Maurizio72Ts Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Cercasi assistente valido (e che consumi poco....son istrian ) che aiuti il Responsabile (o saria meio dir irresponsabile) nei conteggi dei punteggi e che, in caso de bisogno, lo sostituissi degnamente. Insomma un poco come succedi dall'altra parte del corridoio dove ga la sede el FantaBasket dei grandi maestri Assist & Cucciolina ( ) Tuti i candidati se metti in lista qua sotto e poi una commision deciderà chi sarà il prescelto. Grazie Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Mi voio far parte della commission Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Mi son "leggerissimamente" incasinada, ma nel momento del bisogno ghe son per ti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted October 29, 2008 Report Share Posted October 29, 2008 Vara mi adesso comincerò el periodo delle provette, ma magari rivo anche far senza grossi problemi, così magari stacco un attimo dallo studio domenicale per far i conteggi... Me dichiaro disponibile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Se te ga bisogno conta con mi. Cordialita Massimo Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassoggi.npc Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 salvo complicazioni semplici, o incasinamenti profondo-superficiali, gavessi anca la posibilità de darte una man (due sarìa eccesivo... son istrian anca mi con radise genovesi )nei tempi morti dela giornada... cioè de notte! se nò tè gà altre alternative..... vedi ti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted December 9, 2008 Author Report Share Posted December 9, 2008 Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici. Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente ) e quindi me ga tocado ripiegar su altro. Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man: ledis end gentlemen, the winner is: Mamo Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici.Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente ) e quindi me ga tocado ripiegar su altro. Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man: ledis end gentlemen, the winner is: Mamo Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco ustia, no so cosa dir e mi che volevo molar tuto, come bon patoco all'estero, no poso no acetar, pero i bori? sola andata parlemo de 600 iuri, piu pranzo e cena... bon bon va ben dei, si te pol farlo spero de esserte utile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mamo Posted December 12, 2008 Report Share Posted December 12, 2008 Dopo lunghe ed estenuanti ricerche posso ufficialmente comunicar che xe stado trovado l'assistente per el vota-pronostici. Certo, mi gavessi voludo una bela bionda alta e coi oci azuri, ma sfortunatamente da queste parti no se ghe ne vedi (senza offesa per le signorine del forum, ovviamente ) e quindi me ga tocado ripiegar su altro. Ok, bando ale ciacole, xe rivado el momento de comunicar el nome del disgr..ehm...che me darà una man : ledis end gentlemen, the winner is: Mamo Complimenti ala vittima sacr..ehm..al prescelto e, me raccomando, vedi de consumar poco biondo, alto, oci azuri... orpo per fortuna che son omo ara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts