesso in rete; invece sì, se iera autoconnesso con un sever .... bloco tutto....taskmanager....... aiuto se studa el toco! prova a ripristinar el sistema a data de ieri, ma me dà error riprovo a vader se se gà instalado novi programi-file ma no vedo niente, e strano ma vero el toco gira ben. Però, dopo un poco allarme virus!!!!!! ecolo quà stò bastardo el se gà inserì su tute le partizioni del rigido col steso nome: C\D\E\SistemVolumeInformation\MountPointManagerRemoteDatabase\ SUCHOST.exe a sto punto, parti la caccia ........dopo tre ore, cambiando le diotrie dei ociai, no trovo niente e l'anti virus me lo spara de continuo in quarantena! digo.... bon..... intanto me funsia el toco... a parte sti allarmi ogni dieci minuti. Quando me stago rendendo, gavendo finì de chieder :help!: , scominzio a scarigarme le robe importanti, nela pre-vision de riformatar tuto, ma là per là ...poco prima , provo a far una sesta scansion de virus, e varda varda....... el salta fora ZLOB.BST cussì: C\D\E\ DOCUMENT AND SETTINGS\ ZFER.EXE. scancellà...trallallà. Gò vardà un poco in giro, e gò notado che el iera in auge un anneto fà; gò trovà anche un sito che specifica anca che c...o el te combina sula machina. el sito xe: www.pchs.it/forums/sicurezza-oltre/2687-zlob-trojan.html (no link). Dario Quote
bronza coverta Posted April 4, 2008 Report Posted April 4, 2008 Bela, Darietto....... Grazie dell'avviso, xe sempre utile. Ma solo ti te gà tanta pazienza.....mi dopo 2 minuti iero za parti col "FORMAT/C/D/E/eccetera, dopo tiravo fora el ghost e po' pronti....... Ciò, leggera....daghe un kuk a che ora che te rispondo..... Co xè de lavorar, ti no te son, ah??? Sì, sì, lo sò che te gà fato scole alte.......va ben ah, fazo mi per ti, ok? Ciau! Quote
cassoggi.npc Posted April 4, 2008 Author Report Posted April 4, 2008 Ciò, leggera....daghe un kuk a che ora che te rispondo..... Co xè de lavorar, ti no te son, ah??? Sì, sì, lo sò che te gà fato scole alte.......va ben ah, fazo mi per ti, ok? Ciau! Prova a pensar, se iero anca mi in servizio...... col mio mico..... te se imagini che casin!!!!!!!! Quote
Recommended Posts