Vai al contenuto

Music question! Generi, cantanti e gruppi preferiti


assist

Messaggi raccomandati

  • Risposte 56
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

star... me meraviglio de ti che te da una risposta cosi...'magra'.

comunque la domanda xe molto interessante :D

a mi onestamente me piasi tutti i tipi de musica fatta eccezzion de tecno, dance e robe simili che resisto 5 minuti a scoltarla e dopo crollo! :testadamuro:

Jazz, metal, italiana,inglese ...., greca, reggae, hip hop, new age,.... ,....

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

el mio secondo topic!!! che emozione :clap:

mi ascolto un po de tutto, ma prediligo il rock ed il metal...e come polpetta4ever, me fa ribrezzo tuta quela roba de discoteca!!!

Matt...frequentatore??(no so deso vardo) :punk:

:testadamuro::testadamuro::testadamuro::testadamuro: ma no ghe iera el smiles co la chitara?

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh muli... dipendi dal contesto!!! Allora:

PER RILASSARME CO SON A CASA: Giorgia, Frank Sinatra, la colonna sonora de Il Favoloso mondo di Amèlie (che tra parentesi xè el mio film preferido, chi che no lo ga ancora visto che cori subito a noleggiarlo!!!!)

PER SALTAR SOLA PER LA CASA E ZIGAR COME UNA MATTA: la colonna sonora de Shrek 1 e 2, le sigle dei cartoni animati (GHE NE GO 120!) :clap:

PER GUIDAR: Robbie Williams sempre e comunque (soprattutto i live, che canto come una matta per dopo farme cior pel cul dei altri automobilisti ai semafori) :foracolcul:

PER BALAR IN DISCO PUB E LOCAI TIPO BEFED: trenini, YMCA, Grease, Raffellà Carrà e robe simili :punk:

PER LUNGHI VIAGGI IN MACCHINA (SE NON GUIDO MI): qualsiasi roba che posso cantar (rompendoghe cusì le bale a mio moroso che guida)

PER EL RESTO (.....): segreto :censura:

Link al commento
Condividi su altri siti

star... me meraviglio de ti che te da una risposta cosi...'magra'.

Eh ogni tanto son deludente :D

Ma la mia no iera una risposta magra :D Mi scolto un poco de tuto, ma sopratuto musica estera,

ssai poca italiana. Po' vado a periodi.

No savesi dir ben cossa me piasi e cossa no B)

Comunque sicuro no heavy metal, roba zozza de discoteca o similari :noghesemo:

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

mi ascolto un po de tutto, ma prediligo il rock ed il metal...e come polpetta4ever, me fa ribrezzo tuta quela roba de discoteca!!!

Maddai Matt? E cosa te scolti precisamente del metal?

Mi nei gusti musicali son abbastanza elastico, scolto un poco de tutto, ma el metal xe quel che prediligo [ xe pochi anni che go incanalado questa strada.].

PS son contento che gavè risposto alla mia discussion!

Grazie a tutti!!!! :ave::ave::ave::ave:

Link al commento
Condividi su altri siti

Jazz, metal, italiana,inglese ...., greca, reggae, hip hop, new age,.... ,....

..Me fa piazer polpetta che te me scolti... :D

A parte i scherzi mi anche scolto de tutto ma, se proprio devo sceglier, digo rock italiano... ma se fossi per mi parlassi de musica per ore!!!

X Gaia... anche ti te me scolti mi, vero? :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma...son un tipo "classico" e quindi el mio amor xe sconfina per i guns, i aerosmith, i metallica, i maiden....e tutti quei gruppi che se ga forma da i 70 iun poi...el metal novo, quel dal 90 in poi..lo scolto, ma non me entusiasma tanto!!!

e poi anca el rock italiano...vasco e liga su tutti!!!

matt

:clap: (...campione de plumber...se no lo gave visto de finaco!!!!) :clap:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi scolto bastanza generi...

Me piasi troppo Beyoncè e le Destiny's child... insomma, me piasi la musica che se possi anche ballar...

Robbie Williams xè un grande x cantar... 883 (max pezzali no riva ai veci livelli), christina aguilera... e tzn ferro :p

Anche altro.. ma bon.. principalmente..

Link al commento
Condividi su altri siti

...pensa se sarò famoso te farò entrar anche nel mio camerin prima del concerto... :p

Beh..caro.. intanto te ga de diventar famoso.. e dopo.. me bastassi star sul palco(fazo una delle coriste..ma no canto e ciapo soldi! Ah?!?!)...... del camerin no xè che me interessi sai.. :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 4 settimane dopo...

Domandone!

Beh..arrivo con un po' di ritardoo, ma insomma...

Mi piace il metal, il punk, il grunge, la popolare-tradizionale anche rivisitata, il folk (specie la celtica), il nu-metal, qualcosa di italiano (per esempio Elisa, il vecchio Liga, Tiziano Ferro per qualcosa, i vecchi Litfiba, De Gregori, Daniele Groff, etc etc), qualcosa di dark e di gothic...

:punk:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 2 mesi dopo...

Eh, sembra strano ma tante volte la domanda più semplice pol esser la più difficile...che genere me piasi?

Me piasi tante canzoni de generi diversi e quindi xè difficile risponder...

Disemo che me piasi parecchio el rock, anche se sta parola xè ormai diventada troppo generica. Poi adoro le ballate, el folk e tutto quel che xè acustico...per far un esempio Simon&Garfunkel o dei più recenti Damien Rice....

Ogni tanto scolto anche classica... :cossaaa?: me piasi un poco de tutto

Quel che inveze posso dirve con assoluta certezza xè quel che no sopporto:

La discoteca! E tutto quel mondo de plasticaza sintetica senza anima....e quei che fa della musica solo un business, come se andar a comprar un album fossi uguale a cior do chili de naranze in botega... :incazzado:

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...

mi scolto de tutto ormai..italiana tipo nomadi, tranne ligabue cheproprio no soporto.. non italiana tanta e de tutto, tranne le robe metallare estreme...

una volta disprezzavo e ripudiavo categoricamente dance e techno, ma sto anno me xe capità un per de volte de andar a balar con i amici e sicome me divertivo go rivado a soportar...cmq in generale me piasi musica "sveia"... :rotfl:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×