Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

[OT] La mia amica de Aurisina che go visto alle 9 in uni la me ga dito che de ela no ga nevigà.. quindi penso che la nevigada su sia partida solo in mattinata! :D [/OT]

Bela la foto!! :D

:bye:

Inviato

confermo...a duino-aurisina, ga inizia el nevischio per le 8.45, ma el grosso xe rivà dalle 9.30 alle 11.00 circa...e desso sembra che no accenni a riprender :crylol:

• 3 mesi dopo...
Inviato
Orpo! Sta nevigando a San Lorenzo?
Qua de mi inveze xe solo nuvolado.

:rotfl: bhè zima xe...pol anca esser...

(disemo ke go messo un poco a posto le foto...e questa la me piaseva)

Inviato

ops volevo dir grazie ma no col boton thankyou uff :p (xe za la seconda volta che sbajo el paron de casa podesi anche far qualcosa :p)

grasie cmq ... peca' che no le riva render l'atmosfera che iera quei giorni e peca' anche le xe tute sul blu ma iera ormai praticamente sera ... o tropo presto de matina .. :(

• 4 settimane dopo...
Inviato

belle..

ma no penso sia trieste.. xke ga de esser ssai ssai fredo x rivar a tacar neve in verticale sulla freccia.. (anche se qua de noi in effetti ne iuta la bora..)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro