Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Incredibile....x la prima volta verzo una discussion! Ke emosione!!!! :D

Cmq......la curiosità mia iera: che genere de musica ghe piasi ai frequentatori del forum?

• Risposte 56
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

star... me meraviglio de ti che te da una risposta cosi...'magra'.

comunque la domanda xe molto interessante :D

a mi onestamente me piasi tutti i tipi de musica fatta eccezzion de tecno, dance e robe simili che resisto 5 minuti a scoltarla e dopo crollo! :testadamuro:

Jazz, metal, italiana,inglese ...., greca, reggae, hip hop, new age,.... ,....

:bye:

Inviato

el mio secondo topic!!! che emozione :clap:

mi ascolto un po de tutto, ma prediligo il rock ed il metal...e come polpetta4ever, me fa ribrezzo tuta quela roba de discoteca!!!

Matt...frequentatore??(no so deso vardo) :punk:

:testadamuro::testadamuro::testadamuro::testadamuro: ma no ghe iera el smiles co la chitara?

Inviato

Beh muli... dipendi dal contesto!!! Allora:

PER RILASSARME CO SON A CASA: Giorgia, Frank Sinatra, la colonna sonora de Il Favoloso mondo di Amèlie (che tra parentesi xè el mio film preferido, chi che no lo ga ancora visto che cori subito a noleggiarlo!!!!)

PER SALTAR SOLA PER LA CASA E ZIGAR COME UNA MATTA: la colonna sonora de Shrek 1 e 2, le sigle dei cartoni animati (GHE NE GO 120!) :clap:

PER GUIDAR: Robbie Williams sempre e comunque (soprattutto i live, che canto come una matta per dopo farme cior pel cul dei altri automobilisti ai semafori) :foracolcul:

PER BALAR IN DISCO PUB E LOCAI TIPO BEFED: trenini, YMCA, Grease, Raffellà Carrà e robe simili :punk:

PER LUNGHI VIAGGI IN MACCHINA (SE NON GUIDO MI): qualsiasi roba che posso cantar (rompendoghe cusì le bale a mio moroso che guida)

PER EL RESTO (.....): segreto :censura:

Inviato
PER GUIDAR: Robbie Williams sempre e comunque (soprattutto i live, che canto come una matta per dopo farme cior pel cul dei altri automobilisti ai semafori) :foracolcul:

Aaaaaaaaaaah alora te ieri ti quela l'altro giorno! :haha::rotfl:

Inviato
star... me meraviglio de ti che te da una risposta cosi...'magra'.

Eh ogni tanto son deludente :D

Ma la mia no iera una risposta magra :D Mi scolto un poco de tuto, ma sopratuto musica estera,

ssai poca italiana. Po' vado a periodi.

No savesi dir ben cossa me piasi e cossa no B)

Comunque sicuro no heavy metal, roba zozza de discoteca o similari :noghesemo:

Inviato
mi ascolto un po de tutto, ma prediligo il rock ed il metal...e come polpetta4ever, me fa ribrezzo tuta quela roba de discoteca!!!

Maddai Matt? E cosa te scolti precisamente del metal?

Mi nei gusti musicali son abbastanza elastico, scolto un poco de tutto, ma el metal xe quel che prediligo [ xe pochi anni che go incanalado questa strada.].

PS son contento che gavè risposto alla mia discussion!

Grazie a tutti!!!! :ave::ave::ave::ave:

Inviato

Per farte ancora più contento rispondo anche mi..

...scolto un poco de tutto... ma preferiso sempre el mio Venditti e in generale i artisti italiani (cusì conoso le parole e rivo a cantar :D )

Inviato
Jazz, metal, italiana,inglese ...., greca, reggae, hip hop, new age,.... ,....

..Me fa piazer polpetta che te me scolti... :D

A parte i scherzi mi anche scolto de tutto ma, se proprio devo sceglier, digo rock italiano... ma se fossi per mi parlassi de musica per ore!!!

X Gaia... anche ti te me scolti mi, vero? :rotfl:

Inviato

ma...son un tipo "classico" e quindi el mio amor xe sconfina per i guns, i aerosmith, i metallica, i maiden....e tutti quei gruppi che se ga forma da i 70 iun poi...el metal novo, quel dal 90 in poi..lo scolto, ma non me entusiasma tanto!!!

e poi anca el rock italiano...vasco e liga su tutti!!!

matt

:clap: (...campione de plumber...se no lo gave visto de finaco!!!!) :clap:

Inviato

Mi scolto bastanza generi...

Me piasi troppo Beyoncè e le Destiny's child... insomma, me piasi la musica che se possi anche ballar...

Robbie Williams xè un grande x cantar... 883 (max pezzali no riva ai veci livelli), christina aguilera... e tzn ferro :p

Anche altro.. ma bon.. principalmente..

Inviato
Mi scolto ogni giorno Jazz.. (ma co te sarà famoso.. sarò la tua fan n°1?) :paiazorendo::paiazorendo::paiazorendo:

Ma certo Gaia...pensa se sarò famoso te farò entrar anche nel mio camerin prima del concerto... :p

W GAIA LA BUONGUSTAIA :ave::ave::ave:

Inviato
...pensa se sarò famoso te farò entrar anche nel mio camerin prima del concerto... :p

Beh..caro.. intanto te ga de diventar famoso.. e dopo.. me bastassi star sul palco(fazo una delle coriste..ma no canto e ciapo soldi! Ah?!?!)...... del camerin no xè che me interessi sai.. :D

• 4 settimane dopo...
Inviato

Domandone!

Beh..arrivo con un po' di ritardoo, ma insomma...

Mi piace il metal, il punk, il grunge, la popolare-tradizionale anche rivisitata, il folk (specie la celtica), il nu-metal, qualcosa di italiano (per esempio Elisa, il vecchio Liga, Tiziano Ferro per qualcosa, i vecchi Litfiba, De Gregori, Daniele Groff, etc etc), qualcosa di dark e di gothic...

:punk:

• 2 mesi dopo...
Inviato

Eh, sembra strano ma tante volte la domanda più semplice pol esser la più difficile...che genere me piasi?

Me piasi tante canzoni de generi diversi e quindi xè difficile risponder...

Disemo che me piasi parecchio el rock, anche se sta parola xè ormai diventada troppo generica. Poi adoro le ballate, el folk e tutto quel che xè acustico...per far un esempio Simon&Garfunkel o dei più recenti Damien Rice....

Ogni tanto scolto anche classica... :cossaaa?: me piasi un poco de tutto

Quel che inveze posso dirve con assoluta certezza xè quel che no sopporto:

La discoteca! E tutto quel mondo de plasticaza sintetica senza anima....e quei che fa della musica solo un business, come se andar a comprar un album fossi uguale a cior do chili de naranze in botega... :incazzado:

• 1 mese dopo...
Inviato

mi scolto de tutto ormai..italiana tipo nomadi, tranne ligabue cheproprio no soporto.. non italiana tanta e de tutto, tranne le robe metallare estreme...

una volta disprezzavo e ripudiavo categoricamente dance e techno, ma sto anno me xe capità un per de volte de andar a balar con i amici e sicome me divertivo go rivado a soportar...cmq in generale me piasi musica "sveia"... :rotfl:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro