stephanos Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 Par eser diventà la nuova moda, almeno da legger sui giornali. però in effetti mi gavevo za pensà anni fa che podeva esser una roba interessante trovar una villetta sora muggia (kolomban, crevatini) o vizin sesana. voi cossa dizè? conossè gente che ga comprà e se ga trasferì? quanto costa + o -? Gavè visto annunci immobiliari al riguardo? Cita
Damia Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 Par eser diventà la nuova moda, almeno da legger sui giornali. però in effetti mi gavevo za pensà anni fa che podeva esser una roba interessante trovar una villetta sora muggia (kolomban, crevatini) o vizin sesana. voi cossa dizè? conossè gente che ga comprà e se ga trasferì? quanto costa + o -? Gavè visto annunci immobiliari al riguardo? el fradel de mio moroso...(cmq lui xe dela minoranza) ma no gò idea de quel che gà speso. Cmq el gà ciolto casetta in un paese de poche anime... Cita
666 Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 de annunci se ne trova molti sull'inserto del piccolo de domenica..................i prezzi convegniva abbastanza tempo fa,adesso convien un po meno perche' i se sta allineando (de la incomincia a costar de piu' qua ,vista la crisi i se sta abbasando). de la te ca spese de burocrazia sai piu' basse(e solo qua te sparagni qualche migliaia de euro) ....non servi notaio,se non sbaglio basta andar in comun..........per quanto riguarda l'iscrizion a scuola non so come funzia,non so te pol iscriver i fioi in italia (scuola pubblica). Cita
Damia Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 de annunci se ne trova molti sull'inserto del piccolo de domenica..................i prezzi convegniva abbastanza tempo fa,adesso convien un po meno perche' i se sta allineando (de la incomincia a costar de piu' qua ,vista la crisi i se sta abbasando).de la te ca spese de burocrazia sai piu' basse(e solo qua te sparagni qualche migliaia de euro) ....non servi notaio,se non sbaglio basta andar in comun..........per quanto riguarda l'iscrizion a scuola non so come funzia,non so te pol iscriver i fioi in italia (scuola pubblica). Si te pol, mi gò spesso per le mani elenchi de diplomai e me capita spesso residenze fora in slovenia o in croazia. Cita
zalzi Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 conosso bastanza gente che ga ciolto casa in SLO e anche qualchedun che sta in affitto. me par che comunque come prezzo dei immobili ormai saremo più o meno là e là, anzi, nei tre comuni rivieraschi (KP, Piran, Isola) i prezzi xe esorbitanti. xe che la vita costa de meno, per chi che lavora e guadagna in italia. personalmente, se gavessi de comprar casa, andaria de corsa. Cita
molly Inviato 29 Agosto 2008 Segnala Inviato 29 Agosto 2008 mio papà se sta costruindo una casetta in slovenia.. ma me sa che xe ancora alle fondamenta el terren conveniva co lo ga acquista.. ma za deso ga problemi perchè xe aumenta anche i costi per costruir la casa.. per cui deduco che sia aumentadi anche i costi de terreni e case. Cita
arska Inviato 30 Agosto 2008 Segnala Inviato 30 Agosto 2008 el tempo dei bengodi xe finido da quando se ga verto i confini. E po' sul adriatico i prezi no xe mai stadi bassi, anzi. In carso sì, ma ormai se sta alineando sai svelti. Chi ga za fato ga fato affaroni. Chi inizia desso, riscia de no farli per niente, o minimi. Però per quel che riguarda tasse, costo dela vita, civiltà dei vizini, ecc, ecc.. secondo mi xe dei vantagi inegabili Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.