Starlite Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 BBC An eight-year-old boy has been charged with the murder of his father and another man in the US state of Arizona.Un bambino di 8 anni è stato accusato dell'omicidio del padre e di un altro uomo nello stato dell'Arizona. Police in St Johns, a small community north-east of Phoenix, said the child had confessed to shooting the two men with a .22-calibre rifle on Wednesday. La polizia di St Johns, una piccola comunità a nord est di Phoenix, riferisce che il bambino ha confessato di aver sparato ai due uomini con una fucile calibro .22 mercoledì scorso. "Who would think an eight-year-old kid could kill two adults?" said St Johns Police Chief Roy Melnick on Friday. "Chi penserebbe che un bambino di 8 anni possa uccidere due adulti?" si chiedeva ieri Roy Melnick, capo della polizia di St. Johns. A judge has ordered a psychological evaluation of the boy, who is being held at a juvenile detention centre. Un giudice ha ordinato una valutazione psicologica del ragazzino, che è al momento detenuto. He did not have a record of bad behaviour at school, and there had been no indication of any problems at home, prosecutors said. Secondo il pubblico ministero, non si è mai comportato male a scuola e non c'è mai stata alcuna indicazione di problemi in casa. Mr Melnick said police officers had arrived at the child's home within minutes of the shooting on Wednesday evening. They found one victim just outside the front door and the other dead in an upstairs room, he added. Melnik riferisce che gli agenti sono giunti alla casa del piccolo pochi minuti dopo i colpi sparati mercoledì sera. Hanno trovato una vittima davanti la porta d'ingresso mentre l'altro cadavere si trovava in una stanza al piano superiore. The boy had gone to a neighbour's house and said he "believed that his father was dead", Apache County prosecutor Brad Carlyon said. Police later obtained a confession from the boy for the two killings. Il bambino si è recato dai vicini ed ha detto di credere che il padre fosse morto, riferisce Brad Carlyon, pubblico ministero della contea di Apache. Più tardi il ragazzino ha confessato alla polizia l'omicio dei due uomini. His defence lawyer, Benjamin Brewer, said police had overreached in questioning him without representation from a parent or a lawyer, and that they had not advised him of his rights. L'avvocato difensore Benjamin Brewer accusa la polizia di aver oltrepassato i limiti interrogando il bambino da solo senza il suo avvocato o l'altro genitore e di non avergli reso noti i suoi diritti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Ben dei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dido76 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 bruta roba,decisamente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 questa po' mancava :-S Che sia una conseguenza direta de gaver armi per ogni canton? Nooo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zalzi Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Che sia una conseguenza direta de gaver armi per ogni canton? Nooo... Ma no, dai. Cos te vol che c'entri? In fondo xe un diritto costituzionale dei americani tignir armi in casa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 8, 2008 Report Share Posted November 8, 2008 Semo alle solite. Genitori incoscienti che no tien le armi sotto ciave. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Eh, se sa che i bimbi xe imprevedibili quindi se no se sta attenti... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Eh, se sa che i bimbi xe imprevedibili quindi se no se sta attenti... però qua per mi se va un poco oltre.. una roba xe el colpo acidental, un'altra xe due morti in due stanze diverse dela casa.. questo sotintendi una certa premeditazion. Per mi, per far certe azioni a una certa età, ghe devi eser un rinco*onimento totale, anche oltre quel che pol mostrarte la TV, che za proprio educativo no xe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted November 9, 2008 Author Report Share Posted November 9, 2008 un'altra xe due morti in due stanze diverse dela casa.. questo sotintendi una certa premeditazion. Xe questo che me ga colpido. Però xe de veder cos che xe successo. Magari quel che i ga trovà fora dela porta xe morto la, però magari iera ferido gravemente me iera rivado a corer fin la fora dela porta per zercar aiuto, ma i in realtà i due omini xe stadi colpidi dai spari nella stessa stanza... no so... digo mi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 si, efetivamente saria de saverghene de più. Cmq, storia particolarmente scabrosa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Anche a mi me gà colpido che i due omini iera in due stanze diverse...che brutta storia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Infatti più che esser un omicidio colposo sembra un omicidio doloso.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renè Posted November 9, 2008 Report Share Posted November 9, 2008 Semo alle solite. Genitori incoscienti che no tien le armi sotto ciave. Quoto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dina Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 L'insostenibile leggerezza dell'essere bambini e il non saper educarli a distinguere l'irreale dal reale, O il bene dal male.. é AGGHIACCIANTE.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielita Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Bah, fussi per mi serassi tute le fabriche de s'ciopi e pistole del mondo. Xè inutile tegnirle soto ciave, zà el fatto de gaverle in casa implica che in famiglia se tollera l'uso dele armi e per i pici diventa normale pensar de possedèrle e maneggiàrle. Consiglio 'sto linketto: http://www.occhioallearmi.it/oa/docs/2628.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Bah, fussi per mi serassi tute le fabriche de s'ciopi e pistole del mondo. Dighelo ai eserciti de tutto el mondo Pura utopia, le armi esisterà sempre. Basta una buona educazion, no xe sai difficile. Xe tanti esempi europei de come le robe pol funzionar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielita Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Bah, fussi per mi serassi tute le fabriche de s'ciopi e pistole del mondo. Dighelo ai eserciti de tutto el mondo Pura utopia, le armi esisterà sempre. Basta una buona educazion, no xe sai difficile. Xe tanti esempi europei de come le robe pol funzionar. Ovviamente xè un'utopia: cavarghe le armi ai militari equivàl a mandàr remengo una consistente fetta del'economia globale... Quel de cui son convinta xè che le armi da fuoco no saria proprio de venderghele ai comuni citadini! Ma adesso spieghime cossa caxxo se fa un che lavora (per esempio) al TT trasporti, o in uficio ala Fincantieri, de una Smith e Wesson che par la grande Berta??! Posso al limite (ma proprio sai al limite) capìr un che ga una gioieleria, el podessi efetivamente tegnirla per legitima difesa... Ma anche in questi casi esisti altri mezzi per difenderse. E no steme dir che un se compra una rastreliera piena de s'ciopi e de canòni solo perchè ga la passiòn dele armi e che ghe piasi colezionarle. Un che se le compra vol dir che ghe piasi usarle e quei che le usa, secondo mi, xè solo gente violenta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 E no steme dir che un se compra una rastreliera piena de s'ciopi e de canòni solo perchè ga la passiòn dele armi e che ghe piasi colezionarle. Un che se le compra vol dir che ghe piasi usarle e quei che le usa, secondo mi, xè solo gente violenta... Pensiero comune de chi ga paura delle armi, ma te assicuro che in genere no xe cusì Mi me piasi le armi e le uso al poligono, eppur no go mai aggredì nisun in vita mia, neanche a mani nude. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielita Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 E no steme dir che un se compra una rastreliera piena de s'ciopi e de canòni solo perchè ga la passiòn dele armi e che ghe piasi colezionarle. Un che se le compra vol dir che ghe piasi usarle e quei che le usa, secondo mi, xè solo gente violenta... Pensiero comune de chi ga paura delle armi, ma te assicuro che in genere no xe cusì Mi me piasi le armi e le uso al poligono, eppur no go mai aggredì nisun in vita mia, neanche a mani nude. Son sicura che te son una persona civile e che no te ga mai agredido nissùn in vita tua, se capissi da quel che te scrivi che no te son per niente mona, anzi! Però per un che conosso che usa le armi anche cola testa e non solo con le man (cioè ti), ghe ne conosso almeno tre de deficenti che i tira fora el canòn anca per copàr i gati in agonia che i trova in giardìn. Ma posso farte una domanda? Se una note te son solo casa, te senti armeggiàr ala seradura dela porta, la porta se verzi piàn-piàn e in tel scuro entra qualchedùn, ti cossa te fa? Te ciòl in man la pistola (visto che te la ga a disposiziòn), un cortèl, o te se difendi a man nude? Mi, che son contro la violenza in generale, se devo esser sincera, gavendola a disposiziòn cioderìa in man la pistola. Ma se quel che sta vegnindo in casa xè tuo pare o tua mare o el/la tuo/a convivente? In America, dove che se fa largo uso de armi, ghe xè quasi più morti de sto genere (familiari copadi per sbaglio) che morti per efetiva necessità (ladri che entra in casa). http://blogaprogetto.wordpress.com/2007/04...za-di-uccidere/ Adesso no stago disendo che TUTTI quei che ga armi in casa i coperìa la gente per strada, ma no te pol dir che tutti quei che i le ga, i esiteria a difenderse con quela (per de più sbagliando persona in una gran parte dei casi). E comunque son del'idea che più circolaziòn de armi che xè, più xè le possibilità che queste le finissi in man de persone sbagliade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 14, 2008 Report Share Posted November 14, 2008 (edited) Ma posso farte una domanda? Se una note te son solo casa, te senti armeggiàr ala seradura dela porta, la porta se verzi piàn-piàn e in tel scuro entra qualchedùn, ti cossa te fa? Te ciòl in man la pistola (visto che te la ga a disposiziòn), un cortèl, o te se difendi a man nude? A mente fredda te digo che ciogheria in man la pistola, poi bisogna veder. Xe difficile prevederlo a priori, magari se me ciapa panico no faria niente, dipendi dai contesti insomma. E sul fato de spararghe a un altro per sbaglio me par sai una scusa montada ad hoc. Insomma, no vivo in un albergo da 400 stanze con gente che entra ed esci, saverò se i miei xe za a casa o meno, no? E no xe che me ciapo e sparo a caso, ma intanto impizasi la luce con l'arma in man... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mi credo nella detenzion e nell'uso legittimo delle armi per difesa e no me vergogno a sostenerlo. La polizia no pol esser onnipresente. Se parla tanto de diritti dell'uomo, ma del diritto alla difesa della propria abitazion no parla nisun. Mi penso che dal momento in cui un criminal entra in casa mia (magari armado), qualsiasi roba ghe succedi ga torto, stop. No sopporto sto giustificazionalismo buonista che sta prendendo piede. E a conti fatti devo dir che le attuali leggi italiane sulle armi tutto sommato me va ben, se podesi migliorar un poco gli aspetti che riguarda l'addestramento dei dententori d'armi, ma in generale diria che va ben. In certi paesi europei dove "ga vinto" quei che credi nell'equazion niente armerie=niente violenza, le robe va mooolto peggio. P.S: Parlo volentieri de ste robe, ma in sta discussion stemo andando OT, se podesi verzer un topic a tema Edited November 14, 2008 by Stefano79 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danielita Posted November 15, 2008 Report Share Posted November 15, 2008 (edited) Mi penso che dal momento in cui un criminal entra in casa mia (magari armado), qualsiasi roba ghe succedi ga torto, stop. No sopporto sto giustificazionalismo buonista che sta prendendo piede. ...se podesi migliorar un poco gli aspetti che riguarda l'addestramento dei dententori d'armi, ma in generale diria che va ben P.S: Parlo volentieri de ste robe, ma in sta discussion stemo andando OT, se podesi verzer un topic a tema Si, forsi semo OT, ma Sandro ne perdonerà, spero. Son dacordissimo con ti che l'adestramento de chi che ga armi doverìa esser migliorado e esser più restrittivo. Anche mi digo che un criminal che me vièn in casa ga torto, nissùn disi el contrario. Ma quel che volevo dir mi, xè che meno circolaziòn de armi ghe xè, meno possibilità xè che anche quel criminàl gabi una pistola. So anche mi che un ladro no anderà compràr la pistola in armerìa, ma che la recupererà de qualche giro losco, però se le fabriche stesse le costruirìa meno pistole e quele poche prodotte le fussi monitorade seriamente, sarìa sai più dificile che qualche muleto deficente el fazzi qualche monada (tipo in USA, che manca poco chei le compri in supermercato). So anche mi che xè utopistico pensàr che le fabriche le smeti de far armi, quele per far pila le ghe venderìa i flobert anca ai fioi del asilo. Qua xè i governi che devi intervegnìr e controlàr. E non solo in Italia, ma a livello mondiale. (Bon, lassa perder paesi come l'Afganistan dove i riva ricavar tre Uzi da una sina de un treno... Insoma, se vedi come che i xè conzàdi!) Ps: Comunque no son sai buonista: fussi per mi quei che i vien colti sul fatto intanto che i entra in una casa o che i assali qualchedùn, sarìa de darghe una bona rata e radopiarghe la pena. Triplicarghela se el ga la pistola. NdM Cucc: Sistemado el quote Edited November 15, 2008 by cucciolina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts